  • 1. Data: 2019-05-31 08:09:24
    Temat: Jak Niemcy zabijają Polaków
    Od: ń <...@...n>

    BSH zabiło markę Zelmer:
    https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/zelmer-kon
    iec-malego-agd-pod-polska-marka/3c3p9yq
    Osrasz to?

  • 2. Data: 2019-06-02 17:09:12
    Temat: Re: Jak Niemcy zabijają Polaków
    Od: "rabatseniora.pl" <s...@g...com>

    W dniu piątek, 31 maja 2019 08:09:26 UTC+2 użytkownik ń napisał:
    > BSH zabiło markę Zelmer:
    > https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/zelmer-kon
    iec-malego-agd-pod-polska-marka/3c3p9yq
    > Osrasz to?

    Nie ma zakazu otwierania polskich fabryk produkujących AGD a najlepiej zatrudniającej
    Polaków i płacących im godnych wynagrodzeń.
    Do dzieła!

  • 3. Data: 2019-06-03 11:08:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-02 o 17:09, rabatseniora.pl pisze:
    > Do dzieła!

    Tak. Teraz to już jest WOLNOŚĆ GOSPODARCZA pełną gębą ;-)

  • 4. Data: 2019-06-28 10:16:59
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    "rabatseniora.pl" <s...@g...com> napisał(a):

    iec-malego-agd-pod-polska-marka/3c3p9yq

    >Nie ma zakazu otwierania polskich fabryk produkujących AGD a najlepiej
    zatrudniającej Polaków i płacących im godnych wynagrodzeń.
    >Do dzieła!

    Marzyciel. I naiwniak.

  • 5. Data: 2020-01-02 10:23:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ja nawet myślę, że nie ma zakazu budowy polskich autostrad przez Polaków.
    Taki np. Hitler budował niemieckimi rękami.
    I teraz się zastanów, jak francuski i niemiecki producent AGD wchodzą do sieci
    sklepów w Polsce, a jak polski producent do sieci
    sklepów we Francji i Niemczech.

    -----

  • 6. Data: 2020-01-02 17:59:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.rp.pl/Przemysl-Obronny/200109923-Die-Welt-Niemcy
    -i-Francja-wykluczaja-Polske-z-projektow-zbrojeniowy
    ch.html

    -----