  • 11. Data: 2022-02-25 19:04:47
    Temat: Re: homo sovieticus
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Uzytkownik.
    On 25.02.2022 17:49 you wrote:

> [...]
    > wysyłać wojsko i strzelać do ludzi, zwłaszcza do ludności cywilnej i
    > dzieci  - należy to bezwzględnie potępić. Tylko wytłumacz jak możemy
    > wpłynąć teraz na Putina, aby przestał zabijać osoby cywilne i
    > dzieci? Ja tutaj nie usprawiedliwiam bandyty, ale wyjaśniam
    > przyczynę tej wojny, która jest skutkiem chujowej polityki UE, USA,
    > NAT O i Ukrainy. Bo zamiast usiąść do stołu i wypracować jakieś
    > rozwiązanie pokojowe z Putinem, które zadowoliłoby wszystkie strony
    > to Ukrańcy okupują od 8 lat narodowości, które chciały być

    Tak samo jak my okupujemy Śląsk i Opolszczyznę a Litwa, Łotwa i Estonia
    byłe republiki ZSRR.

    > Najprościej ujmując: jeżeli ktoś wchodzi na rewir lwa i zaczyna mu
    > kawałek po kawałku zabierać ten rewir i jeszcze go straszy to musi
    > się liczyć z tym, że lew może się wkurwić i zaatakować. A że lew nie
    > jest cywilizowany to jego atak będzie bardziej dotkliwy niż
    > wystarczyłby aby pogonić intruza.

    Naczytałeś się putinowskiej propagandy i piszesz takie głupoty że nie ma
    sensu tego komentować, tylko nazwać po imieniu.

    Putinowi zaczęła uwierać n Ukraina, jak mu Ukraińcy wywalili jego agenta
    Janukowycza.

    Od 6 lat okrada Ukrainę z jej węgla w Donbasie, ale nadal mu mało, więc
    chcę teraz zainstalować ponownie swój rząd, tym razem nie za pomocą
    rubli ale wojska.

    > Putin nie boi się sankcji, bo większość Europy uzależnił od swoich
    > surowców. Dzisiaj usłyszałem fajny tekst: "możemy przecież nałożyć
    > sankcje na Putina i rozpieprzyć mu rurociąg gazowy i przejść na
    > prąd". Możemy, ale problem jest w tym, że prąd mamy produkowany w
    > 70% z węgla od Putina. Co by teraz nie zrobić to wszystkie sankcje
    > nakładane na Putina będą tylko biły nas w dupę, a co najgorsze Putin
    > ma za sobą Pekin, który chce na tej wojnie Putina z Ukrainą także
    > coś ugrać.

    Chiny na pewno pamiętają wojnę mandżurską.

    --
    Pete

  • 12. Data: 2022-02-25 21:12:52
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 25.02.2022 o 19:04, Pete pisze
    > Tak samo jak my okupujemy Śląsk i Opolszczyznę

    Tak, tak, bo Śląsk i Opolszczyzna domagają się autonomii i walczą z
    polskim okupantem.

    > a Litwa, Łotwa i Estonia
    > byłe republiki ZSRR.

    Co Litwa, Łotwa i Estonia? Kogo okupują?

    Litwa - Litwinów, Łotwa - Łotyszy, a Estonia - Estończyków?

    > Naczytałeś się putinowskiej propagandy i piszesz takie głupoty że nie ma
    > sensu tego komentować, tylko nazwać po imieniu.

    Głupoty to Ty wypisujesz, bo nawet nie znasz historii Polski.

    Błądzisz.

  • 13. Data: 2022-02-25 21:54:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 24.02.2022 o 23:25, maniek4 pisze:

    > Nie wiem. Trzeba by spytać psychiatrów. Ewidentnie to najbardziej
    > kompetentne osoby w tym przypadku.

    Jeżeli chodzi o umysł Putina to póki co przewyższa

    > Separatystów importowanych z Rosji nazywasz narodowością, która chce
    > być autonomiczna jak Czeczeni?

    Poczytaj jak to faktycznie było, a nie bazuj na informacjach z TVP.

    > Że Ukraina zabierała Donbas czy Krym np.? Gruzja też Osetię po kawałku
    > zabierała? Dobrze rozumiem?
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Prorosyjski_separatyzm
    _na_Ukrainie

    > No ale to już beletrystyka niezwiązana z tematem.
    >
    > Pozdro... TK

    A jaki jest temat?

    Pamiętaj, że ta "beletrystyka" odbije się na naszej gospodarce i naszym
    poziomie życia.

  • 14. Data: 2022-02-25 22:47:18
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 24.02.2022 o 21:52, Uzytkownik pisze:

    > Obecna wojna jest efektem chujowej polityki UE, USA i NATO w sprawie
    > Krymu i Donbasu, które pomimo tego, że etnicznie były bliższe Rosji niż
    > Ukrainie i pomimo, że ludność tych regionów opowiadała się za autonomią
    > bądź nawet przyłączeniem do Rosji to Ukraina od wielu lat próbuje
    > utrzymać w tych regionach ukraińską państwowość, okupując te regiony.

    Rzekł "pożyteczny" idiota.
    Jebany etnolog się znalazł.

  • 15. Data: 2022-02-25 22:49:08
    Od: Ghost <G...@h...net>

    > Jakoś Amerykanie

    abopeło, grzybnia z poddasza na którym mieszkasz mam nadzieję, że już
    wkrótce zakończy tfuj żywot - przynajmniej tu, na usencie

  • 16. Data: 2022-02-25 23:02:28
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/02/2022 22:47, Ghost wrote:
    > Rzekł "pożyteczny" idiota.
    > Jebany etnolog się znalazł.

    Tu masz troche mniej "jebanych":

    https://tinyurl.com/2p9dc8y9

    Co nie zmienia niczego w głupocie twierdzenia że to wina UE,USA i NATO.
    Nic im do tego, jak głupio pokroiły się poradzieckie terytoria i
    dlaczdgo linie podziału nie są zgodne z przynależnością etniczną.

  • 17. Data: 2022-02-25 23:20:34
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 25.02.2022 o 23:02, heby pisze:

    > Tu masz troche mniej "jebanych":
    >
    > https://tinyurl.com/2p9dc8y9

    Dawno nie widziałem równie bezsensownego linka

    > Co nie zmienia niczego w głupocie twierdzenia że to wina UE,USA i NATO.
    > Nic im do tego, jak głupio pokroiły się poradzieckie terytoria i
    > dlaczdgo linie podziału nie są zgodne z przynależnością etniczną.

    Powinny byc zgodne?

  • 18. Data: 2022-02-25 23:34:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Uzytkownik.
    On 25.02.2022 21:12 you wrote:

    > W dniu 25.02.2022 o 19:04, Pete pisze
    > Tak, tak, bo Śląsk i Opolszczyzna domagają się autonomii i walczą z
    > polskim okupantem.

    Jakby Putin nazwoził swoich ludzi, jak to zrobił z Donbasem, to zaraz
    okazałoby się, że i Śląsk i Opolszczyzna chcą do Rosji. Bo etnicznych
    Polaków tam przecież nie ma. Tylko Rosjanie, trochę Ślązaków i Niemców.

    > Co Litwa, Łotwa i Estonia? Kogo okupują?

    Nie pisali ci w wiadomościach w Russia Today to nie wiesz.

    > Litwa - Litwinów, Łotwa - Łotyszy, a Estonia - Estończyków?

    Taaa.

    Przez 60 lat okupacji sowieckiej tam jest więcej Rosjan niż rdzennych
    mieszkańców.
    > Głupoty to Ty wypisujesz, bo nawet nie znasz historii Polski.

    A co takiego w Russia Today podali o historii Polski w kontekście
    Donbasu?

    > Błądzisz.

    Odezwał się ten co innych od SB-ków wyzywa a sam na sznurku Putina....

    --
    Pete

  • 19. Data: 2022-02-26 07:53:26
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 25.02.2022 o 23:34, Pete pisze:

> [...]
    > Donbasu?

    > Odezwał się ten co innych od SB-ków wyzywa a sam na sznurku Putina....

    Wybacz, ale z palantami, którzy mnie obrażają nie mam zamiaru
    dyskutować, bo to nie jest dyskusja.

  • 20. Data: 2022-02-26 08:00:22
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > NATO. Nic im do tego, jak głupio pokroiły się poradzieckie terytoria i
    > dlaczdgo linie podziału nie są zgodne z przynależnością etniczną.

    Mam prośbę - nie wyciągaj tego debila ghosta z szamba.