  • 11. Data: 2016-07-13 00:40:16
    Temat: Re: Jak zrobić dach bez więzby?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Krzysztof Garus wrote:

> [...]
    konstrukcyjną, szczelnosc i ciepło.

    > Przypomina to płytę warstwową jak na jakieś hale.
    > A właśnie - czemu z tego domów nie robią? Albo chociaż poddaszy?

    bo to ma gównianą izolację. W hali wystarczy ale w domu komfortu
    cieplnego nie utrzymasz

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2016-07-13 14:15:47
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 13 lipca 2016 00:40:16 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    konstrukcyjną, szczelnosc i ciepło.

    > bo to ma gównianą izolację. W hali wystarczy ale w domu komfortu
    > cieplnego nie utrzymasz

    izolacja zalezy tylko od grubosci - nie ma przeciwskazan do jej zwiększenia

    b.

  • 13. Data: 2016-07-13 14:32:25
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 13 lipca 2016 00:10:18 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus napisał:

    > No nieźle. Przypomina mi to wątek na muratorze
    > http://forum.zhot.info/showthread.php?182037-Dzienni
    k-budowy-dom-kopuła-Autorusa/page35
    > tylko tam budowali z użyciem "promienia", a na filmie na oko. Ciekawe jaki efekt
    końcowy.

    na osiedlu na którym wszystkie inne dach są skośne? Słaby.

    b.

  • 14. Data: 2016-07-13 18:15:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 13 lipca 2016 14:32:26 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    k-budowy-dom-kopuła-Autorusa/page35

    > na osiedlu na którym wszystkie inne dach są skośne? Słaby.

    Ogolnie dom jest CIEKAWY. Glownie przez to, ze sie wyroznia sposrod innych ;)
    Bo tak ogolnie to wyglada jak chata smerfa, tak mi sie widzi jego wlasciciel:

    http://digart.img.digart.pl/data/img/vol5/17/70/mini
    aturki400/2482801.jpg

    ;)

    Sam bym takiego cudaka nie budowal - ja tam wole zdecydowanie kanty :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.