  • Data: 2022-02-25 01:19:14
    Temat: Re: homo sovieticus
    Od: maniek4 <s...@w...fju> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-02-25 o 21:54, Uzytkownik pisze:

    > Jeżeli chodzi o umysł Putina to póki co przewyższa

    Co przewyższa?

    > Poczytaj jak to faktycznie było, a nie bazuj na informacjach z TVP.

    Ria Novosti?

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Prorosyjski_separatyzm
    _na_Ukrainie

    A no tak. Po obaleniu Janukowycza. Dziwny zbieg okoliczności. Jakoś za
    Janukowycza nie przeszkadzała im Ukraina.
    Z Czeczenią nie masz problemu jak widzę?
    A cóż to takiego wydarzyło się w Gruzji? Też nie dorośli do cywilizacji
    i sami sie prosili?

    > A jaki jest temat?

    Inwazji na inny kraj w 21 wieku. O to pytałem tylko.

    > Pamiętaj, że ta "beletrystyka" odbije się na naszej gospodarce i naszym
    > poziomie życia.

    Równie dobrze wojna może nie skończyć się na Ukrainie. Ciekawe jaki
    wtedy będziesz miał plan?

    Pozdro.. TK