    Date: Thu, 24 Feb 2022 23:25:29 +0100
    Subject: Re: homo sovieticus
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-02-25 o 17:49, Uzytkownik pisze:

    > To jest stwierdzenie czy pytanie, bo nie widzę znaku zapytania?
    >
    > Jeżeli to było pytanie to odpowiadam:
    >
    > Nie uważam, że tak sobie można wysyłać wojsko i strzelać do ludzi,
    > zwłaszcza do ludności cywilnej i dzieci  - należy to bezwzględnie
    > potępić.

    No i super. W tym się zgadzamy.

    > Tylko wytłumacz jak możemy wpłynąć teraz na Putina, aby
    > przestał zabijać osoby cywilne i dzieci?

    Nie wiem. Trzeba by spytać psychiatrów. Ewidentnie to najbardziej
    kompetentne osoby w tym przypadku.

    > Ja tutaj nie usprawiedliwiam bandyty, ale wyjaśniam przyczynę tej wojny,
    > która jest skutkiem chujowej polityki UE, USA, NATO i Ukrainy. Bo
    > zamiast usiąść do stołu i wypracować jakieś rozwiązanie pokojowe z
    > Putinem, które zadowoliłoby wszystkie strony to Ukrańcy okupują od 8 lat
    > narodowości, które chciały być autonomiczne.

    Separatystów importowanych z Rosji nazywasz narodowością, która chce być
    autonomiczna jak Czeczeni?

    > Najprościej ujmując: jeżeli ktoś wchodzi na rewir lwa i zaczyna mu
    > kawałek po kawałku zabierać ten rewir i jeszcze go straszy to musi się
    > liczyć z tym, że lew może się wkurwić i zaatakować. A że lew nie jest
    > cywilizowany to jego atak będzie bardziej dotkliwy niż wystarczyłby aby
    > pogonić intruza.

    Że Ukraina zabierała Donbas czy Krym np.? Gruzja też Osetię po kawałku
    zabierała? Dobrze rozumiem?

> [...]
    > surowców. Dzisiaj usłyszałem fajny tekst: "możemy przecież nałożyć
    > sankcje na Putina i rozpieprzyć mu rurociąg gazowy i przejść na prąd".
    >
    > Możemy, ale problem jest w tym, że prąd mamy produkowany w 70% z węgla
    > od Putina.
    >
    > Co by teraz nie zrobić to wszystkie sankcje nakładane na Putina będą
    > tylko biły nas w dupę, a co najgorsze Putin ma za sobą Pekin, który chce
    > na tej wojnie Putina z Ukrainą także coś ugrać.
    >
    > Najbardziej dotkliwe sankcje na Rosję, na jakie sobie możemy pozwolić to
    > już nałożył Kurski, zdejmując seriale rosyjskie z TVP.

    No ale to już beletrystyka niezwiązana z tematem.

    Pozdro... TK