  • 1. Data: 2019-03-20 16:50:26
    Temat: zrobienie warzywniaka
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    Chciałbym sobie warzywniak zrobic.
    Mam miejsce, które teraz jest porośnięte trawą, powierzchnia nie jest równa,
    nie jest to trawnik do golfa tylko powiedzmy łąka śródleśna w małym wydaniu.
    Kępki traw różnych, mech itp.
    Nie za bardzo mam siły by to wszystko wyrywać.
    Myślałem by przelecieć to glebogryzarką, zagrabić, znowu glebogryzarka i
    przykryć agrowłókniną na chwasty. I zostawić do przyszłego roku.

    Pomysł jest debilny czy mogę tak zrobić?

  • 2. Data: 2019-03-20 20:33:14
    Temat: Re: zrobienie warzywniaka
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 20.03.2019 o 16:50, pierdofon pisze:
> [...]
    > przykryć agrowłókniną na chwasty. I zostawić do przyszłego roku.
    >
    > Pomysł jest debilny czy mogę tak zrobić?

    Lepiej opryskac roundupem, przekopac i wtedy glebogryzarka mozna
    dodatkowo spulchnić. W polowie kwietnia jak opryskasz to na majowe
    sianie i sadzenie sie wyrobisz. Jeszcze w tym sezonie.

  • 3. Data: 2019-04-01 09:51:55
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.03.2019 20:33, tomek pisze:

    > Lepiej opryskac roundupem