  • 21. Data: 2021-01-13 23:58:36
    Temat: Re: Da się to jeszcze uratowac czy do rozbiórki
    Od: collie <c...@v...pl>

    W środę, 13.01.2021 o 23:29, adam napisał:

    > No, no... A jak to Ty byś kupił takie coś. Albo może ktoś z rodziny,
    > znajomych.

    Wrotki dawaj, albo ********** jak mówią nasze piękne panie
    ze Strajku Kobiet.

    --
    Kdyby hloupost nadnášela, tak se tady budete vznášet jako holubička!
    (doktor Štrosmajer)

  • 22. Data: 2021-01-14 23:40:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 11 Jan 2021 17:05:06 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Kluczowe są te baloniki, które odciążają budowlę i zmniejszają
    > nacisk na szyny. W Warszawie w tym samym mniej więcej czasie
    > przestawiono rogatki ul. Grochowskiej. A wcześniej, tuż po wojnie,
    > kościół św. Anny. Ten co przy nim pan Zagłoba z maupami walczył.

    A przesunięcie pałacu Lubomirskich w Warszawie sie nie liczy?

    --
    Marek

  • 23. Data: 2021-01-15 02:57:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > A przesunięcie pałacu Lubomirskich w Warszawie sie nie liczy?

    Liczy się. Nowa władza lubiła takie spektakularne akcje, które da
    się łatwo wykorzystać propagandowo, więc może jeszcze coś pominąłem.
    Nie tylko Lubomirscy przejechali się na nowej władzy.

    --
    Jarek