  • 1. Data: 2009-08-18 08:31:05
    Temat: zamki starego typu
    Od: n...@n...net

    Witam,

    Czy zna ktos jakies namiary na firmy, ktore produkuja albo handluja
    zamkami drzwiowymi i takimi do furtek, ale starszego typu - powiedzmy z
    lat 80-tych?

    Niestety tak sie zlozylo, ze czesc z tych - do pewnego czasu dobrze
    dzialajacych zamkow - zaczyna powoli szwankowac. A to sprezyna pekla
    albo jakis element sie zlamal, klamka opada, etc.

    Nazbieralo sie troche wiecej tego i szukam jak najtanszego rozwiazania.

    Chodzi o zamki z kluczem - do drzwi wejsciowych, zwykle zamki tylko na
    klamke do drzwi pokojowych i zamki do furtki - tez tylko na klamke.
    Nie podaje zadnych danych technicznych typu wymiary - bo akurat nie mam
    ich przy sobie.

    Przeszedlem sie po sklepach ale tam w zasadzie sa juz tylko zamki nowego
    typu i nie bardzo pasuja...

    Jakies sugestie?

  • 2. Data: 2009-08-18 12:53:51
    Temat: Re: zamki starego typu
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    Użytkownik <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Przeszedlem sie po sklepach ale tam w zasadzie sa juz tylko zamki nowego
    > typu i nie bardzo pasuja...

    Podaj skad jestes to postaramy sie Ci pomoc...

    Pozdrawiam, Tomek.

  • 3. Data: 2009-08-18 13:05:37
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    W Castoramie dobrałem ostatnio pasujacy zamek do starych drzwi. Mieli b.
    dużo do wyboru
    Jacek

  • 4. Data: 2009-08-18 19:21:00
    Od: "Skorupa" <s...@i...pl>