  • 111. Data: 2022-03-16 13:00:24
    Temat: Re: homo sovieticus
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 11 Mar 2022 23:58:07 +0100, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > W przypadku Ukrainy po prostu dupy dał wywiad Putina, który
    > przekazywał
    > mu takie informacje jakie on chciał słyszeć, bo się go bali i bali
    > mu
    > powiedzieć "Władziu odpuść sobie Ukrainę, bo dostaniesz tam
    > wpierdol i
    > spadnie ci korona z głowy".

    Przecież takie same informacje Putin dostaje w innych obszarach jak
    np. stanu ich armii (np. pięknie opisany przez kogoś problem pękania
    opon i z jakich przyczyn to wynika). Szaleństwo Putina polega na tym,
    że on w to uwierzył, człowiek który znajac realia swojego kraju,
    poziom korupcji, złodziejstwa i oszustwa nie powienien wierzyć w
    żadne słowo co mu mówią.

    Oczywiście ściemniać można tylko do momentu takiej bolesnej
    weryfikacji z rzeczywistością, co pięknie widać teraz. I dokładnie to
    samo jest z ich "potencjałem atomowym". Ściemniać o nim można było
    dziesiatki lat bo wzajemnie na świecie stworzono do temu idealne
    warunki (zakaz testów) oraz to, że przecież "nikt się nie odważy go
    odpalić" (zresztą ściemniać już dawno pierwszy Chruszczow zaczął, gdy
    walił butem w ONZ i opowiadał ile to tysięcy mają głowic i jak wre
    ich produkcja taśmowa a potem się okazało, że było ich tylko kilka).
    Jedną z najbardziej skrywanych na świecie tajemnic jest to, że stan
    tych rakiet jest dokładnie taki sam jak całej armii, większość nie ma
    już zdolności manewrowych a głowice są zdekompletowane. Wciśnięcie
    "czerwonego przycisku" boleśnie to ich zweryfikuje.

    --
    Marek

  • 112. Data: 2022-03-16 19:59:56
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 16.03.2022 o 13:00, Marek pisze:

> [...]
    > zdolności manewrowych a głowice są zdekompletowane. Wciśnięcie
    > "czerwonego przycisku" boleśnie to ich zweryfikuje.

    Co Ty za bzdury piszesz? ;)

    Rosja to potęga militarna:

    https://www.cda.pl/video/207160e0

    https://www.youtube.com/watch?v=kNiVvi_QZ54

    https://geekweek.interia.pl/wideo/video,vId,1890866

    https://www.cda.pl/video/113669854

    https://antyweb.pl/kolejny-nieudany-start-splonelo-2
    00-milionow-dolarow

    https://www.videoman.gr/pl/33397

    https://www.military.com/video/guided-missiles/sea-l
    aunched/russian-frigate-missile-launch-fail/43787211
    00001