  • 1. Data: 2023-05-17 15:56:09
    Temat: Masz fotowoltaikę na dachu? Zobacz, jak często dochodzi do pożaru
    Od: a a <m...@g...com>

    Masz fotowoltaikę na dachu? Zobacz, jak często dochodzi do pożaru

    https://ocdn.eu/omp3-images-transforms/1/Bwok9lCaHR0
    cHM6Ly9vY2RuLmV1L3B1bHNjbXMvTURBXy8zMTI0ZDFjMGVmZjM5
    MTUyNmFiZTFlZTMyY2RlNjJjYi5qcGVnk5UDAMytzRXAzQw9kwXN
    BNjNAjSVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8yNzRjMWQ2NDY3MDgyYzNl
    NmRmZTlkMDlmNGE2ZGY2Yi5wbmcAwgDeAAGhMAU

  • 2. Data: 2023-05-17 16:03:14
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 17 May 2023 at 15:56:11 UTC+2, a a wrote:
> [...]
    MTUyNmFiZTFlZTMyY2RlNjJjYi5qcGVnk5UDAMytzRXAzQw9kwXN
    BNjNAjSVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8yNzRjMWQ2NDY3MDgyYzNl

    https://ocdn.eu/omp3-images-transforms/1/Nrmk9lCaHR0
    cHM6Ly9vY2RuLmV1L3B1bHNjbXMvTURBXy8zMTI0ZDFjMGVmZjM5
    MTUyNmFiZTFlZTMyY2RlNjJjYi5qcGVnkpUDAMytzRXAzQw9kwXN
    AljNAVDeAAGhMAU

  • 3. Data: 2023-05-17 17:42:54
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2023 o 15:56 a a <m...@g...com> pisze:

> [...]
    MTUyNmFiZTFlZTMyY2RlNjJjYi5qcGVnk5UDAMytzRXAzQw9kwXN
    BNjNAjSVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8yNzRjMWQ2NDY3MDgyYzNl

    No i ile % zainstalowanych instalacji w PL idzie z dymem?

    TG

  • 4. Data: 2023-05-17 20:31:11
    Od: Dariusz Olczak <d...@g...com>

    środa, 17 maja 2023 o 17:45:11 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    NmRmZTlkMDlmNGE2ZGY2Yi5wbmcAwgDeAAGhMAU

    > No i ile % zainstalowanych instalacji w PL idzie z dymem?

    bzdura!

  • 5. Data: 2023-05-18 13:02:27
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 17.05.2023 o 20:31, Dariusz Olczak pisze:

> [...]
    MTUyNmFiZTFlZTMyY2RlNjJjYi5qcGVnk5UDAMytzRXAzQw9kwXN
    BNjNAjSVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8yNzRjMWQ2NDY3MDgyYzNl

    Ja wiem co trzeba zrobić aby się pozbyć tego troll-a, to samo co ktoś
    zrobił z grupą samochodową, zgłosił ją google i z google jest ona
    niewidoczna i tam tego troll-a nie ma :)

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2023-05-18 13:47:41
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 18 May 2023 at 13:04:42 UTC+2, Janusz wrote:

> [...]
    > zrobił z grupą samochodową, zgłosił ją google i z google jest ona
    > niewidoczna i tam tego troll-a nie ma :)

    spadaj do kibla

  • 7. Data: 2023-05-18 20:07:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 18 maja 2023 o 13:04:42 UTC+2 Janusz napisał(a):
    >!
    > Ja wiem co trzeba zrobić aby się pozbyć tego troll-a, to samo co ktoś
    > zrobił z grupą samochodową, zgłosił ją google i z google jest ona
    > niewidoczna i tam tego troll-a nie ma :)

    O super wniosek.
    Czemu więc po sąsiedzku lament że Orange serwer newsów wyłączylo,?
    I czemu nie korzystasz z google( przece dzięki google usenet jeszcze dycha)?

  • 8. Data: 2023-05-18 21:21:25
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 18.05.2023 o 20:07, Kris pisze:

    > O super wniosek.
    Dziękuję :)

    > Czemu więc po sąsiedzku lament że Orange serwer newsów wyłączylo,?
    Ale nie mój, ja jestem na chmurce :)

    > I czemu nie korzystasz z google( przece dzięki google usenet jeszcze dycha)?
    Bo mam coś o kilka długości wygodniejszego, Thunderbirda :)
    Zmieniałem kompa i system i zajrzałem w tym czasie na grupę przez
    googla, TRAGEDIA !!!

    --
    Janusz