  • 1. Data: 2023-05-22 15:39:36
    Temat: Dobra wiadomość dla właścicieli fotowoltaiki. Za redukcję mocy dostaną rekompensaty
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    https://businessinsider.com.pl/poradnik-finansowy/do
    bra-wiadomosc-dla-wlascicieli-fotowoltaiki-za-redukc
    je-mocy-dostana-rekompensaty/8qrxsrc

    "Właściciele instalacji fotowoltaicznych, którym operator sieci ograniczył
    moc ze względu na nadmiar energii w systemie, dostaną odszkodowania"
    (...)
    "nakaz wypłaty wynagrodzeń za ograniczenie mocy elektrowni przewidziany
    jest w rozporządzeniu unijnym, ale jak dotąd nie został wprowadzony do
    polskiego prawodawstwa"

    TG

  • 2. Data: 2023-05-22 17:05:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]
    >
    > "Właściciele instalacji fotowoltaicznych, którym operator sieci
    > ograniczył moc ze względu na nadmiar energii w systemie, dostaną

    Kogutek się wścieknie.
    Znowu nie udało się kułaków ograbić i nie będą mieli gorzej niż on.
    Jak żyć na takim świecie?

  • 3. Data: 2023-05-22 21:08:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 22 May 2023 17:05:02 +0200, w <u4g08o$rkp$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    je-mocy-dostana-rekompensaty/8qrxsrc

    > Kogutek się wścieknie.
    > Znowu nie udało się kułaków ograbić i nie będą mieli gorzej niż on.

    On kupi za rok mieszkanie za 2k/m2 i będzie miał najlepiej. Tak będzie.

  • 4. Data: 2023-05-22 22:45:40
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 22 May 2023 at 15:41:39 UTC+2, Tomasz Gorbaczuk wrote:
> [...]
    > "nakaz wypłaty wynagrodzeń za ograniczenie mocy elektrowni przewidziany
    > jest w rozporządzeniu unijnym, ale jak dotąd nie został wprowadzony do

    co za bzdury

    Jakieś 7 lat temu na Intersolar w Monachium przyjechała Makrela i powiedziała, że
    grid nie chce śmieciowej energii solarnej od Helmutów i mają ją zużyć na własne
    potrzeby.

    Zatem nie będzie żadnych odszkodowań, bo brak podstawy prawnej.

    Niech Zenki grzeją wodę, świecą światło, ogrzewają szklarnię i zużywają, zużywają
    na własne potrzeby, bo żadnych odszkodowań nigdy nie dostaną, bo brak takich w prawie
    unijnym, gdyż są nielegalne,
    gdyż Zenek będzie grzał wodę, a jeszcze chce drugiej kasy, że ma zagrzaną wodę.

  • 5. Data: 2023-05-23 01:23:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 22 maja 2023 o 17:06:45 UTC+2 Cavallino napisał(a):
> [...]
    je-mocy-dostana-rekompensaty/8qrxsrc

    > Kogutek się wścieknie.
    > Znowu nie udało się kułaków ograbić i nie będą mieli gorzej niż on.
    Raczej usmieje. Raz ze taki co ma 10kW na dachu nic nie dostanie. Bo to ma być kasa
    dla firm zyjacy z pradu robionego ze słońca. Jakie beda tego konsekwencje? Przy dużej
    nadprodukcji pradu ze słońca pierwsze beda odłączani małe instalacje. Napisać
    dlaczego czy nie muszę? Jak byś się nie odwrocił to dupa zawsze z tyłu. A mówią ze
    ruski głupi.

  • 6. Data: 2023-05-23 07:09:33
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 22.05.2023 15:39, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > https://businessinsider.com.pl/poradnik-finansowy/do
    bra-wiadomosc-dla-wlascicieli-fotowoltaiki-za-redukc
    je-mocy-dostana-rekompensaty/8qrxsrc

    > TG

    Przeczytałem posta i myślę - Aleś mi Zenek zaimponował, nie
    przypuszczałem a nawet obiektywny w podawaniu informacji o PV.

    A potem patrzę na autora, a to Ty Tomasz :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2023-05-23 09:08:58
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2023 o 07:09 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

> [...]
    > przypuszczałem a nawet obiektywny w podawaniu informacji o PV.
    >
    > A potem patrzę na autora, a to Ty Tomasz :-P

    To przeciwwaga dla czarnowidztwa Zenka :-)

    TG