  • 1. Data: 2023-02-02 16:38:19
    Temat: Mieszkania po 1000 za metr
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sądziłem że dopiero za kilka lat a już są po tysiąc.
    https://nto.pl/oto-najtansze-mieszkania-na-opolszczy
    znie-kawalerki-i-wieksze-lokale-do-remontu-lokale-w-
    regionie-tanieja-ale-czy-to-sa-okazje/ga/c9-17249159
    /zd/64501313
    Tak wiem. Lokalizacja do dupy bo nie Kraków. Wszystkie do remontu chociaż niektóre w
    stanie do wprowadzenia od zaraz. Pewnie w zeszłym roku właściciele sądzili że
    odziedziczone mieszkania warte są majątek skoro po 10000 za metr były ogłoszenia. Czy
    dalej są tacy co nie wierzą w ogromną przecenę nieruchomości?

  • 2. Data: 2023-02-02 17:29:17
    Temat: Re: Mieszkania po 1000 za metr
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2023 o 16:38 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Sądziłem że dopiero za kilka lat a już są po tysiąc.
    Jak szukasz tanich to zainteresuj się ścianą wschodnią. Dawne podlaskie,
    chełmskie i zamojskie.
    Znajdziesz nawet takie po 700 zł/m2. Działki rekreacyjne 1000m2 można
    kupić za 25k.
    Działki budowlane (woda i prąd w ulicy) są po 60-80zł/m2. Do wyboru do
    koloru.

    TG

  • 3. Data: 2023-02-02 22:34:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 2 lutego 2023 o 17:29:19 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > kupić za 25k.
    > Działki budowlane (woda i prąd w ulicy) są po 60-80zł/m2. Do wyboru do

    Nie szukam. Lamie jeden z mitów który mówi że na nieruchomościach nikt nie stracił.
    Był taki czas że faktycznie trudno było starcie na nieruchomości. Ale się skończył.
    Stosunkowo niedawno kowalom robiącym podkowy wydawało się ich dobrobyt nigdy się nie
    skonczy i ktoś zrobił bryczkę na motorek spalinowy. Jak głupi ludzie zobaczą że sami
    się w chuja zrobili to konsekwencje mogą być różne. Mogą być zamieszki i inne takie
    gówna. Budownictwo niewątpliwie uratowało Polskę przed ogromnym kryzysem związanym z
    wirusem. Ale nie była to darowizna i rachunek za Covid kiedyś trzeba będzie zapłacić.
    Inflacja jest pochodną wirusa. U nas sporą bo nie jesteśmy bogatym państwem. Jak
    zaczną taniec nieruchomości to wpłynie to na obnizenie inflacji. Banki będą ściągały
    kasę za raty od kwot na jakie udzieliły kredytów. Z zysku banki kupią obligacje
    skarbu państwa. Za chwilę wchodzi program mieszkaniowy z kredytami na 2%. Rząd nie
    chce dopłacać do kredytów na mieszkania po 600 tysięcy za nowe mieszkanie. Ale
    chętnie da taki kredyt za ładne mieszkanie na rynku wtórnym warte 120 tysięcy. Pod
    dwa miliony takich mieszkań jest i ciągle ich przybywa.

  • 4. Data: 2023-02-03 07:01:13
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 02.02.2023 22:34, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jak głupi ludzie zobaczą

    Dobitne jest to, że o czymkolwiek byś nie napisał to po tej drugiej
    strony są "głupi ludzie".

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2023-02-03 07:33:27
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2023 o 22:34 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Nie szukam. Lamie jeden z mitów który mówi że na nieruchomościach nikt
    > nie stracił.

    Wrzucasz jakieś linki do ogłoszeń i snujesz te swoje farmazony.
    Skąd wiesz, że ten z ogłoszenia stracił? - Może właśnie jak mój znajomy z
    Urszulina wystawił mieszkanie warte 400 sł/m2 za 1000zł/m2?
    Tanie mieszkania były, są i będą. U tego mojego znajomego są 4
    popegerowskie bloki, pośrodku niczego.
    Nikt nie chce tam mieszkać, każdy blok na swoją węglową kotłownię. Jak się
    dobrze potargujesz to kupisz hurtem 4 mieszkania 50-60m2 po 500 zł/m2.
    Przy nieruchomościach kluczowa jest lokalizacja, później media/stan
    techniczny.

    TG

  • 6. Data: 2023-02-03 07:36:04
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 02/02/2023 15:38, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    dalej są tacy co nie wierzą w ogromną przecenę nieruchomości?

    Mam rodzinę w opolskim. Szwagier kupił tam dom ze stodołą i działką 40a
    za 20.000zł (do remontu, ale też do zamieszkania), podczas gdy tam gdzie
    mieszkałem za dom trzeba było zapłacić 20x tyle. Teraz pewnie w obydwu
    miejscach ceny są x2/x3 (a może na 'zadupiach'* wzrosły x5 czy więcej,
    więc mają z czego spadać) i tak - na takich 'zadupiach' ceny spadną
    szybciej.
    Nadal czekam na takie ceny w Krakowie ;)

    *-nie mam zamiaru nikogo obrażać, sam wychowałem się na zadupiu i wolę
    to niż miasta

  • 7. Data: 2023-02-03 10:07:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 3 lutego 2023 o 07:33:29 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > dobrze potargujesz to kupisz hurtem 4 mieszkania 50-60m2 po 500 zł/m2.
    > Przy nieruchomościach kluczowa jest lokalizacja, później media/stan

    Mam mieszkanie w takim bloku.
    Kupione za śmieszne pieniądze jakiś czas temu.
    Wynajmuje za dość niewielkie dość pieniądze ale nominalnie już się zwrócił zakup
    Teraz akurat mam farta bo ceny tam zaczęły znacząco rosnac i jest spoooro większe
    zainteresowanie zakupem mieszkań w tamtej okolicy
    Dlatego że w pobliżu ma być budowana elektrownia jądrowa i są plany odbudowy
    nieczynnej id lat lini kolejowej oraz rozbudowa drogi itp.

  • 8. Data: 2023-02-03 19:23:26
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-03 o 10:07, Kris pisze:

> [...]
    > Dlatego że w pobliżu ma być budowana elektrownia jądrowa i są plany odbudowy
    nieczynnej id lat lini kolejowej oraz rozbudowa drogi itp.

    Naprawdę taka inwestycja przyciąga kupujących?
    Czy tylko tych na czas budowy?

  • 9. Data: 2023-02-03 21:18:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 3 lutego 2023 o 19:23:30 UTC+1 cef napisał(a):
    nieczynnej id lat lini kolejowej oraz rozbudowa drogi itp.
    > Naprawdę taka inwestycja przyciąga kupujących?
    > Czy tylko tych na czas budowy?

    Na dzisiaj tam tak zwanej komunikacji "publicznej" nie ma.
    Prywatny bus 3 razy dziennie.
    A ma być:
    Linia kolejowa: do Trójmiasta ok 1 godz/ lotnisko,
    elektrownia.- dojazd ok kilkanaście minut( miejsca pracy itp)
    Droga normalna do elektrownii/ Trójmiasta. Trasy kaszubskiej i w drugą stronę.
    To była miejscowość zapomniana przez rządzących a teraz mają szansę na pociąg,
    normalna drogę,( komunikacja publiczna) miejsca pracy itp

  • 10. Data: 2023-02-03 21:19:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 3 lutego 2023 o 19:23:30 UTC+1 cef napisał(a):
    ?
    > Czy tylko tych na czas budowy?
    A nawet gdyby
    To mniej więcej pół.pokolenia optymistycznie patrząc.