  • 1. Data: 2022-02-26 23:26:14
    Temat: Pizdy z Bundestagu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    Proponuję wyjebać Niemców z UE i z NATO. Po co nam takie pizdy w sojuszu?

  • 2. Data: 2022-02-26 23:29:24
    Temat: Re: Pizdy z Bundestagu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 26 Feb 2022 23:26:14 +0100, w <621aa907$0$466$65785112@news.neostrada.pl>,
    Uzytkownik <a...@s...pl> napisał(-a):

    > Proponuję wyjebać Niemców z UE i z NATO. Po co nam takie pizdy w sojuszu?

    Proponuję wyjebać ciebie z Polski. Po co nam jeszcze większa pizda w kraju?

  • 3. Data: 2022-02-26 23:34:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/02/2022 23:26, Uzytkownik wrote:
    > Proponuję wyjebać Niemców z UE i z NATO. Po co nam takie pizdy w sojuszu?

    To już jest nasz sojusz? A helikoptery mamy choć ze dwa?

  • 4. Data: 2022-02-26 23:34:15
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 26.02.2022 o 23:29, r...@k...pl pisze:

    > Proponuję wyjebać ciebie z Polski. Po co nam jeszcze większa pizda w kraju?

    Lecz się na nogi, bo jak widać na głowę to już za późno.

  • 5. Data: 2022-02-26 23:50:25
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 26.02.2022 o 23:34, heby pisze:

    > To już jest nasz sojusz? A helikoptery mamy choć ze dwa?

    https://www.youtube.com/watch?v=1jNeBswyXZA

    Na tle 2-krotnie liczebniejszych Niemiec nie wypadamy źle.

  • 6. Data: 2022-02-27 00:12:32
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2022-02-26 o 23:26, Uzytkownik pisze:
    > Proponuję wyjebać Niemców z UE i z NATO. Po co nam takie pizdy w sojuszu?

    Sądziłem że Szkopy po wojnie będą się poczuwać choć trochę do
    zrekompensowania światu swoich grzechów i będą działać na rzecz pokoju.
    Srodze się rozczarowałem, nic się przez ostatnie 50 lat u nich nie
    zmieniło.

    L.

  • 7. Data: 2022-02-27 07:45:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 27 lutego 2022 o 00:12:36 UTC+1 Lisciasty napisał(a):
> [...]
    > zrekompensowania światu swoich grzechów i będą działać na rzecz pokoju.
    > Srodze się rozczarowałem, nic się przez ostatnie 50 lat u nich nie

    Chyba żartujesz. szwaby się przyczaił. Czekają na chwilę w której znowu będą mogli
    założyć ubrania w modnym tam brunatnym kolorze.

  • 8. Data: 2022-02-27 08:59:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 26 lutego 2022 o 23:34:38 UTC+1 heby napisał(a):
    > To już jest nasz sojusz? A helikoptery mamy choć ze dwa?
    A na chuj nam helikoptery, lotniskowce, atomowe okręty podwodne, stu tonowe czołgi z
    armata 120mm, samoloty ątej generacji. Wojna na Ukrainie wskazała jak ma być
    przygotowane państwo na agresję. Z ciężkiej broni powinniśmy mieć kilkaset rakiet o
    zasięgu od nas do Moskwy. Bo wtedy i do Belina jak by była potrzeba dolecą. Do tego
    trzy razy tyle ręcznych rakiet przeciwlotniczych i przeciwpancernych co potencjalni
    przeciwnicy mają samolotów i czołgów. Z broni osobistej z 5 milionów nowoczesnych
    karabinów i na początek po 20 magazynków do każdego. W szkołach średnich powinno być
    przywrócone przysposobienie obronne. Żeby każdy młody człowiek wiedział jak wygląda
    karabin i jak się z niego strzela. W czasie ćwiczeń na strzelnicy wybieranie takich
    co trochę lepiej strzelaja od innych. I jeśli wybrani będą chcieli, a będą chcieli,
    to dla nich szkolenia na strzelców wyborowych. Z armii zawodowej tylko obsługa ww
    rakiet i drontów bojowych. Po ataku nieprzyjaciela odpalają wszystko co mają na
    stolicę agresora i idą do domu. Następnego dnia jeśli jest taka potrzeba zgłaszają
    się do obrony terytorialnej. Po co nam okręty jak na morzu nie ma czego bronić. Po co
    nam czołgi i samoloty jak agresor będzie silniejszy i w pierwszej kolejności nam je
    zniszczy? Piechota w mieście ma sens jak ma ochronę w postaci czołgów i
    transporterów. Czołgi kilka osób może zatrzymać na rogatkach. Staną się problemem dla
    agresora bo zablokują możliwość wjazdu następnych. Widziałeś co się stało jak na
    ulice pomiędzy domy wjechał na Ukrainie transporter opancerzony. Poleciało z okien z
    dwadzieścia butelek z benzyną. Silnik zaciągnął spaliny i stanął. Jeden strzelec
    wyborowy bez problemu z kilometra podpali jednym pociskiem cysternę. Unieruchomi
    trzydzieści czołgów, sto transporterów. Ręczne rakiety przeciwlotnicze latają nisko i
    niedaleko. Samoloty transportowe mają wadę że w pewnym momencie też latają nisko i
    wolno. Pięciu obrońców z pięcioma stingerami 15 kilometrów przed lotniskiem strąci
    każdy ładujący samolot transportowy. Stosunek kosztów do efektów ekonomicznych
    minimum 1:1000. Dzisiaj na wojnie nie liczy się ile terenu agresor opanuje a ile go
    to będzie w złocie kosztowało. Jak państwo ma przemysł zbrojeniowy to dla siebie do
    obrony ma wszystko po kosztach produkcji?

  • 9. Data: 2022-02-27 09:49:20
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    to będzie w złocie kosztowało. Jak państwo ma przemysł zbrojeniowy to dla siebie do
    obrony ma wszystko po kosztach produkcji?

    Wystarczy po kilka sztuk w każdym mieście:

    https://tech.wp.pl/system-z-tarnowa-nowa-polska-bron
    -zwrocila-uwage-ukrainy,6740057756441536a

  • 10. Data: 2022-02-27 10:06:42
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-02-27 o 00:12, Lisciasty pisze:

> [...]
    > zrekompensowania światu swoich grzechów i będą działać na rzecz pokoju.
    > Srodze się rozczarowałem, nic się przez ostatnie 50 lat u nich nie

    Poczytajcie co w Węgierskiej TV jest o wojnie
    https://i.sadistic.pl/pics/2022_02_26_141188_6125a4.
    jpg

    ci to już odpłyneli zupełnie, chociaż dziś Orban się trochę opamiętał.

    --
    Janusz