  • 1. Data: 2022-02-17 00:24:03
    Temat: Darmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy
    Od: a a <m...@g...com>

    Multi Tech Info
    ? Follow
    October 18, 2021 ?
    How to Make Free Energy Generator for Light Bulbs - Science Projects

    https://fb.watch/bdghcAE2hf/

  • 2. Data: 2022-02-17 00:56:48
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.02.2022 o 00:24, a a pisze:
    > Multi Tech Info
    > ? Follow
    > October 18, 2021 ?
    > How to Make Free Energy Generator for Light Bulbs - Science Projects
    >
    > https://fb.watch/bdghcAE2hf/

    To jest bardziej realne :)
    https://youtu.be/_nyBZD1lE_o

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 3. Data: 2022-02-17 01:08:51
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 17 February 2022 at 00:57:47 UTC+1, LordBluzg(R) wrote:

    > To jest bardziej realne :)
    > https://youtu.be/_nyBZD1lE_o
    >
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPi?>>>
    > ?i? ć?d??
    całe Indie są zasilane darmową energią
    i jest tyle projektów naukowych darmowej energii,
    że nie moge zrozumieć, dlaczego Europa jest tak mocno zacofana

    Wystarczy popatrzeć na Indie
    To wszystko jest zasilane darmową energią

    https://fb.watch/bdiKbublV6/

    Po co komu pompy ciepla, gdy jest darmowa energia i bez żadnych ograniczeń.

    Znajomy mówi, że Brókselka nie chce dopuścić aby w Europie darmowa energia się
    upowszechniała, bo 50% ceny energii to podatki, a Brókselka musi z czegoś żyć

  • 4. Data: 2022-02-17 08:25:19
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/02/2022 01:08, a a wrote:
    > całe Indie są zasilane darmową energią

    Kłamstwo. Albo efekt debilizmu.

  • 5. Data: 2022-02-17 12:36:31
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 17 February 2022 at 08:25:43 UTC+1, heby wrote:
    > Kłamstwo. Albo efekt debilizmu.
    No nie wiem, znajomy właśnie powrócil z Indii i odwiedzał wsie i tam nie ma żadnych
    linii energetycznych, a każdy ma światło w domu.
    Nie widzial też solarów na dachach, ani akumulatorów

    Cos w tym musi być, bo nikt nie będzie stawial slupów i prowadził sieć elektryczna do
    wioski oddalonej o 50 kilometrów od grida.

    A dzieci chodza do szkoły i uczą się wieczorami, oglądaja telewizję, mają włączone
    lodówki.

    Za miesiącc znów jedzie do Indii to się więcej dowie i wszystko sprawdzi na miejscu.

    Może to sa pompy ale nie ciepła, a energii elektrycznej.
    Kto to wie.
    To mądry naród i jest ich 2 miliardy, to ma kto myśleć.

  • 6. Data: 2022-02-17 13:52:21
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/02/2022 12:36, a a wrote:
    > No nie wiem, znajomy właśnie powrócil z Indii i odwiedzał wsie i tam nie ma żadnych
    linii energetycznych, a każdy ma światło w domu.

    Czyli jednak debilizm, w czystej postaci.

    https://www.powergridindia.com/sites/default/files/P
    OWERGRID_Network_As_on_May_2019_0.pdf

    Nawet nie siegnąłeś do czegokowliek wiarygodnego, bazujac wyłącznie ne
    bredzeniu znajomego.

    > Nie widzial też solarów na dachach, ani akumulatorów

    Nie przyszło ci do głowy, że najłatwiej to wyjaśnić magią a nie jakimiś
    skomplikowanymi free enenergy?

    > Cos w tym musi być, bo nikt nie będzie stawial slupów i prowadził sieć elektryczna
    do wioski oddalonej o 50 kilometrów od grida.

    Tak, ale to coś siedzi w głowie a nie na indyjskich słupach.

    > A dzieci chodza do szkoły i uczą się wieczorami, oglądaja telewizję, mają włączone
    lodówki.

    Jak już wspomniałem: magia. Głównie z okolic kultu Kali. Indiana Jones
    nie ogladałeś?

    > Za miesiącc znów jedzie do Indii to się więcej dowie i wszystko sprawdzi na
    miejscu.

    O to bardzo dobrze, niech zda dokładną relację, zawsze do miło posłuchać
    eksperta w sprawach energetyki odbywającego wycieczki do dalekiego kraju.

    > Może to sa pompy ale nie ciepła, a energii elektrycznej.

    O to to, pompują elektrony prosto z atmosfery do butelek (lejdejskich,
    dodajmy), napedzane metanem z wiadomo czego.

    > Kto to wie.
    > To mądry naród i jest ich 2 miliardy, to ma kto myśleć.

    Ale problem nie w 2 mld narodzie, tylko w jednym koledze. I jego koledze
    też. Medyczny.

    Ośmieszasz się publicznie takimi debilizmami. Ja rozumiem, że jesteś już
    poza granicą percepcji tego faktu, w świecie magii i cudów, gdzie kilka
    drutów podpiętych pod telefon generuje internety. Wiec niewiele da się z
    tym zrobić, medycyna jest bezsilna. Ale możesz jedną rzecz robic dla
    siebie (i kolegi): zamilknąć, aby nie pogrążać się jeszcze bardziej w
    tych skrajnych debilizmach.

  • 7. Data: 2022-02-17 14:12:11
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 17 February 2022 at 13:52:46 UTC+1, heby wrote:
> [...]
    > tym zrobić, medycyna jest bezsilna. Ale możesz jedną rzecz robic dla
    > siebie (i kolegi): zamilknąć, aby nie pogrążać się jeszcze bardziej w
    Nie rozumiem tych emocji.

    100 lat temu prąd zmienny od Tesli też wzbudzał takie emocje.

    Pompy Ciepła Peltiera dzisiaj mogą wzbudzać emocje bo sa innowacyjne, bo
    bezspręzarkowe.

    Ale moduły Peltiera działają w 2 strony i generują prąd gdy jedna strona mocno
    ogrzana a druga chłodzona.

    I są wysokotemperaturowe moduły Peltiera, które mozna przykęcić do żeliwnego pieca na
    węgiel i z jednej strony grzeje je piec do 200 st. C a zdrugiej wentylator schladza
    radiator do temperatury pokojowej, czyli delta t > 150 C i to działa
    i sa moduły kilkusetwatowe od 10 lat, dostępne na rynku.

    A jak to działa na otwartej przestrzeni ?

    Ano działa tak jak concentrated solar panel, czyli soczewka skupia energie słoneczną
    na mniejszej przestrzeni i to sie rozgrzewa do 100 st C a z drugiej strony następuje
    chłodzenie woda, bo moduły Peltiera pływają na powierzchni wody i produkują prąd za
    darmo

    Moduły Peltiera sa skalowalne, czyli można je produkować jako duże powierzchnie

    I przez analogię, to działa w drugą stronę

    Mamy te moduły Peltiera, zasil;amy je i uzyskujemy efekt pompy ciepla

    A jaka sprawność ?
    2 x i wystarcza

    bo to dziala i zostało sprawdzone

    Aby wypromować na rynku potrzeba 100 mln $ na produkcję, badania, testy, atesty
    ale rynek jest warty 1 mld $

    i najlatwiej jest Melonowi to uczynić, bo jak ogłosi projekt to inwestorzy się rzuca
    na kupno akcji, cena akcji wzrośnie o 100% i zbierze kilka miliardów $ kapitału i
    sfinansuje produkcję

    W Europie nie jest to możliwe, bo tu kasy nie ma.

    W Chinach tak, ale za daleko.

    I wot cała tajemnica

  • 8. Data: 2022-02-17 14:21:22
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/02/2022 14:12, a a wrote:
    > Nie rozumiem tych emocji.

    Nie tylko ich nie rozumiesz.

    > 100 lat temu prąd zmienny od Tesli też wzbudzał takie emocje.

    Prąd Tesli istniał. Tu jest najważniejsza różnica między oceną Tesli, a
    oceną dwóch głośników i kawałka drutu produkujących darmowy prąd.

    > Pompy Ciepła Peltiera dzisiaj mogą wzbudzać emocje

    Tak, bo nie mają sensu ekonomicznego, co wynika wprost z rozumienia
    fizyki. Zrobiłeś już jakąś? JAKĄKOLWIEK?

    > bo sa innowacyjne

    Nie, tylko głupie. Tak samo jak grzanie domu piecykiem podpiętym pod
    rower treningowy z prądnicą (tak, widziałem takiego innowatora, ale to
    zwykły kretyn był).

    > Ale moduły Peltiera działają w 2 strony i generują prąd gdy jedna strona mocno
    ogrzana a druga chłodzona.

    Dziekujemy Kapitanie Obvious. Ja dodam od siebie że 3*3 to 9. Też się
    może przydać.

    > I wot cała tajemnica

    Ale tu nie mowa o Peltierach. Mowa o slepym koledze i jakimś idiotcie
    powtarzajacym po nim brednie o sieci energetycznej w Indiach,
    wrzucajacych fake free energy i podniecajacym się jak by pierwszy raz w
    życiu zobaczył internet i musi kliknąc w każdą reklamę i wszystkim o tym
    opowiedzieć. Nie wiem czy wiesz, ale od tego jest Facebook. Tam nikt nie
    będzie się dziwił, że te brednie przeklejasz a i znajdziesz tam wielu
    kolegów myślących podobnie i z podobnymi problemami ze zdrowiem, razem
    sobie jakas grupkę stworzycie i będziecie się tym gównem karmić,
    delektować, dyskutować. Usenet to złe miejsce do tego, tu każdy Cie
    wyśmieje i nie, żeby niesłusznie.

  • 9. Data: 2022-02-17 14:35:49
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 17 February 2022 at 14:21:46 UTC+1, heby wrote:

> [...]
    > sobie jakas grupkę stworzycie i będziecie się tym gównem karmić,
    > delektować, dyskutować. Usenet to złe miejsce do tego, tu każdy Cie

    Sceptycy świata nie zbudowali, bo od razu się kladli do trumny, zgodnie z doktryną,
    że każdy kiedyś musi umrzeć

    I dlatego świat nie ma żadnego pożytku ze sceptyków

    30 lat temu nie było elektrycznych samochodów na skalę masową i sceptycy też
    twierdzili, że to niemożliwe.

    Ale to jest problem medyczny sceptyków
    ale tacy się juz urodzili

    Pompy Ciepla Peltiera są realne, latwe do budowy, każdy może sprawdzić, że działają,
    bo fizyka to nauka a nie deluzje.

    Wszystko można pomierzyć i udokumentować

    Za 5 lat cały swiat przejmą Pompy Ciepła Peltiera

    Zima będą grzały a latem będą produkowały prąd za darmo

    i nikt tego nie zatrzyma, żadne sceptyki

    Bo pompy Ciepla Peltiera sa ekologiczne, nie emitują gazów cieplarnianych, nie
    używają gazow chlodniczych, czyli sa najlepsze na świecie.

  • 10. Data: 2022-02-17 14:44:34
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/02/2022 14:35, a a wrote:
    > Sceptycy świata nie zbudowali

    Współczesny świat zbudowany jest *wyłacznie* dzięki sceptykom. Nazywa
    się to Nauka. I bazuje na sceptycyźmie.

    > I dlatego świat nie ma żadnego pożytku ze sceptyków

    Co jest oczywistym debilizmem, ponieważ fakty są zupłenie odwrotne.

    > 30 lat temu nie było elektrycznych samochodów na skalę masową i sceptycy też
    twierdzili, że to niemożliwe.

    Znowu kłamiesz.

    Pierwszy samochód elektryczny był dostępny 130 lat temu, od tamtego
    czasu mamy ciagłośc ich produkcji pod róznymi postaciami.

    > Pompy Ciepla Peltiera są realne

    Gówno prawda. Jesli chcesz by to była pełna prawda, musisz to udowodnić:
    albo przedstawiajac obliczenia, albo działajacy model.

    >, latwe do budowy

    To do roboty!

    >, każdy może sprawdzić, że działają,

    Nie każdy. Tylko schizofrenicy i czytelnicy bredni z internetu, jak
    równiez koledzi nie widzący słupów energetycznych w Indiach. Oni tak.

    > bo fizyka to nauka a nie deluzje.

    Nie masz pojęcia, nawet śladowego, o fizyce, a świadczy o tym zestaw
    filmików jakie tu wrzucasz, gwałcących nawet ułamkowe poczucie zdrowego
    rozsądku.

    > Bo pompy Ciepla Peltiera sa ekologiczne, nie emitują gazów cieplarnianych, nie
    używają gazow chlodniczych, czyli sa najlepsze na świecie.

    Jak również nie istnieją. Nie można tego przebić w kwesti ekologiczności
    bardziej. Czyli sa najlepsze, bo ich nie ma.