  • 1. Data: 2009-09-08 18:30:51
    Temat: Reklamacja koszy dachowych
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    U kogo mozna reklamowac "psujace" sie kosze dachowe?
    I czy jest jeszcze na nie gwarancja.Kosze zakupione 12 lat temu.Dach
    robiony rok pozniej.
    Hurtownia gdzie caly dach,dachowka i reszta byla kupowana juz nie istnieje.
    Producent dachowek caly czas sprzedaje te kosze.

  • 2. Data: 2009-09-08 18:49:16
    Temat: Re: Reklamacja koszy dachowych
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    kuba pisze:
> [...]
    > Hurtownia gdzie caly dach,dachowka i reszta byla kupowana juz nie istnieje.
    > Producent dachowek caly czas sprzedaje te kosze.

    A to takie coś się kupuje? Myślałem, że sie gnie z blachy... Co się w
    tym może zepsuć?

    pozdrawiam
    gk

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2009-09-08 19:15:33
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    RudeBoy pisze:

    > A to takie coś się kupuje? Myślałem, że sie gnie z blachy... Co się w
    > tym może zepsuć?

    Teraz tez o tym wiem.Ba,kupuje sie gotowe kosze dachowe aluminiowe.
    Ale tak to jest jak sie idzie do hurtowni i kupuje cale pokrycie dachu
    kompleksowo nie wnikajac co i nie znajac sie jakie moga byc efekty.
    Jutro zrobie zdjecie i wrzuce na grupe.
    Na dniach bede wlasnie wymienial wszystkie kosze i tak sobie pomyslalem
    z jakiej racji mam odpuszczac producentowi.
    A i przestroga dla innych bedzie jak zobacza te zdjecia.
    Od strony poludniowej istne Himalaje od slonca.Przez pare lat mi to nie
    przeszkadzalo ale zaczynaja juz pekac.

  • 4. Data: 2009-09-09 06:42:06
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    kuba <k...@k...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > A i przestroga dla innych bedzie jak zobacza te zdjecia.
    > Od strony poludniowej istne Himalaje od slonca.Przez pare lat mi to nie

    A ile lat gwarancji dał producent?
    I na co? bo na pofalowanie to raczej nie ma gwarancji.
    To trzeba sprawdzić.
    Ale jak to sam ściągniesz to i tak będzie pozamiatane, żadnej gwarancji nikt
    Ci nie uzna.
    pzdr., PB

  • 5. Data: 2009-09-09 16:49:19
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Paweł Bochenek pisze:

    > A ile lat gwarancji dał producent?
    A tego to ja nie wiem.

    > I na co? bo na pofalowanie to raczej nie ma gwarancji.
    Pierwszy kosz od poludnia:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d2967ef99a3e496
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bcb704d2bd700ee2
    .html

    Drugi kosz od poludnia tak samo pofaldowany.Na wiosne zauwazylem
    pekniecie kosza gdzies na dwa centymetry.Teraz jest cos takiego:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/963719a204210f8d
    .html

    Trzeci kosz od polnocy na razie nic sie nie dzieje.Czwarty pekniety na
    odcinku 20 centymetrow.
    Piaty kosz od wschodu lekko pofaldowany.
    Ale i tak zdjecia nie odzwierciedlaja koszmarnego widoku tych koszy :)

    > To trzeba sprawdzić.
    Wysle grzeczne zapytanie ze zdjeciami do producenta.Mam jeszcze sporo
    "ciekawych" zdjec dachowek.

    > Ale jak to sam ściągniesz to i tak będzie pozamiatane, żadnej gwarancji nikt
    > Ci nie uzna.

    Fachowcy od obrobek blacharskich przyjda pod koniec pazdziernika.
    Ciekawi mnie podejscie producenta do sprawy.

  • 6. Data: 2009-09-09 20:32:30
    Od: "sli" <s...@p...gazeta.nospam.pl>

> [...]
    > odcinku 20 centymetrow.
    > Piaty kosz od wschodu lekko pofaldowany.

    z czego wykonane są te kosze, czy to jest jakiś plastik?

    sli

  • 7. Data: 2009-09-09 22:48:45
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    To jeszcze Saddam żył i prezydentem był Kwaśniewski?
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2009-09-10 09:36:45
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    kuba <k...@k...onet.pl> napisał(a):

    > Fachowcy od obrobek blacharskich przyjda pod koniec pazdziernika.
    > Ciekawi mnie podejscie producenta do sprawy.

    Myślę, że wyślą Ci standardowy tekst B14.2, który zaczyna się mniej więcej tak:
    "Szanowny Kliencie! Bardzo nas smuci fakt utraty części swoich parametrów
    wysokiej jakości koszy, które produkujemy. Jednak ze względu na fakt, że zakup
    ich nastąpił cztery kadencje sejmu RP temu, Pana roszczenie nie mogą być
    zrealizowane. Proponujemy Panu bezpłatny katalog innych naszych produktów."
    itd itd

    Mnie ciekawi Twoje podejście na miejscu producenta.

    pzdr., PB

  • 9. Data: 2009-09-10 09:45:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kuba wrote:

> [...]
    >
    > Drugi kosz od poludnia tak samo pofaldowany.Na wiosne zauwazylem
    > pekniecie kosza gdzies na dwa centymetry.Teraz jest cos takiego:

    z czego ten szajs jest zrobiony? z plastiku?

  • 10. Data: 2009-09-10 14:23:12
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    sli pisze:

    > z czego wykonane są te kosze, czy to jest jakiś plastik?

    Kosz dachowy PCV.