  • 11. Data: 2020-02-21 17:29:22
    Temat: Re: Naprawa sufitu podwieszanego
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2020 o 16:31 Bolko <s...@g...com> pisze:

    > W kuchni sąsiad z góry zalał mi sufit podwieszany.
    > Taka była moda.
    > Po dwóch czy trzech tygodniach wyszły plamki grzyba.

    Grzyb? - a może pleśń, masz pewność?

    > Generalnie to nie mam nic przeciwko demolce.
    > Lubie budować
    > Tylko potem szlifowanie sufitu i cały syf w mieszkaniu mnie przeraża.

    Nie wiem ile masz tego sufitu do naprawy i czy się opłaca - ale można
    wypożyczyć szlifierkę do gipsów z odkurzaczem i nie ma wtedy aż takiego
    pyłu.
    Ja u siebie małe kawałki naprawiałem szlifując oscylacyjną (z regulacją
    obrotów) podpiętą do odkurzacza warsztatowego (z filtrem wodnym). Pyłu
    prawie wcale nie było.

    > Jakieś alternatywy?
    > Jedyna jaka mi przychodzi to wyciąć kawałek gdzie jest grzyb
    > i tylko tam wstawić płyte.
    > Ale syf i tak będzie :(

    Grzyb będzie w całym przekroju płyty, pleśń da się zetrzeć palcem. Jak
    grzyb to wytnij kawałek i dosztukuj nowy (przykręcając go na kawałkach
    profili/listewek), jak pleśń to umyj i zamaluj.
    Jak się nie boisz remontów i zrobisz to z głową - to po dwóch
    "popołudniach" bedzie po robocie.

    TG

  • 12. Data: 2020-02-21 21:12:47
    Temat: Naprawa sufitu podwieszanego
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Sufit napinany tylko cena trochę masakruje. Efekt zajebisty

  • 13. Data: 2020-02-21 21:33:00
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Sufit napinany tylko cena trochę masakruje. Efekt zajebisty

    Ciekaw jestem, jak on jest odporny na zalania. Są jakieś informacje?

  • 14. Data: 2020-02-21 21:40:36
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-02-21 o 12:33 -0800, abomito napisał:

    > Ciekaw jestem, jak on jest odporny na zalania. Są jakieś informacje?

    Miałem takie coś w jednym domu. To jest gumopodobna, lekko rozciągliwa
    płachta - zupełnie odporna na wodę. Ale jeśli woda pojawi się w
    większej ilości to z najbliższego żyrandola zrobi się prysznic.

    Mateusz

  • 15. Data: 2020-02-23 20:36:49
    Od: abomito <a...@w...pl>

> [...]
    > płachta - zupełnie odporna na wodę. Ale jeśli woda pojawi się w
    > większej ilości to z najbliższego żyrandola zrobi się prysznic.

    https://demotywatory.pl/
    Nie wiem, czy dobrze wkleiłem. To na pewno nie twoje, bo miałeś żyrandol...
    pozdro.abomito

  • 16. Data: 2020-02-24 07:36:41
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    > https://demotywatory.pl/
    > Nie wiem, czy dobrze wkleiłem. To na pewno nie twoje, bo miałeś żyrandol...
    > pozdro.abomito

    Źle wkleiłeś