-
Jak wybrać lokal użytkowy?
... zarządu Magmillon, firmy realizującej projekty nieruchomościowe oparte o odnawianie kamienic. – Najbardziej popularna koncepcja kompozycji marketingowej, tzw. „4p” (product, price, place, promotion) zwraca uwagę na to, jak istotnym czynnikiem jest "miejsce" rozumiane zarówno szeroko, jako kanał dystrybucji, jak i dosłownie, a więc jako miejsce ...
-
Seniorzy na rynku nieruchomości coraz częściej kupują i sprzedają
... coraz większy procent w ogólnej liczbie przeprowadzonych umów. Obecnie jest to ok. 20% – przyznaje Łukasz Olszewski, doradca ds. nieruchomości w agencji AJ Promotion. W podobnym tonie wypowiadają się wszyscy pośrednicy, których zapytaliśmy o aktywność seniorów na rynku mieszkaniowym. Pośrednicy są też zgodni co do tego ...
-
Apartamentowiec "Kurkowa 14" we Wrocławiu
... . z o.o. Nad realizacją inwestycji czuwa natomiast główny Inwestor, firma Nacarat, która powstała w 2009 roku z połączenia trzech przedsiębiorstw z Grupy Rabot Dutilleul: Palm Promotion, Bâti Conseil oraz Sedaf. Budowa kompleksu mieszkaniowego na wrocławskim Nadodrzu zainicjowała działalność tej firmy na polskim rynku. Do realizacji tego ...
-
Czy jesienią wrócił popyt na wynajem mieszkań?
... . Niewątpliwie zbyt duża podaż na rynku najmu względem zmniejszonego popytu będzie skutkować obniżeniem czynszu najmu. Adam Jakubczak - Właściciel biura AJ Promotion - Twoje biuro nieruchomości, Łódź: Jako łódzkie biuro nieruchomości zajmujące się głównie wynajmem mieszkań, dostrzegliśmy w miesiącach sierpień - wrzesień zmianę na rynku ...
-
Mieszkania na wynajem: inwestorzy instytucjonalni nie próżnują
... – mówi Łukasz Wróbel. Wzrost popytu na mieszkania o podwyższonym standardzie dla pracowników korporacji zaobserwował także Adam Jakubczak, właściciel łódzkiego biura AJ Promotion - Twoje biuro nieruchomości. Przede wszystkim mieszkania o dobrym standardzie, jak i w okazyjnych cenach cieszą się dużym zainteresowaniem – podsumowuje Adam Jakubczak. Na ...