  • 1. Data: 2023-01-30 13:37:04
    Temat: rozrywka w Katowitz
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Czy coś słyszeliście o wypowiadaniu gazu w blokach?
    I przejdz pan sobie na prąd. Jakie motywy takich pomysłów?

    Czy to pod wpływem impulsu paniki po wybuchu w Katowicach?
    Czy po prostu oszczędności z kości na ości?

    A może nadzór cofa zgodę na gaz i społdzielnia woli pociągnąć grubszy
    kabel na klatce niż spełniac wszystkie wymagania nadzoru bo po taniości
    Rysiek und Zdzisek wciągnie kabel.

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy

  • 2. Data: 2023-01-30 13:52:04
    Temat: Re: rozrywka w Katowitz
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 30 Jan 2023 12:37:04 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > Czy coś słyszeliście o wypowiadaniu gazu w blokach?
    > I przejdz pan sobie na prąd. Jakie motywy takich pomysłów?

    Może wzięli się na serio za coroczne kontrole. Nie ma kontroli (bo np. nie
    wpuszczono, nikogo nie było albo wykryto jakieś ieprawidłowości itp.), to
    wypowiadamy umowę.

  • 3. Data: 2023-01-30 18:16:43
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-01-30 o 13:37, PiteR pisze:
    > Czy to pod wpływem impulsu paniki po wybuchu w Katowicach?
    "Odkręciła gaz, nikt nie zapukał na czas"

    --
    Janusz

  • 4. Data: 2023-01-30 22:56:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:t9ffthtsgeu5cle039egiso81qvk2mr2o5@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > Może wzięli się na serio za coroczne kontrole. Nie ma kontroli (bo
    > np. nie wpuszczono, nikogo nie było albo wykryto jakieś
    > ieprawidłowości itp.), to wypowiadamy umowę.

    Podobno cały (7 klatek) blok będzie przerobiony na prąd.
    Prawie wszystkie mieszkania dostały już czarne pisma.
    Z powodu "kominów niespełniających właściwą wentylację"
    shut down.

    Już widzę miny lokatorów na myśl o ciągnięciu kabla do kuchni.
    Bo bojler poszedłby na obecnym kablu ale kuchenka już nie.

    Jak to tak tatko?
    Nie ma kominiarzy ze szczotą? Czy inny ukryty powód?

    --
    Piter

    #jebać fliperów pasożytów

  • 5. Data: 2023-01-30 23:08:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tr8u1t$4kg$1$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > "Odkręciła gaz, nikt nie zapukał na czas"

    Sąsiadka wysadziła się i przeżyła.
    Zapaliła światło.

    Uratował ją chyba drewniany strop.
    Sciana od ulicy obaliła się na chodnik.
    Dom lalek Barbie.

    Nie widziałem wybuchu ale słyszałem.
    W tamtych czasach ruskie migi latały nad wioską
    pomyślałem, że to oni czymś strzelają.

    --
    Piter

    #jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne

  • 6. Data: 2023-01-30 23:08:04
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 30 January 2023 at 13:36:34 UTC+1, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > --
    > Piter
    >
    > negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    Cała Kalifornia dostała zakaz gotowania na gazie.

    Przyczyna jest trywialna.

    Gaz łupkowy nie jest gazem ziemnym i zawiera domieszki, zanieczyszczenia a głównie
    chodzi o rakotwórczy benzen w gazie,
    który gospodyni dycha podczas gotowania i dostaje raka i żąda odszkodowania.

    Polska miała czysty gaz ziemny, ale juz dostaje skroplony lupkowy, zawierający
    rakotwórczy benzen , a będzie go c oraz więcej
    i dlatego należy gotowanie na gazie zlikwidować, aby nie ryzykować zdrowia, bo raka
    pluc nie da się wyleczyć.

  • 7. Data: 2023-01-30 23:30:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 30 stycznia 2023 o 13:36:34 UTC+1 PiteR napisał(a):
> [...]
    >
    > --
    > Piter
    >
    > negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    To się nie kończy na kablu na klatce. Potrzebny jest większy transformator i grubszy
    kabel do transformatora itd do dodatkowego bloku w elektrowni jak więcej takich
    wynalazków by było. Przekroje były liczone na żarówki i telewizor. W blokach zaczęły
    się robić problemy jak się pojawiły pralki automatyczne a czajniki wykorzystały
    dostępna ilość prądu. Kobiety uważają że jak jest przedłużacz który ma 4 gniazdka to
    w każde można w tym samym czasie włączyć pralkę, zmywarkę, żelazko i czajnik.

  • 8. Data: 2023-01-30 23:32:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 30 stycznia 2023 o 23:06:16 UTC+1 PiteR napisał(a):
> [...]
    >
    > --
    > Piter
    >
    > #jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne
    Z ciekawości spytam. Co ci fliperzy zrobili ze ich nie lubisz?

  • 9. Data: 2023-01-31 21:43:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5812dfc4-d963-4c2a-9e90-5abbdf728b59n@googlegr
    oups.com>
    user Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Z ciekawości spytam. Co ci fliperzy zrobili ze ich nie lubisz?

    Mnie co konkretnie zrobili? Zapychają mi skrzynkę rzewnymi listami
    "Marta i Łukasz szuka mieszkania w tym bloku" z których wynika,
    że mają ludzi za głupków. Czyli brak szacunku.

    Marto kurwa szukaj dalej, aż sie porzygasz. A jak się porzygasz to się
    wytrzyj i szukaj dalej.

    Ale nie lubię też np alkoholików jako ludzi słabych.
    którzy mi nic nie zrobili. Nie muszą coś zrobić zeby ich nie lubić.

  • 10. Data: 2023-01-31 22:46:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 31 stycznia 2023 o 21:41:17 UTC+1 PiteR napisał(a):
> [...]
    > --
    > Piter
    >
    > #jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne
    Co jest rzewnego w szukaniu mieszkania? Codziennie mija cię pierdylion samochodów. W
    niektórych jadą tacy co zatrąbić żeby pouczyć potrafią. Ich też nienawidzisz? Też
    dostaje masę zbędnych karteluszek do skrzynki i do głowy mi nie przyszło żeby kogoś z
    tego powodu znienawidzić. Selekcję robię przy skrzynce. Niepotrzebne tak jak wszyscy
    na tej klatce kładę na skrzynce i ktoś je zabiera bo inaczej nie dało by się przejść
    obok skrzynki. Jak wiadomo świadkowie chodzą idomofonem wydzwaniają albo nawet jak
    już się wedrą na klatkę i atakują w starciu bezpośrednim to miałbym ich nienawidzić?
    Ty pewno byś nienawidził jak cię karteczka wkurwia.