  • 91. Data: 2022-12-26 07:44:39
    Temat: Re: Koszt grzania gazem/ ceny gazu
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-12-2022 o 23:11, Kris pisze:

    > W takiej np cywilizowanej Szwajcarii padl pomysl znacznych zakazów jazdy dla aut
    elektrycznych( bo i u nich prądu może braknąć).

    Nie kłam.
    Trzeba doczytać u źródła, a nie tytuły w źle przetłumaczonych artykułach
    z tezą.

  • 92. Data: 2022-12-26 11:15:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    25 Dec 2022 17:59:59 GMT, Budzik

    > Niezbyt rozumiem.

    Ja rozumiem. Czego by się tomaszkowi nie napisało,
    to i tak to zakwestionuje, bo wie oczywiście lepiej.
    Dlatego nikt nawet nie próbuje mu pomagać.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 93. Data: 2022-12-26 11:41:48
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-12-26 o 07:42, Cavallino pisze:

    > Robi o tyle że np. Energa takowych nie oferuje w ogóle.
    > Rachunek co dwa miesiące.
    Ale to chyba jest niezgodne z ustawa, jak czytam to ludzie mają straszne
    kłopoty z eneą, oni mi przypominaja orlen, mają w odwłoku ludzi i nikt
    im nie podskoczy.

    > I rok na wykorzystanie energii z "magazynu".
    Dokładnie.

    --
    Janusz

  • 94. Data: 2022-12-26 12:10:20
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-12-2022 o 11:41, Janusz pisze:

    > Ale to chyba jest niezgodne z ustawa,

    Oni mają swoją interpetację i co im zrobisz?

    > jak czytam to ludzie mają straszne
    > kłopoty z eneą,

    Na pewno dobrze napisałeś?
    Bo powyżej była mowa o Enerdze.
    Też już z nimi (Energą) walczyłem o taryfę, o URE się sprawa oparła, a i
    tak mnie oszukali.

    > oni mi przypominaja orlen, mają w odwłoku ludzi i nikt
    > im nie podskoczy.

    > Dokładnie.

    No tak, ale w Energa w najlepszym przypadku to jest 2 miesiące+rok, a w
    Enea 1 rok+1 rok.

  • 95. Data: 2022-12-26 12:18:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 26 grudnia 2022 o 07:44:41 UTC+1 Cavallino napisał(a):
    elektrycznych( bo i u nich prądu może braknąć).
    > Nie kłam.
    > Trzeba doczytać u źródła, a nie tytuły w źle przetłumaczonych artykułach
    > z tezą.
    Poziom 3- jeśli wprowadzą to m.in:
    ,,Prywatne korzystanie z samochodów elektrycznych jest dozwolone tylko w przypadku
    absolutnie niezbędnych podróży".

  • 96. Data: 2022-12-26 12:26:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 25 grudnia 2022 o 23:20:06 UTC+1 Janusz napisał(a):
    > Sam robiłem.
    > >
    > I co dalej?
    Podejmiesz decyzję co wówczas będzie mialo sens.

  • 97. Data: 2022-12-26 12:30:49
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-12-2022 o 12:18, Kris pisze:
    elektrycznych( bo i u nich prądu może braknąć).
    > Poziom 3- jeśli wprowadzą to m.in:
    > ,,Prywatne korzystanie z samochodów elektrycznych jest dozwolone tylko w
    przypadku absolutnie niezbędnych podróży".

    Przeczytaj sobie KIEDY tak by się miało stać.
    HINT: Plan jest mniej więcej taki, jak plan wykorzystania schronów w Polsce.
    Znasz jakiś i bierzesz pod uwagę relokację? ;-)

  • 98. Data: 2022-12-26 12:36:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 26 grudnia 2022 o 12:30:50 UTC+1 Cavallino napisał(a):
    aut elektrycznych( bo i u nich prądu może braknąć).
    przypadku absolutnie niezbędnych podróży".
    > Przeczytaj sobie KIEDY tak by się miało stać.
    Szwajcaria zima potrzebuje z zewnątrz ok 6 miliardów kWh.
    Do tej pory importowali z Niemiec i Francji.
    W ciągu ostatniego roku trochę się w Europie zmieniło i kwestia czy Niemcy i Francja
    będą miały tej zimy te 6miliardow kWh dla Szwajcarow.

  • 99. Data: 2022-12-26 12:40:45
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > HINT: Plan jest mniej więcej taki, jak plan wykorzystania schronów w Polsce.
    > Znasz jakiś i bierzesz pod uwagę relokację? ;-)

    Gdybyś 12 miesięcy temu to pytanie Ukraińcom zadał to pewnie też by to kategoriach
    s-f rozpatrywali.
    A teraz jak jest Sam widzisz.
    Ps
    Wiem gdzie jest schron w moim mieście.

  • 100. Data: 2022-12-26 17:14:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-12-26 o 12:10, Cavallino pisze:
    > Na pewno dobrze napisałeś?
    > Bo powyżej była mowa o Enerdze.
    Wydawło mi się że enea albo moge sie mylić.
    --
    Janusz