  • 1. Data: 2017-03-13 21:49:57
    Temat: Jak pomalowac grzejnik?
    Od: k...@g...com

    Czesc,
    Pomóżcie babie:
    Mam grzejnik, panelowy, prawie płaska płyta, z delikatnymi przetłoczeniami w pionie.
    Nie był dobrze pomalowany w fabryce, farba w kilku niewielkich miejscach odspoila
    się, powstały bąble, purchle. Może też klimat pomógł, bo grzejnik jest w łazience.
    Miejsca z bablami suchej odspojonej farby zeszlifowalam szczotka garnkowa na
    szlifierce. Teraz jest gola stal.
    Jak pomalowac ten grzejnik poprawnie?
    Grzejniki sa chyba ze stali nierdzewnej, prawda?
    Więc czy użyć farby podkladowej? Antykorozyjnej?
    Tlenkowej? - takiej użyłam kiedyś do zeszlifowanej futryny...
    I pytanie dodatkowe: zeszlifowalam grzejnik do golej stali w miejscach zniszczonych -
    czy podkład farbę tlenkowa kłaść na cały grzejnik? Czy tylko tam, gdzie jest gola
    stal?
    Jak to zrobić dobrze?

    Pozdrawiam,
    Majka

  • 2. Data: 2017-03-14 10:01:44
    Temat: Re: Jak pomalowac grzejnik?
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    W dniu 2017-03-13 o 21:49, k...@g...com pisze:
> [...]
    szlifierce. Teraz jest gola stal.
    > Jak pomalowac ten grzejnik poprawnie?
    > Grzejniki sa chyba ze stali nierdzewnej, prawda?

    chyba jednak nie :-)

> [...]
    - czy podkład farbę tlenkowa kłaść na cały grzejnik? Czy tylko tam, gdzie jest gola

    długo by pisać.

    A najlepiej to zdejmij grzejnik i zanieś do lakierni proszkowej.

    Grzejniki orginalnie są malowane proszkowo.

    A jak chcesz tanio to pomaluj byle jaką farbą, może nawet być to farba
    do grzejników.

    Powierzchnia będzie niezbyt ładna, więc przed malowaniem dobrze byłoby
    poszpachlować.

    Poczytaj jakieś forum o lakierowaniu.

  • 3. Data: 2017-03-14 10:05:39
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Mozna też dać do ocynkowania, grzejnik do łazienki powinien być ocynkowany,
    producenci na zamówienie robią takie.

    -----

  • 4. Data: 2017-03-14 10:12:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 marca 2017 10:05:43 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    >grzejnik do łazienki powinien być ocynkowany,

    A dlaczego?

  • 5. Data: 2017-03-14 10:24:46
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    W dniu 2017-03-14 o 10:12, Kris pisze:

    > A dlaczego?

    chyba jednak nie cynkowany.

  • 6. Data: 2017-03-14 10:43:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 marca 2017 10:24:46 UTC+1 użytkownik Agent0700 napisał:
    > W dniu 2017-03-14 o 10:12, Kris pisze:

    > chyba jednak nie cynkowany.

    A dlaczego?

  • 7. Data: 2017-03-14 11:40:15
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    W dniu 2017-03-14 o 10:43, Kris pisze:

    > A dlaczego?

    nie ma potrzeby.

  • 8. Data: 2017-03-14 11:54:18
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Choćby dlatego, że nie cały rok grzejnik grzeje, a wtedy na blasze grzejnika może
    skraplać się wilgoć (pomieszczenia mokre, prysznice, łaźnie, baseny itp.).

    -----
    A dlaczego?

  • 9. Data: 2017-03-14 12:01:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 marca 2017 11:54:21 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Choćby dlatego, że nie cały rok grzejnik grzeje, a wtedy na blasze grzejnika może
    skraplać się wilgoć (pomieszczenia mokre, prysznice, łaźnie, baseny itp.).

    A skąd założenie że blacha grzejnika latem w łazience jest zimniejsza od temperatury
    powietrza w tejże łazience?

  • 10. Data: 2017-03-14 12:06:54
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A skąd podczas brania prysznica wilgoć skrapla się na ścianach, suficie, meblach
    drewnianych, lustrach itp. itd.?

    -----