  • 1. Data: 2021-03-20 11:15:22
    Temat: Linia gazowa niskie, sredniego i wysokiego cisnieniea
    Od: glumek <g...@g...com>

    Gdzie sprawdzic jaki jest gazociag? czy jest niskiego, sredniego czy
    wysokiego cisnienia? Mam na oku działke ale własnie przez 1/4 przechodzi
    gaz. wiem ze na tym sie nie wybuduje ale chodzi mi ile metrow od
    gazociagu moge postawic dom

  • 2. Data: 2021-03-20 11:57:34
    Od: budynPL <b...@g...com>

    sobota, 20 marca 2021 o 11:15:37 UTC+1 glumek napisał(a):
> [...]
    > wysokiego cisnienia? Mam na oku działke ale własnie przez 1/4 przechodzi
    > gaz. wiem ze na tym sie nie wybuduje ale chodzi mi ile metrow od

    pokaż gdzie to, to coś wymyślimy
    oznaczenie g to gaz, gw to gaz wysokiego ciśnienia, ale różnie z tym bywa.

    b.

  • 3. Data: 2021-03-20 13:37:07
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2021-03-20 o 11:57, budynPL pisze:

    > pokaż gdzie to, to coś wymyślimy
    > oznaczenie g to gaz, gw to gaz wysokiego ciśnienia, ale różnie z tym bywa.
    >

    > b.

    Proszę nie zapominać że odległość zgodnie z rozporządzeniem zależy
    również od samej sieci czy to stalówka czy PE ;)
    http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU201
    30000640/O/D20130640.pdf
    Tu wszelkie info, poza tym najważniejszym, nie wiadomo co masz w ziemi
    na tej działce.

    Robak

  • 4. Data: 2021-03-20 18:28:37
    Od: glumek <g...@g...com>

    W dniu 20.03.2021 o 13:37, Sir_Robak pisze:

> [...]
    30000640/O/D20130640.pdf

    > Tu wszelkie info, poza tym najważniejszym, nie wiadomo co masz w ziemi

    https://zapodaj.net/7300966d90b32.jpg.html

    na zółtej linie pisze gnA100

  • 5. Data: 2021-03-20 20:06:13
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 20.03.2021 o 18:28, glumek pisze:
    > https://zapodaj.net/7300966d90b32.jpg.html
    >
    > na zółtej linie pisze gnA100

    gn - linia gazowa niskiego ciśnienia
    A - położenie określone wykrywaczem
    100 - średnica nominalna

    Jakub Rakus

  • 6. Data: 2021-03-21 07:14:41
    Od: glumek <g...@g...com>

    W dniu 20.03.2021 o 20:06, Jakub Rakus pisze:

    > gn - linia gazowa niskiego ciśnienia
    > A - położenie określone wykrywaczem
    > 100 - średnica nominalna

    I ile metrów od takiej lini można się budowac?

    Mogę na tym gazociągu wysypać żwirek pod samochody zeby parkowały ?