  • 1. Data: 2022-05-24 18:46:41
    Temat: Dl;aczego Polska Grupa Górnicza nie sprzedaje węgla po cenie rynkowej a sponsoruje sklady i spekulantow ?
    Od: a a <m...@g...com>

    30 lat temu też tak sprzedawano sprzęt agd, rtv,
    że nie było go w sklepie w cenie urzędowej, bo byla niska, a telewizory, meble,
    pralki, wykupywali handlarze i sprzedawali o 100% drożej

    I teraz sytuacja się powtarza

    Po co w gospodarce rynkowej PGG ustala urzędowa cene węgla, gdy w tej cenie brak
    węgla w sprzedaży i jest limitowany,
    zamiast podnieść cenę węgla do rynkowej -20%
    i sprzedawac az cena dalej spadnie.

    Składy nie sa potrzebne jako pośrednicy, gdy węgiel jest kupowany w transakcjach
    spotowych i od razu odbierany./

    Kto ustala urzędową cenę węgla dla PGG w warunkach gospodarki rynkowej ?

    I znów Brókselka narzuci Polsce miliardowe kary za spekulację węglem.

  • 2. Data: 2022-05-25 00:35:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 24 May 2022 09:46:41 -0700 (PDT), w
    <a2eea9dc-fda2-4097-a51f-9b6230f86b4an@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Po co w gospodarce rynkowej PGG ustala urzędowa cene węgla, gdy w tej cenie brak
    węgla w sprzedaży i jest limitowany,
    > zamiast podnieść cenę węgla do rynkowej -20%
    > i sprzedawac az cena dalej spadnie.

    Bo tak ustalono w wyborach, że teraz mamy socjalizm.

  • 3. Data: 2022-05-25 01:02:11
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 25 May 2022 at 00:37:30 UTC+2, r...@k...pl wrote:
    > Tue, 24 May 2022 09:46:41 -0700 (PDT), w
    > <a...@g...com>, a a
    węgla w sprzedaży i jest limitowany,
    > Bo tak ustalono w wyborach, że teraz mamy socjalizm.
    Ale większość Polaków nie ma wyboru i kupuje węgiel, przepłacając 300% od
    pośredników, zwanych skladami.

    Sklad niech zarabia 20% marży handlowej, ale nie 200%
    bo to jest chore.

    W Polsce handel węglem to zawsze byla patologia
    i mwozacy czy ciężarowki staly pod kopalnią, pod wagą drobnicową i sztygar zmianowy
    decydował czy
    puscić na drobnicę 10 ton czy 20

    i się stało godzinami, a nieraz dniami
    a była Polska potęgą w produkcji węgla.

    \Teraz Polska też produkuje duzo węgla ale kupic się z kopalni nie da, bo pośrednicy
    musza zarobic 300%
    a Morawiecki udaje, że wszystko jest w porządku

    Budżet traci miliardy a pośrednik zarabia miliardy i jest gites klawo.

    A emeryt kupi 1 tonę węgla po 3000zł na zime zamiast 5 ton jak zwykle.

    Polska to prywatne rancho i patologia 21 wieku
    a potem Brokselka w[pierdzieli miliardowe kary za spekulację
    i Polska straci podwójnie a handlarze zarobią 200%

    Jeżeli cywilny premier i cywilny minister sa niekumaci, to niech handel węglem w
    sytuacji kryzysowej przejmie wojsko za 20% prowizji, bo jak można dopuszczac
    handlarzy, aby zarabiali 200% gdy niekumate panstwo nie potrafi sprzedawac węgiel w
    cenie rynkowej bezposrednio, aby ta spadła do 1500zł za tonę w ciągu miesiąca.

    To patologia znana z czasów prohibicji za oceanem.
    Po to wprowadzono prohibicję, aby stworzyc czarny rynek alkoholem i cena wzrosła 10
    krotnie
    i Zenki zarobiły krocie.

    https://www.pgg.pl/

    każdy monopol to patologia i powinien być zlikwidowany a węgiel dla indywidualnych
    odbiorców powinny sp[rzedawac bezposrednio kopalnie, według własnych i rynkowych cen,
    aby byla konkurencja

    Bo dzisiaj za węgiel z kamieniem, tlusty czy hudy, płaci się tyle samo a groszek to
    żaden eko a jedynie tluczony i przesiewany granulat, dopasowany rozmiarowo.

    I każdy w domu może produkowac groszek, budując kruszarkę za 500zł

    Panstwowej stronie nie wolno instalowacc szpiegotronpowych cookies bo to informacja
    urzędowa, publ;icznie dostępna, a nie cymes biznesowy

    I wszystkie panstwowe serwisy internetowe na świecie maja zakaz instalowania cookies
    bo to forma szpiegowania obywateli.

    Tylko wojsko zrobi porządek z handlem węglem w Polsce i przepędzi spekulantów
    a cena spadnie do 1200zł za tone
    bo kopalnię wydobywaja najwięcej węgla od 30 lat

  • 4. Data: 2022-05-25 01:40:36
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.05.2022 o 00:35, r...@k...pl pisze:

    węgla w sprzedaży i jest limitowany,

    > Bo tak ustalono w wyborach, że teraz mamy socjalizm.

    Można zatem wprowadzić kartki :] Jestem ZA. Będę miał pewność że dostanę :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>