eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Emerald Bay Resort to luksusowy, pięciogwiazdkowy ośrodek.. Goście mogą pływać na desce z wiosłem, nurkować z rurką,

  • 1. Data: 2022-05-09 11:14:49
    Temat: Emerald Bay Resort to luksusowy, pięciogwiazdkowy ośrodek.. Goście mogą pływać na desce z wiosłem, nurkować z rurką,
    Od: a a <m...@g...com>

    Emerald Bay Resort to luksusowy, pięciogwiazdkowy ośrodek..

    Goście mogą grać w tenisa w dzień i w nocy, w siatkówkę plażową i koszykówkę, pływać
    na desce z wiosłem, nurkować z rurką,

    https://www.onet.pl/turystyka/onetpodroze/tajemnicze
    -zgony-w-luksusowym-hotelu-na-bahamach-turysta-wyjaw
    ia-przyczyne/fnhjex2,07640b54

  • 2. Data: 2022-05-09 12:48:23
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 9 May 2022 at 11:14:50 UTC+2, a a wrote:
> [...]
    >
    > https://www.onet.pl/turystyka/onetpodroze/tajemnicze
    -zgony-w-luksusowym-hotelu-na-bahamach-turysta-wyjaw
    U nas goście mogą pływać nawet kajakami i nurkować z butlami.

    Z rurkami to nurkują żaby w stawach.

  • 3. Data: 2022-05-09 13:44:23
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 9 May 2022 at 12:48:24 UTC+2, a a wrote:

> [...]
    ia-przyczyne/fnhjex2,07640b54
    > U nas goście mogą pływać nawet kajakami i nurkować z butlami.

    Trzech turystów zmarło w luksusowym hotelu na Bahamach. Turysta wyjawia przyczynę

    Trzy osoby zginęły w piątek w luksusowym kurorcie Emerald Bay Resort na Bahamach.
    Policja jeszcze nie potwierdziła powodów ich śmierci, ale jeden z hotelowych gości
    przedstawił prawdopodobną przyczynę zgonów.