  • 91. Data: 2022-03-11 22:35:49
    Temat: Re: homo sovieticus
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-03-04 o 22:19, Uzytkownik pisze:

    > Nie wiem co Ci wali w dekiel, ale widzę, że dalsza dyskusja z Tobą to
    > strata czasu.

    Rzeczywiście Putin dobry strateg. Bombarduje miasta i wysłał blisko
    dwieście tysięcy ludzi na niemal pewną śmierć, narażając kraj na sankcje
    cofające rozwój o dziesięciolecia. Fascynujący strateg w ch..j.
    Nie żeby mi ruskich było szkoda, bo nie. Od dawna uważam, że ten obszar
    należałoby zaorać od ukraińskiej granicy po Syberię i zagrodzić płotem.
    Ruskie mogliby tam sobie żyć po swojemu. Od setek lat nikogo nic dobrego
    od nich nie spotkało, więc niezłym pomysłem byłaby izolacja od
    cywilizowanego świata. Ich stan umysłu trudno zrozumieć po wypowiedziach
    nawet dziś. To jest naprawdę jakiś alternatywny świat.

    A Ty ruski troll jesteś, albo ćwierćinteligent. Może jedno i drugie. Po
    takich bredniach jakie tu nawypisywałeś to wuj Cię wie.

    Pozdro.. TK

  • 92. Data: 2022-03-11 23:23:24
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-03-11 o 23:37, Uzytkownik pisze:

    > Maniuś nie pierdol.
    >
    > Zamiast pisać głupoty to poczytaj co nieco o działaniach w Donbasie i na
    > Krymie od 2014r.
    >
    > Poczytaj o ATO i o batalionie Azow, utworzonego przez Ukraińców z lekka
    > szemranego towarzystwa - m.in. najemników z grup nazistowskich i
    > nacjonalistycznych. I to wcale nie jest żadna propaganda moskiewska.
    >
    > Z resztą był niedawno o tym film w TV.

    No i na dowód tego mamy dziś rzeczywistość w postaci rosyjskojęzycznych
    Ukraińców witających dzisiejszych wyzwolicieli chlebem i solą w całej
    Ukrainie. No weź skończ już z tą propagandą.

    > Faktem jest, że w Ukrainie powstawały ruchy nazistowskie, które wznosiły
    > hasła antyrosyjskie i antypolskie.

    Za naszą zachodnią granicą też łażą i nie biadolisz.

    Pozdro.. TK

  • 93. Data: 2022-03-11 23:37:06
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]

    Z resztą był niedawno o tym film w TV.

    Faktem jest, że w Ukrainie powstawały ruchy nazistowskie, które wznosiły
    hasła antyrosyjskie i antypolskie. Ile tu było prowokacji rosyjskiej
    trudno powiedzieć, ale faktem jest, że ukraińskie władze nawet nie
    próbowały powstrzymać ani rozganiać (głównie dzieciarni), biorącej
    udział w manifestacjach antyrosyjskich i antypolskich. Poza tym zrobiono
    z Bandery bohatera narodowego i postawiono mu masę pomników w Ukrainie.

    A tak naprawdę był to zwykły bandyta i kryminalista z wyrokiem śmierci,
    który zrobił więcej złego dla Ukrainy niż dobrego. Mordował on zarówno
    Polaków jak i Ukraińców, którzy byli przychylni do tworzenia wspólnej
    narodowości polsko-ukraińskiej.

    Pisząc wcześniej, że ta wojna jest poniekąd na życzenie Ukraińców,
    miałem na myśli to, że Ukraińcy niepotrzebnie eskalowali napięcia
    antymoskiewskie i antypolskie. Tutaj Zenek także to rozumie, dlatego w
    tym wątku stanąłem w jego obronie.

    Akurat interesowałem się tymi sprawami, bo Lwów jest mi bliski.
    Niedaleko Lwowa mieszkali moi dziadkowie. Cudem uszli z życiem przed
    banderowcami. Gdyby nie ukraińscy pracownicy zatrudniani przez moich
    dziadków, którzy stanęli w obronie mojej rodziny to prawdopodobnie także
    i moi dziadkowie oraz mój ojciec zostaliby zamordowani. Mój ojciec tam
    się urodził. Dlatego też znam to miasto i znam jego historię oraz
    historię UPA, OUN.

    W moim rodzinnym domu mówiło się dużo o rzeczach o których za czasów
    PRL-u nie wolno było mówić - o Wołyniu i Wschodniej Małopolsce, o
    Katyniu itp.

    Nie oznacza to jednak, że żywię nienawiścią do Ukraińców, bo wiem, że
    nie wszyscy byli banderowcami. Dziwi mnie natomiast to, że kolejne
    władze ukraińskie pozwalały na odradzanie się ukraińskiego nacjonalizmu,
    a jednocześnie dążyły do UE. Niestety w wielu Ukraińcach cały czas
    tkwiło nastawienie antypolskie. To właśnie wykorzystał Putin. Oczywiście
    przesadził on z tym nazizmem, bo ruchy nazistowskie mogła rozgonić
    ukraińska policja przy pomocy pałek.

    Ale mam nadzieję, że ta wojna zmieni to i naród ukraiński zacznie
    widzieć w Polakach przyjaciół i sprzymierzeńców, a nie wrogów. Ta wojna
    niesie dużo nieszczęścia dla narodu ukraińskiego, ale możliwe, że
    przyniesie także wiele dobrego dla naszych narodów. Oby tylko skończyła
    się pozytywnie dla Ukrainy. Jest to też w polskim interesie, bo
    bezpieczna Ukraina to i bezpieczna Polska. Prawda jest taka, że od
    zawsze mieliśmy jednego, wspólnego wroga - Rosję.

    Podobnie jest z Białorusią w której dzieci uczy się nienawiści do
    Polaków. Niestety prawda jest taka, że u wielu Białorusinów płynie
    polska krew. Dlatego też mam nadzieję, że Białoruś nie przyłączy się do
    tej wojny po stronie Putina.

    Wybacz, ale jak czytam co pisze Krisek to po prostu nie wiem czy mam się
    śmiać czy też współczuć.

  • 94. Data: 2022-03-11 23:58:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 11.03.2022 o 22:35, maniek4 pisze:

> [...]
    >
    > A Ty ruski troll jesteś, albo ćwierćinteligent. Może jedno i drugie.
    > Po takich bredniach jakie tu nawypisywałeś to wuj Cię wie.

    Maniusiek, spróbuj rozgraniczyć moje opinie na temat Putina od mojego
    stosunku wobec niego.

    Mój stosunek do Putina jest negatywny i życzę mu szybkiej i jak
    największej porażki, a najlepiej aby dotknęła go złość ze strony
    zaprzyjaźnionych z nim oligarchów.

    Ale trzeba przyznać, że Putinowi udało się uzależnić Europę Zachodnią od
    siebie i przez wiele lat wodzić za nos całą Europę. Putin robił co
    chciał i gdzie chciał, a w Europie nikt nawet palcem nie kiwnął i tylko
    się ściskali z Putinem.

    Uważasz, że gdyby nie był dobrym strategiem to tak podporządkowałby
    sobie Europę?

    W przypadku Ukrainy po prostu dupy dał wywiad Putina, który przekazywał
    mu takie informacje jakie on chciał słyszeć, bo się go bali i bali mu
    powiedzieć "Władziu odpuść sobie Ukrainę, bo dostaniesz tam wpierdol i
    spadnie ci korona z głowy".

    Zauważ, że Europa dopiero się opamiętała jak zobaczyła, że Ukraińcy tak
    łatwo się nie dadzą, a polski rząd narobił rabanu. Wcześniej tylko
    pogadali i czekali, kiedy Putin zajmie całą Ukrainę.

    Zwróć też uwagę, że zgromadzić tyle wojska wokół Ukrainy nie wywołując
    reakcji państw NATO to też jest sztuka.

    Na koniec Maniusiek - dostajesz ode mnie ostatnie ostrzeżenie. Będziesz
    mnie dalej obrażał to i ja zacznę cię traktować z takim samym
    szacunkiem. Nie wiem co się z tobą stało, że tak ci zaczęło odpierdalać?
    Czyżby znajomość z Kriskiem? Bo jak to mówią "kto z kim przystaje, takim
    się staje".

  • 95. Data: 2022-03-12 00:09:32
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-03-11 o 23:58, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > siebie i przez wiele lat wodzić za nos całą Europę. Putin robił co
    > chciał i gdzie chciał, a w Europie nikt nawet palcem nie kiwnął i tylko

    Pozornie tak. Pozornie, bo dotrwał do dzisiejszego swojego końca, lub
    początku końca o ile nic bardziej tragicznego się nie wydarzy.

    > Uważasz, że gdyby nie był dobrym strategiem to tak podporządkowałby
    > sobie Europę?

    Nie Europę tylko kilka państw rządzonych od wyborów do wyborów. Gdyby
    był dobrym strategiem to Rosja byłaby krajem na wzór Chin, albo wzorem
    dla Chin. Cała ta strategia to dać sobie i przydupasom walutę ze
    sprzedaży gazu, ropy itp. na przepicie. Nie zbudował nic poza pozorną
    armią i fortunami kolesi. Kraj jest w dupie a nie musiało tak być. Putin
    i jego doradcy zdają się nie rozumieć dzisiejszego świata. Tkwią w
    latach dziewięćdziesiątych zeszłego wieku.

> [...]
    > mu takie informacje jakie on chciał słyszeć, bo się go bali i bali mu
    > powiedzieć "Władziu odpuść sobie Ukrainę, bo dostaniesz tam wpierdol i

    Chodzą słuchy, że było masę przekrętów na zaopatrzeniu dla wojska, co
    tłumaczyłoby terminy racji żywnościowych dla wojska. Kasiorę przytulali
    oligarchowie zamiast dbać o zaopatrzenie. Wywiad wywiadem, ale nikt nie
    docenił Ukraińców. Ruscy chyba naprawdę myśleli, że pojadą wyzwalać.
    Najwyraźniej oglądali telewizję w której sami oszukiwali i w końcu sami
    w to uwierzyli. Wyobrazili sobie, że są niezniszczalni i wyszło. Jak to
    się mówi, pycha kroczy przed upadkiem.

    > Zauważ, że Europa dopiero się opamiętała jak zobaczyła, że Ukraińcy tak
    > łatwo się nie dadzą, a polski rząd narobił rabanu. Wcześniej tylko
    > pogadali i czekali, kiedy Putin zajmie całą Ukrainę.

    Tak to prawda. Trzeciego dnia, kiedy Ukraińcy się nie dali to Europa
    uwierzyła, że Rosja wcale nie jest taka mocna.

    > Zwróć też uwagę, że zgromadzić tyle wojska wokół Ukrainy nie wywołując
    > reakcji państw NATO to też jest sztuka.

    To jest bierność zachodu zainteresowanego głównie utrzymaniem własnego
    komfortu. Wojny może by nie było gdyby inne państwa zareagowały
    sankcjami wcześniej.

> [...]
    > szacunkiem. Nie wiem co się z tobą stało, że tak ci zaczęło odpierdalać?
    > Czyżby znajomość z Kriskiem? Bo jak to mówią "kto z kim przystaje, takim

    Nie wciągniesz mnie w Twoje utarczki z innymi uczestnikami. Mieszanie do
    tego Krisa wygląda mało poważnie. A co mi odpierdala? Znacznie obniżony
    poziom tolerancji na przesadne relatywizowanie rzeczywistości.
    Najbardziej to intencjonalne mówiąc eufemistycznie. Odpierdala mi jasne
    i precyzyjne przekazywanie myśli i poglądów. Uważam to za zaletę a nie
    wadę. Wybacz, jeśli moja opinia nie jest zgodna z Twoimi oczekiwaniami,
    ale sorry, dlaczego miała by być? Nie moja wina, że jak czytam co
    piszesz to mam wrażenie, że jestem na konferencji prasowej Ławrowa.
    Napisałem Ci to szczerze i chyba dobrze? Chcesz się obrażać za to jak
    inni Cie postrzegają? Na mój gust to skutów z przyczyną.

    Pozdro.. TK

  • 96. Data: 2022-03-12 07:14:29
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Uzytkownik.
    On 11.03.2022 23:37 you wrote:

> [...]
    > po stronie Putina. Wybacz, ale jak czytam co pisze Krisek to po
    > prostu nie wiem czy mam się śmiać czy też współczuć.

    Jest dokładnie jak u nas.
    Też po Polsce latają naziści i nacjonaliści. Nikt z rządu z tym nic nie
    robią nawet odda z nimi pod rękę.

    I na dodatek oprócz sąsiadów ze wschodu, szczują jeszcze na starszych
    braci w wierze.
    A nie widzą, że Bóg w ich ustach i pielgrzymki na Jasną Górę do świątyni
    najbardziej znanej rodziny żydowskiej jakoś się z ich światopoglądem
    kłóci.
    Ale co wymagać od jednostek które zamiast mózgu mają zużyty papier
    toaletowy.

    A co do Lwowa i okolic - tak jak napisałeś - Polacy byli tam okupantami,
    więc należy tak traktować powstania ukraińskie (czy to Chmielnickiego
    czy Bandery) - jako próba odzyskania niepodległości.
    A że Ukraińcy czczą Banderę? Nasi "narodowcy" też na sztandarach niosą
    Burego, Ognia itp. którzy też mordowali.

    Tego nie widzisz czy nie chcesz widzieć?

    Niestety, ale skoro piszesz, że twoja rodzina została wygnana z ziem
    wschodnich, to nie jesteś w stanie spojrzeć na to obiektywnie.

    A trzeba po prostu przyznać, że po I w.ś. Polska podbiła Ukrainę.

    I po klęsce ofensywy niemieckiej w ZSRR AK opracowała plan ponownego
    zajęcia Ukrainy Zachodniej. Dlatego też Ukraińcy zaczęli "czyścić"
    Ukrainę z polskich obywateli.

    --
    Pete

  • 97. Data: 2022-03-12 08:22:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 11 marca 2022 o 23:58:10 UTC+1 Uzytkownik napisał(a)

> [...]
    > szacunkiem. Nie wiem co się z tobą stało, że tak ci zaczęło odpierdalać?
    > Czyżby znajomość z Kriskiem? Bo jak to mówią "kto z kim przystaje, takim
    Zapomniales dopisać "Oculum pro oculo..."

  • 98. Data: 2022-03-12 08:50:50
    Temat: Re: homo sovieticus kris
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2022-03-12 o 08:22, Kris pisze:
    > piątek, 11 marca 2022 o 23:58:10 UTC+1 Uzytkownik napisał(a)

    > Zapomniales dopisać "Oculum pro oculo..."

    ty "kris" wyglądasz na powaznego faceta ale całe skur...syństwo wyłazi z
    ciebie przy każdej okazji. czyżby kompleks małego członka?

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 99. Data: 2022-03-12 09:09:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 12.03.2022 o 07:14, Pete pisze:
> [...]
    > więc należy tak traktować powstania ukraińskie (czy to Chmielnickiego
    > czy Bandery) - jako próba odzyskania niepodległości.

    Tak, tak, zapewne Polacy utworzyli Obozy Śmierci na Ukrainie, gdzie
    zagazowywano i uśmiercano Ukraińców.

    O czym Ty piszesz?

    Prześledź losy ziem kresowych. Od początków państwowości polskiej, przez
    większość czasu były te ziemie w polskich rękach i od wieków o Ukrainę
    Polska tłukła się z Rosją i Sowietami.

    Zenek napisał "Ukraina to sztuczny twór" i taka jest prawda. Historia
    państwowości Ukrainy niczym nie różni się od obecnie powstałych
    Donieckiej czy Ługańskiej Republiki Ludowej.

    Co do Chmielnickiego czy Bandery to ze strony Ukraińskiej zawsze był to
    nóż w plecy Polaków. Niby wielcy przyjaciele Polski przeciwko Rosji i
    Sowietom, ale kiedy tylko mogli to zachowywali się jak ostatnia kurwa.
    Kolaborowali przeciwko Polsce, a to z Rosją, a to z Turkami, a to z
    Hitlerowcami. Kolaborowali tylko dlatego, że Polacy zgadzali się na
    tworzenie ich tożsamości narodowej, że wyciągali Ukraińców ze skrajnej
    biedy i zapewniali rozwój, szkolnictwo i dobrą egzystencję.

    Polacy byli posiadaczami - no byli. Ukraińcy żyli w nędzy i pracowali u
    Polaków - no pracowali. Ale nikt im nie zabraniał być bogatymi i się
    uczyć. Z resztą wielu banderowców to byli ludzie bogaci i wykształceni -
    wykształceni przez Polaków w polskich szkołach. To Polaków odróżniało od
    okupantów.

    > A że Ukraińcy czczą Banderę? Nasi "narodowcy" też na sztandarach niosą
    > Burego, Ognia itp. którzy też mordowali.
    >
    > Tego nie widzisz czy nie chcesz widzieć?

    Tak, tak i według Ciebie nasz rząd robi z tych bandytów bohaterów
    narodowych?

    > Niestety, ale skoro piszesz, że twoja rodzina została wygnana z ziem
    > wschodnich, to nie jesteś w stanie spojrzeć na to obiektywnie.
    >
    > A trzeba po prostu przyznać, że po I w.ś. Polska podbiła Ukrainę.

    Jakie podbiła? Czytaj wyżej. Polska tylko odbiła te ziemie z rąk sowieckich.

    > I po klęsce ofensywy niemieckiej w ZSRR AK opracowała plan ponownego
    > zajęcia Ukrainy Zachodniej. Dlatego też Ukraińcy zaczęli "czyścić"
    > Ukrainę z polskich obywateli.

    Jako sztuczny twór. Dzięki nastrojom antypolskim, Ukraina poszła pod
    zabór ZSRR. Gdyby tworzyła z Polską wspólną państwowość to myślę, że
    losy Europy byłyby nieco inne i nie byłoby obecnych problemów.

    Rzecz w tym, że Ukraińcy pomimo tego, że już od dawna Polacy nie rządzą
    Lwowem i innymi miastami to dalej chcą przeganiać polskich panów.

  • 100. Data: 2022-03-12 09:11:22
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 12.03.2022 o 08:50, Runt pisze:

    > ty "kris" wyglądasz na powaznego faceta ale całe skur...syństwo wyłazi
    > z ciebie przy każdej okazji. czyżby kompleks małego członka?

    W rzeczy samej. Nic dodać, nic ująć.