  • 1. Data: 2011-05-19 13:17:11
    Temat: Cena drewna do kominka
    Od: "Tom" <t...@i...eu>

    Witam
    Przymierzam się do zakupu drewna do kominka. Na razie orientuje sie w cenie brzozy i

    buka.
    I tak brzoza kosztuje 160 zl pocięte,porabane i 140 zl w metrowych klockach
    Buk kosztuje 190 zl pociete, porabane i 170 zl w metrowch klockach. Wszystko za 1
    kubik.

    Napiszcie mi czy to dobra cena i jak sie ona u Was ksztaltuje, z tego co wiem to ceny

    ostatnio poszły do góry. A ta cena to jest z okolic Bochni, Krakowa.

    pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2011-05-19 13:32:56
    Temat: Re: Cena drewna do kominka
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.05.2011 15:17, Tom pisze:
> [...]
    > Buk kosztuje 190 zl pociete, porabane i 170 zl w metrowch klockach. Wszystko za 1

    Z dowozem? Jeśli tak i uczciwie liczone, to całkiem ładna. Ja za buk
    dawałem w belkach 120 około 160, ale bez transportu.

  • 3. Data: 2011-05-19 13:38:59
    Od: "Tom" <t...@i...eu>

    > Z dowozem? Jeśli tak i uczciwie liczone, to całkiem ładna. Ja za buk
    > dawałem w belkach 120 około 160, ale bez transportu.

    To sa ceny bez transportu.

  • 4. Data: 2011-05-19 18:29:19
    Od: Bing <k...@w...pl>

    On Thu, 19 May 2011 15:17:11 +0200, Tom wrote:

> [...]
    >
    > Napiszcie mi czy to dobra cena i jak sie ona u Was ksztaltuje, z tego co
    > wiem to ceny ostatnio poszły do góry. A ta cena to jest z okolic Bochni,

    tanio jakos
    w moich okolicahc tj miedzy Lodzia a Warszawa za m3 brzozy 170 w kawalkach
    1-1,5m czyli jeszcze pociac i porabac.

  • 5. Data: 2011-05-20 09:23:11
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 15:17, Tom pisze:
> [...]
    ceny
    > ostatnio poszły do góry. A ta cena to jest z okolic Bochni, Krakowa.

    W zeszłym roku płaciłem średnio 110 zł + transport 20 zł za metrówki buk
    i grab (dokładnie było to od 85 zł do 120 zł jakieś tam .

    Czy aby na pewno masz za 1 kubik czy może 1 MP - bo różnice są ale to
    już chyba tylko leśnicy umieją liczyć.

    Jak kupisz metrówki to po cięciu i po ułożeniu wyjdzie ci więcej niż jak
    byś kupił gotowe pocięte. U mnie mw na 8MP zyskałem 1,5MP - no ale to
    zależy od układania.

    Poszukaj może ktoś świadczy w twojej okolicy takie usługi - cięcie i
    układanie. Jedyna wada to musisz mieć miejsce i trochę bałaganu.

    Nie wiem jakie w tym roku są ceny u nas jeszcze nie zamawiałem drzewa.
    Na tą zimę mam zapas więc mam czas do jesieni.

    Ariusz

  • 6. Data: 2011-05-20 09:46:40
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Ariusz napisał:

> [...]
    >
    > Nie wiem jakie w tym roku są ceny u nas jeszcze nie zamawiałem drzewa.
    > Na tą zimę mam zapas więc mam czas do jesieni.

    Witaj
    1. W jakiej części Polski jest tak tanio ? kupowałeś bezpośrednio z
    nadleśnictwa ?
    2. Czy nie lepiej kupić drewno wczesną wiosną ? wtedy jest szansa, że
    jest z pozysku zimowego, choć nie wiem czy zimą się tnie liściaste czy
    tylko iglaste.

    pozdrawiam
    rafał

  • 7. Data: 2011-05-20 11:45:02
    Od: "Tom" <t...@i...eu>

> [...]
    > wada to musisz mieć miejsce i trochę bałaganu.
    >
    > Nie wiem jakie w tym roku są ceny u nas jeszcze nie zamawiałem drzewa. Na tą zimę

    Ja sie przymierzam do zakupu z http://drewno-kominkowe.net.pl/
    Tylko ze teraz jest wszystko 10 zl drozej.

    Tomek