  • 11. Data: 2017-03-15 17:27:53
    Temat: Re: Nawet nie wiedziałem ze pralka w kuchni była niezgodna z przepisami;)
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To ten sam stan w ktorym zabronione jest plucie pod wiatr?

  • 12. Data: 2017-03-15 18:02:21
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 15 marca 2017 17:16:15 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    sie znajdą tacy co zrobią łazienkę bez umywalki :)

    > Jak się znajdą tacy co takie coś kupią to czemu nie;)

    bo mamy osiągnięty pewien standard poziomu cywilizacji. A chciwosc niektórych
    deweloperów będzie go obniżała. Wiec jesli ktos chce zdemontowac umywalke, nie to
    sobie zrobi, jego prawo -ale prawa dewelopera to co innego.

    b.

  • 13. Data: 2017-03-17 14:38:34
    Od: Luiz <d...@g...com>

    Witam

    W dniu poniedziałek, 13 marca 2017 18:13:28 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-03-13/pralka
    -w-kuchni-bedzie-legalna-ministerstwo-zapowiada-zmia
    ne-przepisow/

    Nikt nikomu pralki w kuchni ustawiać nie zabronił, to były przepisy pod kątem
    projektowania który w efekcie wymuszały wielkość pomieszczenia łazienki, bo jeśli
    trzeba tam (zgodnie z przepisami) zmieścić wannę, umywalkę, miskę ustępową, pralkę i
    kosz na bieliznę to nie da się tego zrobić w łazience 1mx1m. Teraz deweloperzy
    przepchali nowelizację która usunie z przepisów wymóg zachowania miejsca na pralkę w
    łazience, pozwoli to projektować mniejsze łazienki w ten sposób wygospodarują większe
    "salony" w tych mikro mieszkankach.

    Pzdr
    Luiz