  • 81. Data: 2022-03-08 13:13:04
    Temat: Re: homo sovieticus
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 8 marca 2022 o 11:19:56 UTC+1 Collie napisał(a):

    > Jeśli to będzie samotnie stojące drzewo na wydmuchowie, to tak.
    > I - się przeziębię. *Się przeziębię*, bałucki dziadu ciemny ty!
    > --
    > Bałuty to stan umysłu.
    > https://www.wykop.pl/tag/wpisy/baluty/
    Daj kundlu zdjęcie żony to się posmiejemy.

  • 82. Data: 2022-03-08 13:29:14
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2022-03-08 o 13:13, PSYCHOL* Zenek Kapelinder UJADA:
    > wtorek, 8 marca 2022 o 11:19:56 UTC+1 Collie napisał(a):
    /.../
    > Daj kundlu zdjęcie żony to się posmiejemy.

    do budy kundlu. jajca lizać! ;-))))

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 83. Data: 2022-03-08 13:29:38
    Od: Runt <r...@e...prv>

    /.../

  • 84. Data: 2022-03-08 17:07:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 06.03.2022 o 19:02, Kris pisze:

    > Nam podejrzenie graniczace z pewnością że we Lwowie nie byłeś.
    > Bo byś głupot nie wypisywał.
    > Przestań pisać bzdury skoro temat znasz tyle co wygrzebałes w w google
    > Onuco ruska.o wodnym(bezwodnym) chlebie pisz- rozweselisz coniektórych w tych
    trudnych czasach.

    Ja tam nie mam żadnych wątpliwości, że jesteś debilem i kacapskim dywersantem.

  • 85. Data: 2022-03-08 19:37:29
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W sobotę, 5.03.2022 o 09:51, Zenek Kapelinder napisał:

    > Nie za darmo tylko darmo kundlu.

    Czy jeśli ciemniak z Bałut, po ZSZ, próbuje poprawiać
    język wykształciucha, to wychodzi na głupka? Nie, nie
    wychodzi na głupka, gdyż jest głupkiem z urodzenia,
    postfornalskim, któren może co najwyżej poprawić
    wykształciuchowi język w bucie.

  • 86. Data: 2022-03-08 23:44:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 8 marca 2022 o 19:37:33 UTC+1 Collie napisał(a):

> [...]
    > wychodzi na głupka, gdyż jest głupkiem z urodzenia,
    > postfornalskim, któren może co najwyżej poprawić
    Dlaczego nie dajesz zdjęcia żony? Obawiasz się że ktoś ci ją zabierze?

  • 87. Data: 2022-03-09 07:31:00
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2022-03-08 o 23:44, KANALIA* Zenek Kapelinder ujada:

    > Dlaczego nie dajesz zdjęcia żony? Obawiasz się że ktoś ci ją zabierze?

    W dniu 2022-02-24 o 15:21, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADAŁ:

  • 88. Data: 2022-03-09 07:32:07
    Temat: Re: żona homo sovieticus'a
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2022-03-08 o 23:44, KANLAIA* Zenek Kapelinder ujada:

    > Dlaczego nie dajesz zdjęcia żony? Obawiasz się że ktoś ci ją zabierze?

    a ty napasiony kurduplu?

  • 89. Data: 2022-03-09 12:05:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 9 marca 2022 o 07:32:09 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
    > mięsa armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za
    > uszami ale akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja."

    Bo byś się na śmierć zabrandzlowal.

  • 90. Data: 2022-03-11 22:16:08
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-03-08 o 17:07, Uzytkownik pisze:

    > Ja tam nie mam żadnych wątpliwości, że jesteś debilem i kacapskim
    > dywersantem.

    Bądź co bądź z perspektywy czasu widać, że Twoje twierdzenia o okupacji
    przez Ukrainę regionów opowiadających się za przyłączeniem do Rosji,
    okazały się... jakby to powiedzieć... Idzi na chuj. A wszystko to za
    sprawą Wikipedii, którą to linkowałeś i zapisanych w niej czasów
    Janukowycza, jako źródło wiedzy bezwględnej. Jak widać nie zastąpi
    logicznego myślenia.

    Pozdro.. TK