  • 21. Data: 2023-02-04 16:49:04
    Temat: Re: Mieszkania po 1000 za metr
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-02-04 o 16:44, cef pisze:

    > Przemyśl to raz jeszcze :-)
    > Jeśli pociąg przejeżdża będąc 50m od torów,
    > to jakim cudem jedzie tak cicho?

    Raczej Ty przeczytaj ze zrozumieniem jeszcze raz :)

    --
    Janusz

  • 22. Data: 2023-02-04 17:16:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-04 o 16:49, Janusz pisze:

    > Raczej Ty przeczytaj ze zrozumieniem jeszcze raz :)

    Zawsze tak jest z imiesłowami, zawsze :-)

  • 23. Data: 2023-02-04 17:49:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 4 lutego 2023 o 10:34:22 UTC+1 Kris napisał(a):
> [...]
    pracowników elektrowni będą >zbudowane nowe domy i stworzą małe miasteczko w lesie.
    Wszystko piękne, nowe i za niewielkie pieniądze dla >mieszkańców.
    > Dobrze kombinujesz
    > I teraz pomyśl że ci ludzie i ich rodziny będą chcieli zakupy zrobić, na siłownię,
    do sauny iść.
    > Latem w nadmorskiej smażalni rybkę piwem popić.
    > Samochody im się czasami popsuja opony będą potrzebowali zmienić czy chociażby
    jagody z okolicznych lasów kupić.
    > Ich dzieci do szkoły będą musiały chodzić
    > Itp
    > Rozumiesz?
    Dlaczego ja mam myśleć a ty w tym czasie możesz być jak zwierzątko co je, robi kupę i
    chce żeby go pogłaskać. Po uruchomieniu w elektrowni będzie pracowało ok 2000 ludzi.
    Dla nich powstanie miasteczko. Dwa tysiące pracowników da z rodzinami miasteczko 5-10
    tysięcy ludzi. Dalej chcesz wiedzieć gdzie 5-10 tysięcy ludzi w nowym miasteczku
    będzie robiło co napisałeś? Czy może piwo od rybki tak ci zjebało mózg że tam już
    błoto jest a nie zwoje?

  • 24. Data: 2023-02-04 17:56:24
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-02-04 o 17:16, cef pisze:
    >Zawsze tak jest z imiesłowami, zawsze ?
    :)
    --
    Janusz

  • 25. Data: 2023-02-04 18:32:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 4 lutego 2023 o 17:49:06 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
> [...]
    miasteczku będzie robiło co napisałeś? Czy może piwo od rybki tak ci zjebało mózg że

    Znaczy się dalej nie myślisz- demencja pewnie.
    Jak coś wymyślisz to daj tu znać czy to miasteczko się samo wybuduje czy Sasin będzie
    budował czy może jednak lołkalsi będą potrzebni. Czy beton, żwir i wodę z Korei będą
    sprowadzać czy jednak lokalnie kupia. Czy koparki, spawarki zagęszczarki, szpadle i
    bardziej zaawansowane sprzęt y będą obsługiwać Koreańczycy czy lokalsi.
    Potrenuj dalej myślenie i sprobuj wyciągnąć wnioski ktto temu " miasteczku" usmaży
    rybkę, poleje piwo, wymieni opony, naprawi samochód, nauczy dzieci, wstawi drzwi,
    pomaluje mieszkanie, zrobi płot, bramę, prąd doprowadzi, siłownię obsłuży, drogę
    wybuduje i po roku w tej drodze dziury zalata, garnitur sprzeda czy uszyje, grzejniki
    czy pompe ciepła sprzeda, chleb upiecze, hulajnogę naładuje itp.
    Dałeś radę?
    Ja Tobie rybki nie dam, wędkę podaje jak widzisz.
    Ps
    Jak zaczniesz mnie obrażać to znaczy że się argumenty skończyły
    A właściwie już zaczęłes obrażanie.
    Ale sam Tobie kolejna szanse

  • 26. Data: 2023-02-04 19:25:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 4 lutego 2023 o 18:32:51 UTC+1 Kris napisał(a):
> [...]
    > Ps
    > Jak zaczniesz mnie obrażać to znaczy że się argumenty skończyły
    Wołać na ciebie kici kici to obraza dla kotów by była. Uważasz że cement będą
    kupowali w najbliższym markecie budowlanym. Tam w okolicy nie ma tylu ludzi o
    kwalifikacjach żeby ich za bramę wpuścili. Wiejski murarz z przyuczenia może chlewik
    postawić. Tam będzie pracowało 10-15 tysięcy fachowców o bardzo wysokich
    kwalifikacjach. I będą mieli najnowocześniejszy sprzęt i narzędzia. Jak wyjadą to
    będzie skończona budowa elektrowni i miasteczka w którym zamieszka 2000 etatowych
    pracowników elektrowni z rodzinami. Będą tam ze dwa markety, siłownie, basen,
    wulkanizacja, naprawa samochodów, krawiec, kilku fryzjerów, kosmetyczki, malowanie
    paznokci, apteki itd. będzie tam wszystko co jest potrzebne w niedużym miasteczku.
    Błyskawicznie powstanie kościół. Knajpy z pizza, rybkami i piwem też będą. Monopolowe
    sklepy też będą. W przeciągu kilku lat w miasteczku podwoi się ilość mieszkańców o
    tych co obsługują elektrownie i pracowników po pracy. Szkoła też będzie bo nie będą
    wozili gimbusami dzieci pracowników do sąsiednich wiosek. Szybciej dzieci z wiosek
    będą się uczyły w nowoczesnej szkole przy elektrowni. Ośrodek zdrowia z prawdziwego
    zdarzenia też zbudują przy elektrowni. Mam w dupie czy się gniewasz czy nie.
    Przedstawiłem jedyny możliwy scenariusz. To że zdrożeją tam mieszkania czy domy nie
    wchodzi w grę bo ani nie ma tam tylu mieszkań i domów w odpowiednim standardzie ani
    nikt nie będzie chciał codziennie dojeżdżać do pracy przy budowie i potem przy
    normalnej eksploatacji elektrowni. Tam też okoliczni się przekonają że na
    nieruchomościach stracą. Każdy potencjalny klient pomimo że elektrownia i jej okolice
    będą najbezpieczniejszym miejsce w Polsce chociażby dlatego że chronionym patriotami
    przy kupnie postawi argument że może dać dużo mniej bo niedaleko jest atom i się może
    Czarnobyl zrobić.

  • 27. Data: 2023-02-04 19:50:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 4 lutego 2023 o 19:25:59 UTC+1 4...@g...com napisał(a):

> [...]
    kwalifikacjach żeby ich za bramę wpuścili. Wiejski murarz z przyuczenia może chlewik
    postawić. Tam będzie pracowało 10-15 tysięcy fachowców

    Dobrze kombinujesz. Włącz myślenie : kto ich nakrmi, napoi, zapewni zakwaterowanie i
    rozrywkę.
    Daj znać co wymyśliłeś.

  • 28. Data: 2023-02-04 19:54:30
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    będzie skończona budowa elektrowni i miasteczka w którym zamieszka 2000 etatowych
    Zapytaj Pana internetAa czy tompotraw 2 lata czy może bliżej połowy/ jednego
    pokolenia
    Daj znać co ustaliles.
    >. To że zdrożeją tam mieszkania czy domy nie wchodzi w grę bo ani nie ma tam tylu
    mieszkań i domów w odpowiednim standardzie

    Czyli ktoś je będzie musiał wybudować. Sasin garnituru nie splami
    Dobrze kombinujesz, myśl dalej
    .

  • 29. Data: 2023-02-04 20:06:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 4 lutego 2023 o 19:54:32 UTC+1 Kris napisał(a):

    > Czyli ktoś je będzie musiał wybudować. Sasin garnituru nie splami
    > Dobrze kombinujesz, myśl dalej

    Dla ułatwienia takie coś:
    Znajoma co ma agroturystykę/ 12 pokoi razy 3-4 łóżka od 5 lat ma pełnąe obłożenie.
    Wcześniej przez firmy które kwaterowaly swoich pracowników przy budowie drogi Lebork-
    Łeba, później przy budowie trasy Kaszubskiej, teraz rusza budowa kolejnego odcinka
    S6. I kolejne 3-5 lat ma zapewnione obłożenie i robienie żarcia dla nich
    A to tylko stosunkowo niewielkie kilkydziesieciokilonetrowe budowy dróg .
    Siedzisz w tej norze na Bałutach i wydaje się Tobie że wszystkie mądrości zjadłeś
    Weź lepiej pellet z busa na piętro do Swego przedpokoju wnies to ochloniesz.

  • 30. Data: 2023-02-04 21:07:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 4 lutego 2023 o 20:06:22 UTC+1 Kris napisał(a):

> [...]
    > Weź lepiej pellet z busa na piętro do Swego przedpokoju wnies to ochloniesz.
    Przestań pić bo to ci szkodzi. Nie ma żadnej analogii pomiędzy twoja
    najprawdopodobniej zmyślona znajoma a budowa elektrowni atomowej. Nie zamierzam ci
    nic tłumaczyć bo do drzewa nie chce mi się gadac. Uważasz że zdrożeją wiejskie
    chałupy w okolicy bo ludzie którzy będą budowali elektrownie wynajmą albo kupią żeby
    mieć gdzie mieszkać, to sobie tak uważaj.