  • 1. Data: 2019-04-22 07:28:47
    Temat: Abonament za prad
    Od: mari <m...@g...com>

    witam
    mam zamiar kupic działke (nic w chwili obecej nie bedzie budowane) jest
    podlaczony prad na działke i mam pytanko, czy placi sie cos miesiecznie
    za prad ? jak tak to ile ? z pradu nie bede korzystał

  • 2. Data: 2019-04-23 20:13:48
    Temat: Re: Abonament za prad
    Od: t-1 <t...@d...pl>

    W dniu 2019-04-22 o 07:28, mari pisze:
> [...]
    > podlaczony prad na działke i mam pytanko, czy placi sie cos miesiecznie
    > za prad ? jak tak to ile ? z pradu nie bede korzystał

    Płaci się opłaty stałe (inaczej abonament, co by to nie znaczyło),
    kilkanaście złotych.
    Jak nie będziesz korzystał z prądu to zrezygnuj.
    Ale musisz się liczyć z dodatkowymi kosztami gdy zechcesz korzystać.

  • 3. Data: 2019-04-24 20:46:21
    Od: Piotr <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2019 07:40:02 UTC+2 użytkownik mari napisał:
> [...]
    > podlaczony prad na działke i mam pytanko, czy placi sie cos miesiecznie
    > za prad ? jak tak to ile ? z pradu nie bede korzystał

    to chyba podchodzi pod tzw. prąd budowlany u mnie to było ok 60 zł miesięcznie za
    abo i 2x drożej na 1kwh
    nie obraź się ale telefon do lokalnego dystrybutora zajął by ci mniej czasu niż
    pisanie posta na grupie