  • Data: 2022-09-25 19:24:26
    Temat: Pianka montażowa
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Muszę zapiankować przejście rur przez strop w szachcie, a dojście mam
    tylko od dołu stropu. Wszystkie piany, które znalazłem, aplikuje się
    trzymają pojemnik "do góry nogami" zaworem w dół. W szachcie nie ma
    jednak miejsca, żeby tak trzymać pojemnik. Jedynie zaworem w górę, lub
    ostatecznie poziomo. Wtedy wylatuje sam gaz, prawie bez piany.
    Czy ktoś zna dostępną w handlu pianę montażową/uszczelniającą, najlepiej
    niskoprężną, którą można aplikować w dowolnym położeniu pojemnika?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba