  • 1. Data: 2022-02-22 00:00:43
    Temat: Re: homo sovieticus
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-02-24 o 21:52, Uzytkownik pisze:

    > Możemy współczuć Ukraińcom, ale o tę wojnę sami się prosili. Niestety
    > Ukraińcy jako naród jeszcze nie dorósł do cywilizacji o czym choćby
    > świadczy ich stosunek do Polaków i zakłamywanie historii, wynoszącej na
    > piedestały zwykłego bandytę i rzezimieszka - Banderę. Aby zrozumieć o
    > czym piszę, warto się wybrać na Ukrainę do Kijowa czy Lwowa np. na
    > cmentarz Orląt Lwowskich.
    >
    > Naprawdę polecam nieco poznać historię i wyciągać z niej wnioski.

    Co oznacza, że tak sobie można wysłać wojsko i strzelać do ludzi w innym
    kraju.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2022-02-24 16:59:35
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-24 o 15:21, KANALIA* Zenek Kapelinder ujada:
    /.../

    > Ukraina to sztuczny twór. Po chociażby 3 razy niższym niż w Rosji i
    Polsce PKB na obywatela widać że nie jest zdolna do samodzielnego istnienia.

    ? Przekreciarze rozkradajacy Ukrainę na prezydenta postawili klauna i
    artystę kabaretowego. I co ten klaun zrobił? Wprowadził stan wojenny
    żeby nikt z Ukrainy legalnie nie mógł wyjechać bo zabraknie mięsa
    armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za uszami ale
    akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja.

    wyszło szydło z wora.

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 3. Data: 2022-02-24 21:52:56
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 24.02.2022 o 16:59, Runt pisze:
    > wyszło szydło z wora.

    Daj spokój, bo tutaj zenuś ma rację.

    Kwestia tej wojny jest dość złożona. Nie chce mi się tutaj tłumaczyć w
    czym rzecz, ale proponuję obejrzeć choćby ten film:
    https://www.youtube.com/watch?v=-zMc1m0hzhY

    Obecna wojna jest efektem chujowej polityki UE, USA i NATO w sprawie
    Krymu i Donbasu, które pomimo tego, że etnicznie były bliższe Rosji niż
    Ukrainie i pomimo, że ludność tych regionów opowiadała się za autonomią
    bądź nawet przyłączeniem do Rosji to Ukraina od wielu lat próbuje
    utrzymać w tych regionach ukraińską państwowość, okupując te regiony.

    Najgorsze jest to, że cała ta historia jest poniekąd pokłosiem chujowej
    polityki USA na bliskim wschodzi, która ciągnie się od czasów wojny
    Iracko-Irańskiej, zamordowania Saddama Husajna, powstania ISIS i wojny w
    Syrii oraz udziału Putina w tej wojnie. To właśnie dzięki Putinowi nie
    musimy się obecnie modlić pięć razy w ciągu doby, zwróceni w kierunku Mekki.

[...]

    Niestety najgorsze jest to, że Putin ma w dupie sankcje USA i UE, bo ma
    wszystko co mu jest potrzebne dla gospodarki, a do tego przychylność
    największej obecnie na świecie potęgi gospodarczej i militarnej - Chin.

    Wszystkie sankcje nakładane na Putina po prostu uderzą tylko w naszą
    gospodarkę i przypominają fochy dzieciaka "na złość mamie, niech mi uszy
    odmarzną".

    Natomiast w TV sama propaganda.

  • 4. Data: 2022-02-24 22:08:29
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 24.02.2022 o 21:52, Uzytkownik napisał:

    > Daj spokój, bo tutaj zenuś ma rację.

    Runt, gdy dwóch Ci mówi, że jesteś pijany,
    to nie dyskutuj, tylko idź spać.

  • 5. Data: 2022-02-24 23:13:55
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    > Jakoś Amerykanie nie mają problemu z tym że wysyłają wojsko do innych krajów i
    mordują tam ludzi. Na super amerykańskich produkcjach często słychać tekst że bandyta
    na drugiej. A to oni są bandytami. A na to co powiesz
    > https://energia.rp.pl/gaz/art35749691-coraz-wiecej-r
    osyjskiego-gazu-plynie-przez-ukraine

    Rozumiem, że to też całkowicie usprawiedliwia inwazję na inny kraj?

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2022-02-24 23:25:29
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-02-25 o 17:49, Uzytkownik pisze:

    > To jest stwierdzenie czy pytanie, bo nie widzę znaku zapytania?
    >
    > Jeżeli to było pytanie to odpowiadam:
    >
    > Nie uważam, że tak sobie można wysyłać wojsko i strzelać do ludzi,
    > zwłaszcza do ludności cywilnej i dzieci  - należy to bezwzględnie
    > potępić.

    No i super. W tym się zgadzamy.

    > Tylko wytłumacz jak możemy wpłynąć teraz na Putina, aby
    > przestał zabijać osoby cywilne i dzieci?

    Nie wiem. Trzeba by spytać psychiatrów. Ewidentnie to najbardziej
    kompetentne osoby w tym przypadku.

    > Ja tutaj nie usprawiedliwiam bandyty, ale wyjaśniam przyczynę tej wojny,
    > która jest skutkiem chujowej polityki UE, USA, NATO i Ukrainy. Bo
    > zamiast usiąść do stołu i wypracować jakieś rozwiązanie pokojowe z
    > Putinem, które zadowoliłoby wszystkie strony to Ukrańcy okupują od 8 lat
    > narodowości, które chciały być autonomiczne.

    Separatystów importowanych z Rosji nazywasz narodowością, która chce być
    autonomiczna jak Czeczeni?

    > Najprościej ujmując: jeżeli ktoś wchodzi na rewir lwa i zaczyna mu
    > kawałek po kawałku zabierać ten rewir i jeszcze go straszy to musi się
    > liczyć z tym, że lew może się wkurwić i zaatakować. A że lew nie jest
    > cywilizowany to jego atak będzie bardziej dotkliwy niż wystarczyłby aby
    > pogonić intruza.

    Że Ukraina zabierała Donbas czy Krym np.? Gruzja też Osetię po kawałku
    zabierała? Dobrze rozumiem?

> [...]
    > surowców. Dzisiaj usłyszałem fajny tekst: "możemy przecież nałożyć
    > sankcje na Putina i rozpieprzyć mu rurociąg gazowy i przejść na prąd".
    >
    > Możemy, ale problem jest w tym, że prąd mamy produkowany w 70% z węgla
    > od Putina.
    >
    > Co by teraz nie zrobić to wszystkie sankcje nakładane na Putina będą
    > tylko biły nas w dupę, a co najgorsze Putin ma za sobą Pekin, który chce
    > na tej wojnie Putina z Ukrainą także coś ugrać.
    >
    > Najbardziej dotkliwe sankcje na Rosję, na jakie sobie możemy pozwolić to
    > już nałożył Kurski, zdejmując seriale rosyjskie z TVP.

    No ale to już beletrystyka niezwiązana z tematem.

    Pozdro... TK

  • 7. Data: 2022-02-25 00:52:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    mordują tam ludzi. Na super amerykańskich produkcjach często słychać tekst że bandyta
    na drugiej. A to oni są bandytami. A na to co powiesz
    Dlaczego ichni klaun robiący za "prezydęta' nie powie że jeśli w przeciągu sześciu
    godzin ruscy nie wrócą do siebie to rozpierdoli wszystkie rurociągi którymi cokolwiek
    jest przesyłane przez Ukrainę na zachód i te które są poza Ukraina i da radę
    zniszczyć dowolnymi metodami? Rurociągi to łatwe cele. Wiesz dlaczego tak nie powie i
    tak nie zrobią. Bo ruscy płacą Ukrainie 2 miliardy dolarów za przesył gazu. I te dwa
    miliardy przejmują złodzieje zwani oligarchami. Z tych pieniędzy opłacany jest
    robiący za dyrektora w ichnim przemyśle gazowym nasz dawny prezydent Kwaśniewski.
    "Pracuje" w spółce zarejestrowanej na Cyprze przez ukraińskiego mafioza. Wychodzi że
    tam jest wojna nie o wolność prawdę i sprawiedliwość tylko dlatego że się bandyci o
    kasę pokłócili. Nie siła a sztuka frajerów w dupę tłuką. Inna sprawa że według mojej
    spiskowej teorii zadyma na Ukrainie doskonale przykryje "powrót" Tajwanu do Chin.
    Naczelny chińczyk powiedział że wejście wojska rosyjskiego na Ukrainę to nie wojna.
    Ruscy mu się tym samym odwdzięcza jak zrobi desant na Tajwanie. USA się zesra żeby
    odbić Tajwan ale nie da rady. I to będzie koniec USA. Europa mu nie pomoże pod
    pretekstem możliwej wojny z Rosją. Poza tym niemcy mają duży żal do amerykanow i
    zrobią wszystko żeby się wykończyli. Przy okazji zrealizują ambitny plan Hitlera
    wykończenia Żydów. Docelowo będzie się to nazywało wprowadzenie nowego porządku
    świata z Chinami jako państwem nr1. Układa się jak w pudełeczku.
    https://youtu.be/3DDV9yxw2P
    Tutaj trochę o wolności
    https://youtu.be/Fsmq52_kQlA
    A tu coś dla ambitnych.
    https://youtu.be/op_nV8whlJ0
    To osobiście lubię.
    https://youtu.be/FU3pRjHR95U

  • 8. Data: 2022-02-25 01:19:14
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-02-25 o 21:54, Uzytkownik pisze:

    > Jeżeli chodzi o umysł Putina to póki co przewyższa

    Co przewyższa?

    > Poczytaj jak to faktycznie było, a nie bazuj na informacjach z TVP.

    Ria Novosti?

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Prorosyjski_separatyzm
    _na_Ukrainie

    A no tak. Po obaleniu Janukowycza. Dziwny zbieg okoliczności. Jakoś za
    Janukowycza nie przeszkadzała im Ukraina.
    Z Czeczenią nie masz problemu jak widzę?
    A cóż to takiego wydarzyło się w Gruzji? Też nie dorośli do cywilizacji
    i sami sie prosili?

    > A jaki jest temat?

    Inwazji na inny kraj w 21 wieku. O to pytałem tylko.

    > Pamiętaj, że ta "beletrystyka" odbije się na naszej gospodarce i naszym
    > poziomie życia.

    Równie dobrze wojna może nie skończyć się na Ukrainie. Ciekawe jaki
    wtedy będziesz miał plan?

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2022-02-25 16:40:05
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-24 o 22:08, Collie pisze:

    > Runt, gdy dwóch Ci mówi, że jesteś pijany,
    > to nie dyskutuj, tylko idź spać.

    nie pije się whisky przed 17-tą! ;-)))

    zawarles sojusz zenusiem? ;-)

  • 10. Data: 2022-02-25 17:49:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 22.02.2022 o 00:00, maniek4 pisze:

> [...]

    Nie uważam, że tak sobie można wysyłać wojsko i strzelać do ludzi,
    zwłaszcza do ludności cywilnej i dzieci  - należy to bezwzględnie
    potępić. Tylko wytłumacz jak możemy wpłynąć teraz na Putina, aby