    From: Runt <r...@e...prv>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Budowlana kultura dyskusji
    Date: Thu, 1 Apr 2021 15:46:47 +0200

    zenus na pl.misc.budowanie "dyskutuje" ;-))

    "Kurwa, nie mieszaj pojęć! Pisałem wyżej o PRYWATNEJ, kurwa jeszcze raz,
    PRYWATNEJ rurze sąsiada. Teraz dotarło?"

    "Jeśli znajdę prywatną rurę sąsiada na mojej działce, to sąsiad ma
    wypierdalać z taką rurą."

    "Oczywiście debilu. Tylko zanim zaczniesz ja wykopywać, ta rurę znaczy
    się, to zrob sobie cmentarzyk dla psów. Opony pełne do samochodu załóż.
    Jak byś miał wyobraźnię to byś sobie wyobraził że ci co korzystają z tej
    rury to takie same betony i głupie chuje jak ty. Ty za głupi jesteś
    żebyś wiedział jaki jesteś głupi."

    "Januszek chuju osrany weź się odpierdol. Ojcem albo matka pysk sobie
    wycieraj. Zacząłeś dyskusję z debilem to nie licz na to że za ciebie
    będę ją kończył."

    "Na pogrzebach młodszych od ciebie ludzie na cmentarzach się przeziębiali."
    --

    brawo zenusiu! to się nazywa siła argumentów.

    martwię się o ciebie zenusiu dlatego wyszukałem ci "uzdrowiciela" ;-)))

    https://psychiatra.nanfz.pl/lodzkie/lodz-baluty/

    zenusiu, czy jestes juz po lobotomii?

    --
    Runt