-
Najpopularniejsze portale nieruchomości: co oferują deweloperom?
... przy tym unikalne dane od partnerów merytorycznych, takich jak Nowy Marketing, Senuto, IMM, AdReport (Grupa Stroer) czy Sotrender. Domiporta Portal ... zwykle od 3 do 6 m/c - dotyczącą zakupu mieszkania, w dużej mierze wpływa dobry marketing i proces komunikacji z klientem (CRM). Konsument przed obejrzeniem oferty „w realu”, analizuje średnio ...
-
Skuteczna reklama według deweloperów
... reklama w branży deweloperskiej opiera się dokładnie na tych samych narzędziach, jak każda inna reklama. Najskuteczniejsze są różne działania przeprowadzane równolegle. Marketing internetowy ma ogromne znaczenie, ponieważ internet jest kanałem komunikacji, dzięki któremu możemy bardzo szybko dotrzeć do potencjalnych klientów. E-mailing, social ...
-
Jak wyglądają działania marketingowe deweloperów?
... właściwej grupy celowej odbiorców danego projektu. Justyna Ciesielka, specjalista ds. sprzedaży w Planetbud Development Najskuteczniejszą formą reklamy jest zawsze tzw. marketing szeptany. Zadowoleni mieszkańcy z naszych ukończonych inwestycji polecają naszą firmę znajomym i rodzinie. Internet i social media są też oczywiście doskonałym narzędziem ...
-
Sprzedaż nieruchomości. Jak szukać klientów przez Facebook’a?
... - są tam Twoi klienci, czy to akceptujesz, czy nie. Chcąc budować marketing i sprzedawać przez Facebook’a, masz dwie opcje... Jedna jest czasochłonna, a druga kosztuje. ... w tej grupie osób nie ma Twoich docelowych klientów, ale z doświadczenia wiem, że dobry marketing na Facebook’u nawet u nich potrafi wykreować silną potrzebę zakupową. Tak - mniej ...
-
Na jakie formy promocji stawiają deweloperzy?
... Facebooku czy Instagramie pozwalają wygenerować dodatkowy ruch na stronie www. Ciekawym zjawiskiem jest również coraz chętniej wykorzystywany przez deweloperów influencer marketing. Największym atutem tego narzędzia jest przede wszystkim autentyczność i wiarygodność. Skupiamy się nie tylko na działaniach sprzedażowych, ale również wizerunkowych ...
-
Sprzedaż mieszkania: pomoże home staging
... niewłaściwe przygotowanie mieszkania do sprzedaży. Rozwiązaniem może być skorzystanie z zyskującej coraz większą popularność usługi home stagingu, którą można określić jako marketing nieruchomości. Jest to trudna sztuka. Przeciwnicy łączą ją z ukrywaniem wad danego mieszkania, ale bardziej chodzi tu o uwypuklenie zalet niż tuszowanie ...
-
Kupno mieszkania: pośpiech jest wrogiem
... wątpliwości, a przy okazji mogą zyskać pewność, że kupują solidne mieszkanie na lata – mówi Roma Peczyńska, marketing manager Red Park. Nasza świadomość rośnie Ostatnie dane z rynku nieruchomości pokazują, że optymizm zakupowy ... interesie jest, aby klient był zadowolony i otrzymał to, o czym przez całe życie marzy – mówi Ewa Piechota, marketing ...
-
Inwestycje w infrastrukturę a ceny mieszkań
... jest to najkorzystniejsze dla użytkowników infrastruktury w dłuższym okresie"- tłumaczy Małgorzata Udała, Marketing i PR Manager w firmie Archicom. W większości gmin budowa drogi lub ... mieszkanie ma wkalkulowany ten koszt w cenę lokalu" – wylicza, Małgorzata Udała, Marketing i PR Manager w firmie Archicom. Nabywcy w cenie mieszkania płacą więc ...
-
Do którego dewelopera po penthouse?
... ulicy Giełdowej pozostało ostatnie mieszkanie o powierzchni 116 mkw. z ponad 28 metrowym tarasem. Wszystkie lokale mają preinstalację systemu klimatyzacji. Ewa Skibińska, marketing manager w RED Real Estate Development Mieszkania z dużymi zielonymi tarasy są dostępne w każdej z naszych inwestycji, Alpha Park w Warszawie, Red Park w Poznaniu ...
-
Jak duże mieszkania znajdziemy u deweloperów?
... . zł w takich inwestycjach jak Centralna Park w Krakowie, czy Między Parkami we Wrocławiu. Andrzej Gutowski, wiceprezes Ronson Development, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing Duże mieszkania w naszej ofercie, o powierzchni nawet 135 mkw., znajdują się w prestiżowym, warszawskim projekcie Nova Królikarnia na Mokotowie. Cena takiego lokum ...
-
Zakup nowego mieszkania: na co uważać?
... idealna propozycja dla zabieganych osób, ale także dla tych, którzy nie potrafią się odnaleźć w gąszczu ofert. Duża konkurencja sprawia, że marketing odgrywa coraz ważniejszą rolę w firmach deweloperskich. Trzeba więc zachować wyjątkową ostrożność. Eksperci radzą, aby w tej marketingowej otoczce przede wszystkim zwracać ...
-
Umowa pośrednictwa sprzedaży nieruchomości na wyłączność
... PÓŁNOC Nieruchomości z Wrocławia. – Z tego powodu informujemy naszych klientów, że oferty wyłączne są bardziej skuteczne, ponieważ podpisując taką umowę, przeznaczamy na marketing oferty znacznie więcej środków niż w przypadku umowy otwartej. W momencie gdy jesteśmy wyłącznym agentem, mamy pewność, że nakłady naszej pracy się ...
-
Wynajem krótkoterminowy: wyższa rentowność, większe ryzyko
... , naprawę, sprzątanie czy pranie. Praktyka pokazuje, że pochłaniają one przeciętnie dodatkowo 20-40% przychodów (w zależności od zakresu usług, np. recepcja, marketing, sprzątanie, śniadania itp.) Wynajem mieszkań na krótki okres jest przede wszystkim wykorzystywany przez klienta biznesowego. Z doświadczenia właścicieli takich apartamentów wynika ...
-
Zielone biuro: co dają najemcy proekologiczne rozwiązania?
Co oznacza zielony budynek dla najemcy? Czy zielone certyfikaty rzeczywiście wpływają na zadowolenie najemcy czy są tylko chwytem marketingowym? Czy warto je brać pod uwagę przy poszukiwaniu nowego biura? Wiadomo, że kluczowym aspektem przy wyborze budynku pozostaje nadal koszt najmu, lokalizacja i jakość przestrzeni biurowej. Wszystkie te ...
-
Jak duże mieszkania oferują deweloperzy?
... . Ceny mieszkań w drugim etapie tego projektu kształtują się na poziomie 10,6 tys. - 14 tys. zł za mkw. Katarzyna Dąbrowska, Senior Marketing Manager w Nexity Polska Mieszkania o największym metrażu, jakie mamy w sprzedaży dostępne są w inwestycji SkyLife na warszawskiej Woli. W tym projekcie oferujemy lokale ...
-
Duże mieszkania w ofercie deweloperów. Czy jest w czym wybierać?
... domy na przedmieściach. Wiele rodzin zamiast w domach jednorodzinnych woli dziś mieszkać w lepiej skomunikowanych z centrum miasta budynkach wielorodzinnych. Katarzyna Dąbrowska, Senior Marketing Manager w Nexity Polska Największe, trzypokojowe mieszkanie w inwestycji Lifetwon na warszawskim Ursynowie można zakupić w cenie 519 tys. zł. W Ursusie ...
-
Do kogo po gotowe mieszkania?
... Vista w Krakowie. Niewielki ich udział w całej ofercie wynika z faktu, że większość mieszkań sprzedajemy na etapie realizacji inwestycji. Katarzyna Dąbrowska, Senior Marketing Manager w Nexity Polska W ofercie gotowych mieszkań w inwestycji Lifetown w Warszawie dostępne są jeszcze kawalerki, a we wszystkich pozostałych projektach mieszkania dwu ...
-
Jak dni otwarte wpływają na zakup nieruchomości?
... klientom gotowej inwestycji to nie posiadamy już mieszkań na sprzedaż. Wszystkie mieszkania sprzedają się na etapie budowy. Piotr Zagórski Digital Marketing Manager Nexity W Nexity dni otwarte są najczęściej skorelowane ze startem sprzedaży. Tylko wtedy oferujemy zakup mieszkań w promocyjnych cenach, znacznie niższych ...
-
Jak inwestować w condohotele i aparthotele
... zarządzania wynajmem w ręce właścicieli apartamentów, ale wyspecjalizowanemu operatorowi. Często ten operator działa jako podmiot zależy dewelopera. To on odpowiada za marketing i bieżącą obsługę gości. Na podstawie swoich szacunków, inwestorzy otrzymują obietnice zysku – najczęściej na poziomie kilku procent zainwestowanej kwoty rocznie. – Nad ...
-
Inwestycja w condohotel. Lepsza niż zysk z lokaty, ale...
Nawet 8% zysku netto w skali roku może wypracować inwestor lokujący oszczędności w nieruchomościach typu condohotel. Stopa zwrotu zależy od wielu czynników takich, jak: lokalizacja, standard inwestycji czy umiejętności marketingowe operatora - podpowiadają eksperci serwisu domiporta.pl. Mechanika zarabiania na inwestycjach typu condohotel jest ...
-
4 etapy przygotowań do sprzedaży mieszkania
... ściany niepotrzebnie dzielące pomieszczenia (np. kuchnię i salon). Za pomocą tych sposobów możesz „zyskać” nawet kilka metrów kwadratowych! 4. Postaw na dobry marketing Zadbaj o odpowiedni opis swojej oferty. Opisz ją jak najdokładniej, podając precyzyjne parametry wszystkich pomieszczeń, detale dotyczące wyposażenia i stanu nieruchomości (np ...
-
Umowy najmu w centrach handlowych
... interesów obu stron. Z jednej strony, patrząc z punktu widzenia właściciela centrum, odpowiada on za prawidłowe funkcjonowanie centrum, należytą komercjalizację, marketing i działania promocyjne obiektu – czyli aspekty, które mają decydujące znaczenie dla przyciągnięcia najlepszych, najpopularniejszych marek do centrum i dużej liczby klientów ...
-
Umowy najmu w centrach handlowych - klauzula dot. rozliczenia kosztów wspólnych
... na opłaty wspólne, jeżeli już to najwyżej tylko w stosunku do kosztów, na ustalenie których mają wpływ np. koszty administracyjne, ochrona, marketing itp. Koszty ryczałtowe Ostatnią metodą ustalenia opłat wspólnych jest stawka ryczałtowa, która nie podlega jakimkolwiek wzrostom zależnym od rzeczywistych kosztów ...
-
Umowy najmu w centrach handlowych - klauzula OCR
... nie ma wpływu na wyniki prowadzenia działalności przez najemcę: to najemca decyduje, jaki ma asortyment, ceny, obsługę sklepu, wystrój sklepu, marketing towarów i marki, itd. Wynajmujący poprzez swoją działalność marketingową odnośnie całego centrum i odpowiednią ofertę marek (tzw. tenant mix) może mieć jedynie ...
-
Rynek pierwotny. Ile mieszkań kupujemy za gotówkę?
... Development Nie możemy podać dokładnych liczb, ale możemy powiedzieć, że znaczna większość naszych mieszkań kupowana jest za gotówkę. Ewa Skibińska, Marketing Manager grupy BY MADE Większość osób inwestujących na polskim rynku nieruchomości kupuje lokale za gotówkę i nasza inwestycja nie jest wyjątkiem ...
-
Koronawirus a praca pośrednika nieruchomości
... kancelarii oraz zadbać o pełnomocnictwo, kiedy zawierasz umowę sprzedaży; Zawrzeć umowę przedwstępną ustnie; Zawrzeć ustnie umowę najmu lokalu mieszkalnego. Zadbaj o odpowiedni marketing i komunikację - dziś jest to szczególnie istotne Daj znać, że działasz - strona internetowa, newsletter i spersonalizowane e-maile, a także Facebook, Twitter czy ...
-
Jak duże są największe mieszkania deweloperskie?
... zł. W inwestycji Jagodno Domy we Wrocławiu lokal wielkości 104 mkw. jest natomiast do nabycia w kwocie 750 tys. zł. Karolina Bronszewska, Marketing Manager Ronson Development Największe mieszkania dostępne w naszej warszawskiej ofercie to pięciopokojowe apartamenty o powierzchni od 114 mkw. do 131 mkw. w inwestycji ...
-
Oszczędzanie wody - praktyczne porady
... marnować wody podczas ustawiania optymalnej temperatury kąpieli. Ta pozostaje też niezmienna przez cały czas trwania prysznica – podpowiada Barbara Kowalczyk, leader marketing Poland, Lixil Emena. Poza tym podczas urządzania lub modernizowania łazienki fachowcy zalecają zakup nowoczesnych misek ustępowych ze spłuczkami z podwójnym systemem ...
-
Inwestycja w pokój hotelowy, czyli blaski i cienie condo
Bezobsługowa, a do tego zyskowna inwestycja, możliwość spędzania urlopu „u siebie” i optymalizacja podatkowa – to chyba najważniejsze atuty, którymi sprzedawcy lokali w systemie condo kuszą klientów. Praktyka pokazuje jednak, że w tej beczce miodu jest co najmniej łyżka dziegciu, bo jak to często bywa - nie zawsze otrzymujemy to, co sugerują ...
-
MdM: gdzie deweloperzy oferują mieszkania z dopłatą?
... . Za wcześnie jest też by dał się zauważyć wzrost zainteresowania klientów mieszkaniami, przy zakupie których mogą skorzystać z dopłat. Marta Jagłowska, marketing manager w Marvipol Od października ilość mieszkań dostępnych w programie MdM zwiększyła się znacznie w naszej inwestycji Central Park Ursynów w Warszawie. W ofercie mamy ...
-
Rynek pierwotny: większy metraż czy więcej pokoi?
... lokale w ramach drugiego etapu inwestycji Zielona Dolina na warszawskiej Białołęce, czy trzeciego etapu Bliskiej Woli przy ulicy Kasprzaka. Marta Jagłowska, Marketing Manager w firmie Marvipol W ostatnim czasie obserwujemy liczne zmiany na rynku, w tym większe zainteresowanie mniejszymi mieszkaniami o dobrych układach, gdzie na niewielkim ...
-
Rynek mieszkaniowy: jak długo zdaniem deweloperów potrwa dobra passa?
... jako limity w programie Mieszkanie dla Młodych, które z kwartału na kwartał są wyższe, ale progres to zaledwie kilka procent. Marta Jagłowska, marketing manager w firmie Marvipol Zainteresowanie mieszkaniami stale rośnie. Obecnie mamy bardzo dobry czas na zakup mieszkań ze względu na atrakcyjne ceny ...
-
Nowe mieszkania: gdzie zamieszkasz od ręki?
... kosztach notarialnych związanych z umową deweloperską i rachunkach powierniczych, których nie trzeba utrzymywać, co sprzyja obniżeniu cen lokali. Marta Jagłowska, marketing manager w firmie Marvipol Prowadzimy działania promocyjne w warszawskich inwestycjach, w których zostały jeszcze ostatnie mieszkania. W inwestycji Bielany Residence w sprzedaży ...
-
Ile kosztuje lokal użytkowy na terenie nowego osiedla?
... Szybkiej można kupić lokale usługowe o powierzchni 19-120 mkw. w cenach od 120 tys. zł do 660 tys. zł. Katarzyna Pietrzak, Senior Marketing Manager w Nexity Polska Posiadamy lokale usługowe w inwestycji Skylife położonej na warszawskiej Woli przy ul. Jana Kazimierza 33. Lokale będą oddane ...
-
Inwestycja w mieszkanie na wynajem? Zobacz, co mają dla ciebie deweloperzy
... popularne lokale o najmniejszej powierzchni (25-32 mkw.) znajdą się również w ofercie planowanej przez nas inwestycji przy ulicy Nakielskiej. Katarzyna Pietrzak, Senior Marketing Manager w Nexity Polska W każdym z naszych projektów klienci kupują mieszkania pod inwestycje. Projektujemy lokale, które mają idealny rozkład pod wynajem. W ofercie ...