  • 1. Data: 2023-01-31 13:35:11
    Temat: Ocieplenie RKS-ów
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    Dostałem raport z badania budynku kamerą termowizyjną.
    Z kolorków na zdjęciach wychodzi, że najwięcej ciepła ucieka przez
    niedocieplony fundament i RKS-y.

    Nie są to ponoć RKS-y sensu stricte, tylko jakiś inny system, od środka
    domu wyglądający na plastikową otwieralną skrzyneczkę.
    Nie ma w nim żadnego ocieplenia.
    Dlatego pomyślałem, żeby podokładać jakieś zdejmowalne ocieplenie od
    zewnątrz skrzynki - np. jakieś formatki styropianowe w kształcie litery L.

    Spotkał się ktoś z takimi kształtkami, albo może już wymyślono jakieś
    inne sposoby na ocieplenie rks-ów?

  • 2. Data: 2023-01-31 14:02:35
    Temat: Re: Ocieplenie RKS-ów
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-01-31 o 13:35, Cavallino pisze:
> [...]
    > zewnątrz skrzynki - np. jakieś formatki styropianowe w kształcie litery L.
    >
    > Spotkał się ktoś z takimi kształtkami, albo może już wymyślono jakieś
    Co to są RKS-y?

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2023-01-31 14:30:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Janusz napisał:

    > Co to są RKS-y?

    Też mnie to zaintrygowało, więc wpisałem w gugla. Robotnicze Kluby Sportowe.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2023-01-31 14:42:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Też mnie to zaintrygowało, więc wpisałem w gugla. Robotnicze Kluby Sportowe.

    Wpisalibyście 'rks-y', to by Wam googiel znalazł prawidłowo.
    https://www.schweiker.pl/rks

  • 5. Data: 2023-01-31 19:32:53
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 6. Data: 2023-02-01 07:21:39
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 31.01.2023 14:30, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Też mnie to zaintrygowało, więc wpisałem w gugla. Robotnicze Kluby Sportowe.

    Zdecydowanie ocieplać!

    Piotrek

  • 7. Data: 2023-02-01 11:03:05
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-02-01 o 07:21, Piotrek pisze:

    > Zdecydowanie ocieplać!
    >
    > Piotrek
    Tyle że teraz to musztarda po obiedzie, trzeba było o tym myśleć przy
    montażu i albo kupić skrzynki ocieplone albo mocować te obecne na
    podkładce z styropianu XPS dłuższymi kołkami.

    --
    Janusz

  • 8. Data: 2023-02-01 11:17:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-02-2023 o 11:03, Janusz pisze:

    > Tyle że teraz to musztarda po obiedzie, trzeba było o tym myśleć przy
    > montażu i albo kupić skrzynki ocieplone albo mocować te obecne na
    > podkładce z styropianu XPS dłuższymi kołkami.

    Uwaga do budowlańców którzy to stawiali raczej, po 20 latach ciężko ich
    będzie namierzyć. ;-)

    Wracając do tematu - co z tym można zrobić teraz?

    Czy to o co pytałem jest dostępne w handlu?

  • 9. Data: 2023-02-01 12:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

> [...]
    > kształcie litery L.
    >
    > Spotkał się ktoś z takimi kształtkami, albo może już wymyślono
    > jakieś inne sposoby na ocieplenie rks-ów?

    Robiłes odpłatnie badanie?
    Ile sobie teraz licza?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 10. Data: 2023-02-01 13:10:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-02-2023 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Robiłes odpłatnie badanie?

    Nie - z miejskiej akcji.