  • 11. Data: 2023-02-01 15:32:49
    Temat: Re: Ocieplenie RKS-ów
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-02-01 o 11:17, Cavallino pisze:

    > Uwaga do budowlańców którzy to stawiali raczej, po 20 latach ciężko ich
    > będzie namierzyć. ;-)
    >
    > Wracając do tematu - co z tym można zrobić teraz?
    Wykleić styropianęm ile sie da w środku albo jak jeest mozliwość zdjąć
    skrzynkę i dać
    styropian XPS pomiędzy skrzynkę i ścianę, nawet 1cm da efekt.

    > Czy to o co pytałem jest dostępne w handlu?
    Nie wiem, nie mam rolet.

    --
    Janusz

  • 12. Data: 2023-02-01 18:50:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-02-2023 o 15:32, Janusz pisze:

    > Wykleić styropianęm ile sie da w środku

    Wątpię żeby się dało bez demontażu okien, myślałem bardziej o ociepleniu
    od zewnątrz skrzynki (wewnątrz pomieszczenia).

    albo jak jeest mozliwość zdjąć
    > skrzynkę i dać
    > styropian XPS pomiędzy skrzynkę i ścianę, nawet 1cm da efekt.

    > Nie wiem, nie mam rolet.

    Ale ja pytałem głównie o kształtki styropianowe, takie uniwersalne, a
    nie dedykowane.

  • 13. Data: 2023-02-01 19:54:50
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-02-01 o 18:50, Cavallino pisze:
    > Ale ja pytałem głównie o kształtki styropianowe, takie uniwersalne, a
    > nie dedykowane.
    Nie mam rolet to i kształtki mnie nie interesują, poza tym wątpię aby
    były takie na rynku, pewnie producent kaset/skrzynek sam sobie robi
    dedykowane dla siebie. Trzeba poszukać, popytać u producenta, może
    gdzieś w skrzynce jest nazwa.

    --
    Janusz

  • 14. Data: 2023-02-02 06:22:32
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-02-2023 o 19:54, Janusz pisze:
    > Nie mam rolet to i kształtki mnie nie interesują,

    A prośba była do tych co coś wiedzą w temacie....

    poza tym wątpię aby
    > były takie na rynku, pewnie producent kaset/skrzynek sam sobie robi
    > dedykowane dla siebie.

    Albo po prostu uznał że to zbędne.
    Inaczej dałby od razu z ociepleniem.

    Trzeba poszukać, popytać u producenta, może
    > gdzieś w skrzynce jest nazwa.

    Skrzynki są sprzed 20 lat.
    Nie sądzę, żeby teraz było produkowane coś specjalnie do tamtego modelu.
    Zwłaszcza że nawet nie wiem co to jest de facto.

  • 15. Data: 2023-02-02 13:55:09
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-02-02 o 06:22, Cavallino pisze:

    > A prośba była do tych co coś wiedzą w temacie....
    Nooo, dostałeś szerokie wsparcie od innych :)

    >  poza tym wątpię aby
    >
    > Albo po prostu uznał że to zbędne.
    > Inaczej dałby od razu z ociepleniem.
    Wątpię, pamiętam że były takie i takie. Ocieplenie kosztuje.

    >  Trzeba poszukać, popytać u producenta, może
    >
    > Skrzynki są sprzed 20 lat.
    > Nie sądzę, żeby teraz było produkowane coś specjalnie do tamtego modelu.
    > Zwłaszcza że nawet nie wiem co to jest de facto.
    Ale 20 lat to już XXI wiek, a piszesz jakby to za komuny było, ale na
    niechcenie/niechcemisię nie ma lekarstwa.

    --
    Janusz