  • 1. Data: 2022-09-15 12:38:23
    Temat: Jaka szlifieka do gipsu (,,żyrafa") dla amatora?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    Polećcie coś, abym miał z czego wybierać. Moje podstawowe wymagania to
    zdejmowana mała część osłony tarczy (aby można było szlifować w
    narożnikach) i oświetlenie LED wokół tarczy. Chciałbym wydać nie mniej
    :-) niż 800 i nie więcej niż 1200 zł. Póki co moje wymagania spełnia
    Stanley SFMEE500S, ale chciałbym mieć do porównania inne modele.

  • 2. Data: 2022-09-15 12:41:57
    Temat: Re: Jaka szlifieka do gipsu (,,żyrafa") dla amatora?
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 15 September 2022 at 12:38:26 UTC+2, JDX wrote:
> [...]
    > :-) niż 800 i nie więcej niż 1200 zł. Póki co moje wymagania spełnia
    > Stanley SFMEE500S, ale chciałbym mieć do porównania inne modele.
    koniecc przerwy na sponsorowane reklamy
    i spam reklamowy