  • Data: 2010-09-02 11:37:46
    Temat: Automat do chleba - jaki i jak wybrać?
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    przejrzałem archiwum tyle co ma mój news serwer (1082 posty) - nie
    znalazłem nic o tym.

    więc pytanie:
    jak wybierać, na co zwracać uwagę, albo po prostu - który kupić?

    chciałbym taki który "zrobi wszystko" - wymiesza, wyrośnie, upiecze. nie
    wiem czy to jest problem czy nie - ale chciałbym móc w tym tez zrobić
    chleb "udziwniany" - z orzechami, czy cebulką.

    na ceneo polecają zelmera 43z010, ale zastanawia mnie czemu on ma moc
    450w, a większość innych zdecydowanie więcej.

    czy są takie urządzenia które też "same" zrobią bułki, nie tylko chleb?
    tzn. wyobrażam to sobie tak, że wsypuję/wlewam to co trzeba (mąka,
    drożdże, woda), a "na wyjściu" dostaję świeże kajzerki.

    depesz

    --
    Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz / blog: http://www.depesz.com/
    jid/gtalk: d...@d...com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007