  • 11. Data: 2021-02-04 09:26:46
    Temat: Re: Ciemny salon - jak podejsc do oswietlenia
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 03.02.2021 23:22, Kżyho wrote:
    > żeby mi oświetlały nad blatem przez całą szerokość

    Do blatu to koniecznie oświetlenie pod szafką/parapetem/...jakkolwiek
    byle by przed rękami i poniżej głowy. Inaczej zawsze znajdzie się
    miejsce przy blacie gdzie będą pojawiać się cienie i nie będziesz
    zadowolony.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2021-02-04 10:09:23
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-02-03 o 13:23, Krzysztof Gajdemski pisze:
> [...]

    mam w sieni.
    bardzo ładnie wygląda.

  • 13. Data: 2021-02-04 10:59:25
    Od: collie <c...@v...pl>

    W środę, 3.02.2021 o 22:59, Budzik napisał:

> [...]
    aneo-akustik

    > Ciekawa rzecz, dziekuje.

    No, będzie prawie jak tu:

    https://zapodaj.net/a3077a579ec47.jpg.html

    PS. Pisz po polsku na grupie z prefiksem pl.

    --
    Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni
    (Agnieszka Osiecka)

  • 14. Data: 2021-02-04 11:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > No, będzie prawie jak tu:
    >
    > https://zapodaj.net/a3077a579ec47.jpg.html

    To zdecydowanie nie moj styl.

    > PS. Pisz po polsku na grupie z prefiksem pl.

    A teraz to po jakiemu pisze? Czepiasz sie ogonków?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 15. Data: 2021-02-04 12:09:54
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 04.02.2021 10:09, t-1 wrote:

    > mam w sieni.
    > bardzo ładnie wygląda.

    A jak się to montuje, na klej?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 16. Data: 2021-02-04 12:47:03
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 4.02.2021 o 11:59, Budzik napisał:

    > To zdecydowanie nie moj styl.

    Wierzę, ale w tytule stoi "ciemny salon". Salon.

    > A teraz to po jakiemu pisze? Czepiasz sie ogonków?

    Nie czepiam się, ale zwracam Ci uwagę, że tzw. ogonki są immanentnym
    składnikiem języka polskiego i ich brak w tekście jest przejawem
    chamstwa i chujostwa u tak piszącego, bez względu na powody ("bo wicie
    rozumicie jezdem na zmywaku u Angoli i one majom tako klawiature").
    To raz. A dwa, Ty nawet jak masz ogonki na klawiaturze, to w dalszym
    ciągu piszesz nie po polsku - już nie z powodu klawiatury, ale z powodu
    nieuctwa: poprzednio "dziękuje", teraz "po jakiemu pisze". A to nie
    on dziękuje, nie on pisze, tylko Ty dziękujesz, Ty piszesz - zatem
    "dziękuję", "po jakiemu ja piszę". Poniał? To idź i nie grzesz więcej.

  • 17. Data: 2021-02-04 17:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Wierzę, ale w tytule stoi "ciemny salon". Salon.

    Salon w sensie pokoj dzienny.
    Teraz ok czy jeszcze o coś innego chodzi?

    > Nie czepiam się, ale zwracam Ci uwagę,

    To tylko kwestia przyjetej nomenklatury...

    > że tzw. ogonki są
    > immanentnym składnikiem języka polskiego

    Tak samo jak ich brak w wielu miejscach gdzie pisze sie szybko na
    klawiaturze.

    > i ich brak w tekście jest
    > przejawem chamstwa i chujostwa u tak piszącego, bez względu na
    > powody ("bo wicie rozumicie jezdem na zmywaku u Angoli i one majom
    > tako klawiature").

    Dla mnie przejawem chamstwa i chujostwa jest takie czepianie sie i
    wytykanie bledów, zwłszcza jezeli robisz to na forum publicznym.
    Kwestia przyjetych standardów.

> [...]
    > tylko Ty dziękujesz, Ty piszesz - zatem "dziękuję", "po jakiemu ja
    > piszę". Poniał? To idź i nie grzesz więcej.

    Dla mnie funkcja komunikacyjna jezyka jest najwazniejsza.
    Czasami zmusze sie do ogonka, jezeli widze ze cos mogłoby byś
    niejednoznaczne.
    I mam nadzieje ze udało ci sie zrozumiec tekst, nie pojawiły się w nim
    jakies dwuznacznosci ktore wprowadziłyby niepokoj i watpliwości co do
    tego co chciałem przekazac.
    Pojawiły się? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 18. Data: 2021-02-04 19:27:08
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 4.02.2021 o 17:59, Budzik napisał:

    > Dla mnie funkcja komunikacyjna jezyka jest najwazniejsza.

    Ponieważ nic do Ciebie nie dociera i pokazujesz dalej ten swój tępy,
    świński ryj*, to zrób mi "te laske" i - jak mówią nasze piękne panie
    ze Strajku Kobiet - wypierdalaj! Amen.

    --
    * Każdą taką świnię kopnij w ryjo
    i przyprowadź mi ją,

  • 19. Data: 2021-02-05 13:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Ponieważ nic do Ciebie nie dociera i pokazujesz dalej ten swój tępy,
    > świński ryj*, to zrób mi "te laske" i - jak mówią nasze piękne panie
    > ze Strajku Kobiet - wypierdalaj! Amen.

    Rozumiem i wspolczuję - wszak wychowanie każace w ten sposób rozmawiać
    z ludzmi ktorzy maja odmienne zdanie to nic nadzwyczajnego w naszym
    pieknym kraju.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 20. Data: 2021-02-09 12:36:26
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

> [...]
    > byle by przed rękami i poniżej głowy. Inaczej zawsze znajdzie się
    > miejsce przy blacie gdzie będą pojawiać się cienie i nie będziesz

    Pod szafkami to oprócz tego. Ale ogólnie kuchnię z długim blatem muszę
    też czymś rozwświetlić.

    Pzdr
    --
    /__/_* /