  • 31. Data: 2023-02-05 10:54:18
    Temat: Re: Mieszkania po 1000 za metr
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale to na dworze ;-)

    -----

  • 32. Data: 2023-02-05 10:54:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A z Januszami to już w ogóle ;-)

    ------

  • 33. Data: 2023-02-05 12:37:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-02-05 o 10:54, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ale to na dworze ;-)
    >

    > -----

    No na dworze, aż sam jestem zaskoczony. W pomieszczeniach nie ma szans
    go usłyszeć chyba że okna otwarte.

    --
    Janusz

  • 34. Data: 2023-02-05 12:58:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 4 lutego 2023 o 21:08:00 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
    >. Nie zamierzam ci nic tłumaczyć
    Całe szczęście
    Ochlon, na spokojnie poczytaj wcześniejsze posty.
    Do myślenia Ciebie chciałem sprowokowac

  • 35. Data: 2023-02-05 16:07:45
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-05 o 12:37, Janusz pisze:

    > No na dworze, aż sam jestem zaskoczony. W pomieszczeniach nie ma szans
    > go usłyszeć chyba że okna otwarte.

    Pytałem o to jak pociąg, który jedzie 50m od torów
    może jechać tak cicho. Bo napisałeś, że on jechał będąc 50m od torów.
    Cicho to jakby jechał po torach, ale jak jedzie obok, to musi hałasować.

  • 36. Data: 2023-02-05 16:23:27
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-02-05 o 16:07, cef pisze:

    > Pytałem o to  jak pociąg, który jedzie 50m od torów
    > może jechać tak cicho. Bo napisałeś, że on jechał będąc 50m od torów.
    > Cicho to jakby jechał po torach, ale jak jedzie obok, to musi hałasować.
    Wiedziałem :) no ale dobra, to ja jestem 50m od torów którymi porusza
    się pociąg, teraz pasuje?

    --
    Janusz

  • 37. Data: 2023-02-05 17:14:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-05 o 16:23, Janusz pisze:

    > Wiedziałem :) no ale dobra, to ja jestem 50m od torów którymi porusza
    > się pociąg, teraz pasuje?

    Ja wiem co miałeś na myśli.
    Natomiast 50m to dystans przy którym niewiele zależy od tła.
    Jeśli skład jest osobowy, cichy, jest jakieś tło, to możesz faktycznie
    nie wyłapać jeśli akurat tego pociągu nie oczekujesz.
    Natomiast jeśli czekasz na ten pociąg np 50m przed przejazdem
    kolejowym, to zarejestrujesz go zawsze nawet jak będzie
    poduszkowcem.

  • 38. Data: 2023-02-05 18:02:11
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-02-05 o 17:14, cef pisze:

    > Ja wiem co miałeś na myśli.
    Cieszy mnie to :)
    > Natomiast 50m to dystans przy którym niewiele zależy od tła.
    > Jeśli skład jest osobowy, cichy, jest jakieś tło, to możesz faktycznie
    > nie wyłapać jeśli akurat tego pociągu nie oczekujesz.
    No i właśnie o czymś takim pisałem, tam mam taki duży parking i już mnie
    ten pociąg kilka razy zaskoczył.

    > Natomiast jeśli czekasz na ten pociąg np 50m przed przejazdem
    > kolejowym, to zarejestrujesz go zawsze nawet jak będzie
    > poduszkowcem.
    A to oczywiste ale nie to miałem na myśli.
    Ale trzeba im przyznać że te małe składy są niesamowicie ciche, to
    prawie tak jak tramwaj w mieście. Jest postęp.

    --
    Janusz