  • 1. Data: 2022-10-03 17:48:02
    Temat: Na nasze stoły trafiało mięso z komponentami do paliwa
    Od: a a <m...@g...com>

    Na nasze stoły trafiało mięso z komponentami do paliwa

  • 2. Data: 2022-10-03 19:51:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 3 października 2022 o 17:48:03 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
    > Na nasze stoły trafiało mięso z komponentami do paliwa
    Tobie nie zaszkodzi bo jesteś uodporniony po tym jak mama karmiła cię z ołowianej
    butelki

  • 3. Data: 2022-10-03 22:10:29
    Od: a a <m...@g...com>

    nie jem kurczaków bo śmierdzą, ale widać, że wiele zeżarłeś

    A przeciez to kanibalizm aby kogut żarl kurczaki

  • 4. Data: 2022-10-03 22:35:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 3 października 2022 o 22:10:30 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
    > nie jem kurczaków bo śmierdzą, ale widać, że wiele zeżarłeś
    >
    > A przeciez to kanibalizm aby kogut żarl kurczaki
    Strzeliłem jak kula w płot a po tym co napisałeś widać że się nie pomyliłem z
    ołowiana butelka.

  • 5. Data: 2022-10-03 22:59:23
    Od: a a <m...@g...com>

    była jakaś sprawa w 2017 / 2018
    i jakaś firma używała uszczelniających kropek z ołowiu do izolowanych butelek dla
    dzieci, a konkurencja to podchwyciła i zaczęła reklamowac swoje butelki jako
    bezołowiowe.

    Ale to jest bełkot, bo wtedy był dostępny miękki silikon

    #Kogutkanibalżrekurczaki

  • 6. Data: 2022-10-04 00:17:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 3 października 2022 o 22:59:24 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    bezołowiowe.

    > Ale to jest bełkot, bo wtedy był dostępny miękki silikon

    Kogutek kurek nie je. On ma je do tego do czego ty masz rękę.