  • 101. Data: 2022-03-12 15:21:30
    Temat: Re: homo sovieticus
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Uzytkownik.
    On 12.03.2022 09:09 you wrote:

    > Tak, tak, zapewne Polacy utworzyli Obozy Śmierci na Ukrainie, gdzie
    > zagazowywano i uśmiercano Ukraińców.

    Jak dla ciebie okupacja kojarzy się tylko z obozami śmierci to nie
    poradzę.

    A czy mam dobrze było pod zaborami?
    Mieliśmy dobrych panów, którzy nasz chętnie uczyli.
    W swoim języku, tak jak Polacy we Lwowie.

    Nie widzisz czy nie chcesz widzieć analogii?

    > O czym Ty piszesz? Prześledź losy ziem kresowych. Od początków
    > państwowości polskiej, przez większość czasu były te ziemie w
    > polskich rękach i od wieków o Ukrainę Polska tłukła się z Rosją i
    > Sowietami.

    No i niby czego ma to dowodzić?
    Że jak murzyn od zawsze był niewolnikiem, to już tak ma być do końca
    świata?

    > Zenek napisał "Ukraina to sztuczny twór" i taka jest prawda.
    > Historia państwowości Ukrainy niczym nie różni się od obecnie
    > powstałych Donieckiej czy Ługańskiej Republiki Ludowej.

    1:1 narracja Putina.
    Pamiętaj, że istniały okresy kiedy Ukraina była niepodległym państwem.
    Ale że miała sąsiadów jakich miała, to z każdej strony ktoś ich
    podbijał.

    W XVIII w. nam też odmówiono państwowości.

    Powinniśmy się cieszyć, że bogatsi i bardziej wykształceni sąsiedzi
    przyszli nam z braterską pomocą?

    > Co do Chmielnickiego czy Bandery to ze strony Ukraińskiej zawsze był
    > to nóż w plecy Polaków. Niby wielcy przyjaciele Polski przeciwko
    > Rosji i Sowietom, ale kiedy tylko mogli to zachowywali się jak
    > ostatnia kurwa. Kolaborowali przeciwko Polsce, a to z Rosją, a to z
    > Turkami, a to z Hitlerowcami. Kolaborowali tylko dlatego, że Polacy
    > zgadzali się na tworzenie ich tożsamości narodowej, że wyciągali
    > Ukraińców ze skrajnej biedy i zapewniali rozwój, szkolnictwo i dobrą
    > egzystencję.

    Nigdy Polska nie traktowała Ukrainy partnersko.
    Zawsze to był podbój.

    Jak tylko była okazja to ja zagarnialiśmy.

    Dziwisz się że od wieków nie profilu do nas miłością?

    > Polacy byli posiadaczami - no byli. Ukraińcy żyli w nędzy i
    > pracowali u Polaków - no pracowali. Ale nikt im nie zabraniał być
    > bogatymi i się uczyć. Z resztą wielu banderowców to byli ludzie
    > bogaci i wykształceni - wykształceni przez Polaków w polskich
    > szkołach. To Polaków odróżniało od okupantów.

    Pod zaborami też były szkoły dla Polaków, chcesz powiedzieć że nasi
    przodkowie byli zadowoleni i powinni do dzisiaj być wdzięczni potomkom
    obu cesarzy i carów???

    > Tak, tak i według Ciebie nasz rząd robi z tych bandytów bohaterów
    > narodowych?

    Oczywiście. Przecież wszystkich walczących po wojnie przeciw komunistom
    rząd razem z nacjonalistami czci jako żołnierzy wyklętych.

    > Jakie podbiła? Czytaj wyżej. Polska tylko odbiła te ziemie z rąk
    > sowieckich.

    No tak, sowieci opanowali tę narrację do perfekcji.
    Oni za każdym razem niosą wolność i dobrobyt w każdym podniebnym kraju.

    Tylko że nie pytają o zdanie mieszkańców.

    A nasi wtedy ptaki Ukraińców czy może zostaliśmy poproszeni o opiekę?

    > Jako sztuczny twór. Dzięki nastrojom antypolskim, Ukraina poszła pod
    > zabór ZSRR. Gdyby tworzyła z Polską wspólną państwowość to myślę, że
    > losy Europy byłyby nieco inne i nie byłoby obecnych problemów.

    Takie same plany na teraz fiutin.
    Wielka Rosja vs Wielka Polska od morza do morza.

    > Rzecz w tym, że Ukraińcy pomimo tego, że już od dawna Polacy nie
    > rządzą Lwowem i innymi miastami to dalej chcą przeganiać polskich
    > panów.

    Właśnie to robią, za pomocą kobiet i dzieci.

    Wytrzeźwiej, bo inaczej tych głupot nie ma jak usprawiedliwiać.

    --
    Pete

  • 102. Data: 2022-03-12 22:31:42
    Temat: Re: homo sovieticus kris
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 12 marca 2022 o 09:11:25 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

    > W rzeczy samej. Nic dodać, nic ująć.
    Sam z Sobą gadasz czy tak się znieczuliles że pr,eligieacbsie zapomniałeś?

  • 103. Data: 2022-03-13 07:00:39
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2022-03-12 o 22:31, Kris pisze:

    > Sam z Sobą gadasz czy tak się znieczuliles że pr,eligieacbsie zapomniałeś?

    na dodatek chłopino masz porąbanie jaźni. "użytkownik" to nie ja. masz
    zwidy jak twój idol zenuś kogutkiem zwany. wysłałeś mu różyczki?*

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 104. Data: 2022-03-13 07:02:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-03-2022 o 15:21, Pete pisze:

    > Wytrzeźwiej, bo inaczej tych głupot nie ma jak usprawiedliwiać.

    A po co z debilem dyskutujesz i wyciągasz go z kf?

  • 105. Data: 2022-03-13 08:03:31
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 12.03.2022 o 22:31, Kris pisze:

    > Sam z Sobą gadasz czy tak się znieczuliles że pr,eligieacbsie zapomniałeś?

    Co jeszcze debilu wymyślisz i mi po raz kolejny przypiszesz?

    Nie pisz będąc w amoku alkoholowym.

  • 106. Data: 2022-03-13 08:08:02
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 13.03.2022 o 07:02, Cavallino pisze:

    > A po co z debilem dyskutujesz i wyciągasz go z kf?

    Nikt cię debilu nie zmusza do czytania grup dyskusyjnych. Siebie wrzuć
    do KF-a i spuść jeszcze wodę, żeby twoje gówno, które produkujesz tu nie
    śmierdziało.

  • 107. Data: 2022-03-13 09:39:54
    Temat: Re: homo sovieticus cavalilino
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2022-03-13 o 08:08, Uzytkownik pisze:

    > Nikt cię debilu nie zmusza do czytania grup dyskusyjnych. Siebie wrzuć
    > do KF-a i spuść jeszcze wodę, żeby twoje gówno, które produkujesz tu nie
    > śmierdziało.

    cavalino, następy "zorro" z ekipy zenusia.

    w dniu 2022-02-24 o 15:21, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADAŁ na
    pl.soc.polityka:

    "Ukraina to sztuczny twór. Po chociażby 3 razy niższym niż w Rosji i
    Polsce PKB na obywatela widać że nie jest zdolna do samodzielnego
    istnienia. Przekreciarze rozkradajacy Ukrainę na prezydenta postawili
    klauna i artystę kabaretowego. I co ten klaun zrobił? Wprowadził stan
    wojenny żeby nikt z Ukrainy legalnie nie mógł wyjechać bo zabraknie
    mięsa armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za
    uszami ale akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja."

  • 108. Data: 2022-03-13 09:40:03
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2022-03-13 o 08:03, Uzytkownik pisze:

    > Co jeszcze debilu wymyślisz i mi po raz kolejny przypiszesz?
    >
    > Nie pisz będąc w amoku alkoholowym.

    kris czy jak ci tam, wysłałes zenusiowi białe rózyczki?

  • 109. Data: 2022-03-13 13:21:41
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 13.03.2022 o 07:02, Cavallino napisał:

    > A po co z debilem dyskutujesz i wyciągasz go z kf?

    Idy w pisdu z tym swoim Petką prywatnie, bo mnie - i zapewne
    nie tylko mnie - lata i powiewa, co on ci z dupy wyciąga i jak
    to cię fest rajcuje publicznie. Nie potrafisz pisać na temat,
    to wypierdalaj w podskokach, razem ze swoim kaefem. I Petką.

  • 110. Data: 2022-03-16 12:36:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Należało objąć 200% sankcjami Białoruś, ustawić wojska NATO na granicy Ukrainy z
    Białorusią (przed inwazją), bez Białorusi by na
    Kijów nie ruszyli.
    Ale Zachód nie w ciemię bity, sam przeprowadza agresje od sąsiadów ofiar, to po co
    robić precedens.

    -----