  • 1. Data: 2016-07-03 22:00:31
    Temat: Jak zrobić dach bez więzby?
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    Tu macie rozwiązanie :)
    https://www.youtube.com/watch?v=RF3dXSSpDz4

    murarz jest mistrzunio, można powiedzieć że robota mu się
    pali w rekach, a kładzenie cegieł to mistrzostwo.
    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 2. Data: 2016-07-03 22:51:24
    Temat: Re: Jak zrobić dach bez więzby?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 lipca 2016 22:00:37 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:
> [...]
    >
    > murarz jest mistrzunio, można powiedzieć że robota mu się
    > pali w rekach, a kładzenie cegieł to mistrzostwo.

    A mówią że w ameryce to wiatr powieje i domy latają:)

  • 3. Data: 2016-07-03 23:12:24
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    >
    > murarz jest mistrzunio, można powiedzieć że robota mu się
    > pali w rekach, a kładzenie cegieł to mistrzostwo.

    a za mną ostatnio chodzi konstrukcja oparta o panale sip. Tez moznaby zorganizowac
    dach bez wiezby.
    http://prefabinsulatedpanel.s3.amazonaws.com/pbssips
    .com260x233.jpg

    Musze sobie policzyc jak by to sie kalkulowało.

    b.

  • 4. Data: 2016-07-04 20:01:24
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > http://prefabinsulatedpanel.s3.amazonaws.com/pbssips
    .com260x233.jpg

    > Musze sobie policzyc jak by to sie kalkulowało.
    pokaż nam jeszcze o co chodzi, bo na załączonym rysunku panel ma mniej
    pikseli niż ikonka na pulpicie

    ToMasz

  • 5. Data: 2016-07-04 20:14:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 lipca 2016 20:01:26 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > pokaż nam jeszcze o co chodzi, bo na załączonym rysunku panel ma mniej
    > pikseli niż ikonka na pulpicie

    panel sip to kanapka warstwowa np. osb/styropian/osb. Załatwia wytrzymalosc
    konstrukcyjną, szczelnosc i ciepło.

    guglac pod haslem panel sip

    b.

  • 6. Data: 2016-07-05 19:24:46
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.07.2016 o 20:14, Budyń pisze:
> [...]
    .com260x233.jpg

    > panel sip to kanapka warstwowa np. osb/styropian/osb. Załatwia wytrzymalosc

    nie podoba mi się osb na suficie.....
    ToMasz
    Ps a czy osb na dachu, można by pokryć jakąś nowoczesną gumą, plastikiem?

  • 7. Data: 2016-07-05 19:35:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pokryj folia na plandeki do ciezarowek. Chyba mocniejsza od papy bo z papy plandek na
    ciezarowki nie robia. Kolorow duzo a jak ktos ma fantazje to mu tygrysa albo innego
    krokodyla wydrukuja.

  • 8. Data: 2016-07-05 22:19:16
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 5 lipca 2016 19:24:48 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > nie podoba mi się osb na suficie.....

    zwykle matariał konstrukcyjny to sie pokrywa jakąś wykończeniówką na przykład
    gips-kartonem, ale jak tam uważasz :)
    Zwykle w domach drewnianych i tych SIPowych ani śladu drewna nie widac.

    > ToMasz
    > Ps a czy osb na dachu, można by pokryć jakąś nowoczesną gumą, plastikiem?

    najrozsądniej zrobić na tym normalny dach, łaty+dachówka itp. Ale papą też można, to
    sie nazywa gont bitumiczny zresztą.

    b.

  • 9. Data: 2016-07-13 00:05:55
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 lipca 2016 20:14:40 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > panel sip to kanapka warstwowa np. osb/styropian/osb. Załatwia wytrzymalosc
    konstrukcyjną, szczelnosc i ciepło.

    > guglac pod haslem panel sip

    Przypomina to płytę warstwową jak na jakieś hale.
    A właśnie - czemu z tego domów nie robią? Albo chociaż poddaszy?

    --
    bajcik

  • 10. Data: 2016-07-13 00:10:17
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 lipca 2016 22:00:37 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:
    > murarz jest mistrzunio, można powiedzieć że robota mu się
    > pali w rekach, a kładzenie cegieł to mistrzostwo.

    No nieźle. Przypomina mi to wątek na muratorze
    http://forum.zhot.info/showthread.php?182037-Dzienni
    k-budowy-dom-kopuła-Autorusa/page35
    tylko tam budowali z użyciem "promienia", a na filmie na oko. Ciekawe jaki efekt
    końcowy.

    --
    bajcik