  • 31. Data: 2009-09-11 07:51:21
    Temat: Re: Czy warto zaczynać w październiku?
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    J_K_K pisze:
    > Użytkownik "Shaman" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > A no właśnie nie za bardzo mam co robić z wodą.
    > ---------------------
    >
    > Jakiś rów melioracyjny / przy drodze / studnia chłonna ?

    pozostaje jedynie studnia chłonna.. przy czym "chłonna" to ona będzie
    jedynie z nazwy bo wokół glina na wiele metrów w głąb.

    PZDR
    Shaman

  • 32. Data: 2009-09-11 08:06:44
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > pozostaje jedynie studnia chłonna.. przy czym "chłonna" to ona będzie
    > jedynie z nazwy bo wokół glina na wiele metrów w głąb.
    >
    > PZDR
    > Shaman

    Czy ty nie budujesz w moich okolicach? Mam dokladnie to samo - mam
    nadzieje, ze nie na mojej dzialce :-)

    Pozdrawiam
    Dy

  • 33. Data: 2009-09-11 21:22:06
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

    > bo wokół glina na wiele metrów w głąb.

    Czy ty nie budujesz w moich okolicach? Mam dokladnie to samo - mam
    nadzieje, ze nie na mojej dzialce :-)
    Na mojej nie - bo u mnie po obu końcach są rowy ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 34. Data: 2009-09-12 06:29:51
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 11 Wrz, 09:51, shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> wrote:
    qa.googlegroups.com...

    > pozostaje jedynie studnia chłonna.. przy czym "chłonna" to ona będzie
    > jedynie z nazwy bo wokół glina na wiele metrów w głąb.

    A jak będziesz odprowadzał tą wodę z drenażu (podpowiedź - drenaż jest
    b. nisko) do studni chłonnej? Jak głęboką będziesz miał tą studnię?
    IMHO nie warto. Lepiej dobrze zaizolować i nie martwić się o wodę
    wokół fundamentów....
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.