    Date: Fri, 25 Feb 2022 17:49:55 +0100
    Subject: Re: homo sovieticus
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 22.02.2022 o 00:00, maniek4 pisze:

    > Co oznacza, że tak sobie można wysłać wojsko i strzelać do ludzi w
    > innym kraju.
    >
    > Pozdro.. TK

    To jest stwierdzenie czy pytanie, bo nie widzę znaku zapytania?

    Jeżeli to było pytanie to odpowiadam:

    Nie uważam, że tak sobie można wysyłać wojsko i strzelać do ludzi,
    zwłaszcza do ludności cywilnej i dzieci  - należy to bezwzględnie
    potępić. Tylko wytłumacz jak możemy wpłynąć teraz na Putina, aby
    przestał zabijać osoby cywilne i dzieci?

    Ja tutaj nie usprawiedliwiam bandyty, ale wyjaśniam przyczynę tej wojny,
    która jest skutkiem chujowej polityki UE, USA, NATO i Ukrainy. Bo
    zamiast usiąść do stołu i wypracować jakieś rozwiązanie pokojowe z
    Putinem, które zadowoliłoby wszystkie strony to Ukrańcy okupują od 8 lat
    narodowości, które chciały być autonomiczne.

    Najprościej ujmując: jeżeli ktoś wchodzi na rewir lwa i zaczyna mu
    kawałek po kawałku zabierać ten rewir i jeszcze go straszy to musi się
    liczyć z tym, że lew może się wkurwić i zaatakować. A że lew nie jest
    cywilizowany to jego atak będzie bardziej dotkliwy niż wystarczyłby aby
    pogonić intruza.

    Putin nie boi się sankcji, bo większość Europy uzależnił od swoich
    surowców. Dzisiaj usłyszałem fajny tekst: "możemy przecież nałożyć
    sankcje na Putina i rozpieprzyć mu rurociąg gazowy i przejść na prąd".

    Możemy, ale problem jest w tym, że prąd mamy produkowany w 70% z węgla
    od Putina.

    Co by teraz nie zrobić to wszystkie sankcje nakładane na Putina będą
    tylko biły nas w dupę, a co najgorsze Putin ma za sobą Pekin, który chce
    na tej wojnie Putina z Ukrainą także coś ugrać.

    Najbardziej dotkliwe sankcje na Rosję, na jakie sobie możemy pozwolić to
    już nałożył Kurski, zdejmując seriale rosyjskie z TVP.