eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak mam odnowić pościerany próg aluminiowy drzwi wejściowych? › Jak mam odnowić pościerany próg aluminiowy drzwi wejściowych?
  • Data: 2020-12-26 11:46:24
    Temat: Jak mam odnowić pościerany próg aluminiowy drzwi wejściowych?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aluminiowy próg drzwi wejściowych się podniszczył.
    Jest cały porysowany piachem i innym syfem. Rys jest pełno i są głębokie.

    Jak byście to naprawili?
    Myślałem, żeby zeszlifować to papierem ściernym. Ale pewnie musiałbym
    zacząć od 120, skończyć powiedzmy na 800.

    Ale co potem? Pomalować to? Czym?

    A może uzyskałbym efekt satyny bez żadnego malowania?

    --
    MN