  • 1. Data: 2022-02-25 16:40:20
    Temat: Re: wasz kamrat
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-25 o 11:01, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADA:
    /.../
    > Zdajesz sobie sprawę że tych skurwysynów nikt nie rozliczy, chyba że sami się
    pozabijają dzieląc łupy. Uważam że jest jedno bardzo niepewne wytłumaczenie całej
    sytuacji. Cały świat ma już dość hegemonii USA. W tej chwili jedynym sposobem na
    dobicie tego bankruta faktycznie będącego zamorskim terytorium Izraela jest
    pozbawienie go dostaw tajwańskich półprzewodników. Czyli akcja w Europie jest
    przykrywką przygotowań do chińskiej inwazji na Tajwan. W takiej sytuacji należy zadać
    pytanie nie czy będzie przejęcie przez Chiny Tajwanu a kiedy będzie przejęcie przez
    Chiny Tajwanu. Czas pokaże. I jeśli mam rację będzie to niedługo.

    no proszę! zakamuflowany soviet pokazał swoje prawdziwe "oblicze".

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!