  • 1. Data: 2023-01-30 18:53:36
    Temat: Wspaniały tytuł
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wycena mieszkań znów drgnęła w górę. Nowy raport Bankier.pl i Otodom
    W artykule że ceny ofertowe poszły do góry. Dotyczy to rynku wtórnego. Kto ma kasę
    niech teraz kupuje nieruchomości. One tylko drożeć mogą bo na nieruchomościach nikt
    nie stracił.

  • 2. Data: 2023-01-30 19:43:56
    Temat: Re: Wspaniały tytuł
    Od: Ghost <G...@h...net>

> [...]
    niech teraz kupuje nieruchomości. One tylko drożeć mogą bo na nieruchomościach nikt

    skoro piszesz, ze nie masz zamiaru niczego kupowac, skad to twoje
    kompulsywne, nieopanowane parcie na ten temat? nie pisz, wiem - jestes
    po prostu pierdolniety

  • 3. Data: 2023-01-30 20:15:39
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 30/01/2023 17:53, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    niech teraz kupuje nieruchomości. One tylko drożeć mogą bo na nieruchomościach nikt

    co cię to właściwie obchodzi? wyraziłeś swoją opinię, nie ma sensu jej
    powtarzać, musimy zaczekać do 2027 roku. Wszyscy już wiedzą że według
    ciebie mieszkania w Krakowie będą po 1000zł za metr, więc zakupy zostaw
    tym, których na to stać.

  • 4. Data: 2023-01-30 22:33:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 30 stycznia 2023 o 19:44:39 UTC+1 Ghost napisał(a):
> [...]
    > skoro piszesz, ze nie masz zamiaru niczego kupowac, skad to twoje
    > kompulsywne, nieopanowane parcie na ten temat? nie pisz, wiem - jestes
    Jaki ja kompulsywny? Chciałem podzielić się dobra dla innych informacja. Bo
    faktycznie wizja że to co się ma systematycznie traci na wartości, chociaż plany były
    inne, nie należy do odprężających. Informaja jaka dałem jest odprężająca do
    posiadaczy nieruchomości. Ale teoretycznie mogła by być dołująca dla 4% mieszkających
    w wynajmowanych nieruchomościach. Wyższe ceny to możliwość płacenia wyższego czynszu.
    Ale nic takiego się nie stanie. Wyższe ceny ofertowe nie powoduja że nieruchomości
    nie będą taniały, zwłaszcza że demografia jest nieubłagana. Wczoraj w tv podali że w
    zeszłym roku w Polsce zmarło 480 tysięcy ludzi. I że jest to najwyższa liczba zgonów
    od wojny. Z drugiej strony jak popatrzeć na demografię to 76 lat temu urodziło się ok
    480 tysięcy ludzi. W 2023 umrze więcej ludzi bo 76 lat wcześniej urodziło sie wiecej
    ludzi niż w poprzednim roku. W przeciągu kilku lat liczba zgonów dojdzie prawie do
    ośmiuset tysięcy rocznie i na tak wysokim poziomie się długo utrzyma. Teoretycznie
    pod dwóch osobach zmarłych będzie zostawała jedna nieruchomość mieszkalną, dom lub
    mieszkanie. Są kraje gdzie istnieją programu mieszkanie za 1 euro. Oczywiście są
    pewne warunki żeby za 1 euro kupić. W Polsce program mieszkanie za złotówkę jest za
    kilka lat prawdopodobny. Państwo będzie musiało coś zrobić z ogromną ilością mieszkań
    jakich zrzekną się ich właściciele, spadkobiercy obdarowani przez los czymś
    generującym koszty. Ludzie będą się zarzekali własności żeby nie płacić czynszów,
    podatków czy w końcowym etapie nie ponosic kosztów rozbiórek zrujnowanych
    niezamieszkałych wiele lat nieruchomości. Gdzies tam w świecie pulę mieszkań po 1euro
    wzięły się w związku z kiepska demografia i migracja ludności. Tamte domy i
    mieszkania kiedyś należały do ludzi. A sprzedają je gminy czy samorządy. W jakiś
    sposób stały się ich własnością. W Polsce będzie tak samo. Tylko że u nas obejmie to
    nie tylko prowincje a duże i bardzo duże miasta.

  • 5. Data: 2023-01-31 08:00:09
    Od: Ghost <G...@h...net>

    kasę niech teraz kupuje nieruchomości. One tylko drożeć mogą bo na nieruchomościach
    nikt nie stracił.
    > Jaki ja kompulsywny?

    bardzo kompulsywny, a nawet pierdolniety

  • 6. Data: 2023-01-31 20:44:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 31 stycznia 2023 o 08:00:12 UTC+1 Ghost napisał(a):
    kasę niech teraz kupuje nieruchomości. One tylko drożeć mogą bo na nieruchomościach
    nikt nie stracił.
    > bardzo kompulsywny, a nawet pierdolniety
    Nie mogłeś się opanować i musiałeś odpisać. Strasznie cie denerwuje temat taniejących
    mieszkań. Sporo musiałeś kasy utopić. Psycholog by powiedział że jesteś w okresie
    zaprzeczenia, negacji. Już widzisz że się coś sypie ale to nieprawda. To pomyłka.
    Wszyscy co uważają że nieruchomości bardzo stanieja są głupi. Dwa miliony pustych
    mieszkań to same rudery. Itd.

  • 7. Data: 2023-01-31 21:30:11
    Od: Ghost <G...@h...net>

    kasę niech teraz kupuje nieruchomości. One tylko drożeć mogą bo na nieruchomościach
    nikt nie stracił.
    > Nie

    tak

  • 8. Data: 2023-01-31 22:34:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 31 stycznia 2023 o 21:30:16 UTC+1 Ghost napisał(a):
    kasę niech teraz kupuje nieruchomości. One tylko drożeć mogą bo na nieruchomościach
    nikt nie stracił.
    > tak
    Nie ma żesz się opanować.

  • 9. Data: 2023-02-01 09:41:30
    Od: Ghost <G...@h...net>

    kasę niech teraz kupuje nieruchomości. One tylko drożeć mogą bo na nieruchomościach
    nikt nie stracił.
    > Nie ma żesz się opanować.
    tjaaaa