    Date: Fri, 11 Mar 2022 22:35:49 +0100
    Subject: Re: homo sovieticus
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <62227fb6$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <svtvlp$mok$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6222825e$0$448$65785112@news.neostrada.pl>
    From: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-03-04 o 22:19, Uzytkownik pisze:

    > Nie wiem co Ci wali w dekiel, ale widzę, że dalsza dyskusja z Tobą to
    > strata czasu.

    Rzeczywiście Putin dobry strateg. Bombarduje miasta i wysłał blisko
    dwieście tysięcy ludzi na niemal pewną śmierć, narażając kraj na sankcje
    cofające rozwój o dziesięciolecia. Fascynujący strateg w ch..j.
    Nie żeby mi ruskich było szkoda, bo nie. Od dawna uważam, że ten obszar
    należałoby zaorać od ukraińskiej granicy po Syberię i zagrodzić płotem.
    Ruskie mogliby tam sobie żyć po swojemu. Od setek lat nikogo nic dobrego
    od nich nie spotkało, więc niezłym pomysłem byłaby izolacja od
    cywilizowanego świata. Ich stan umysłu trudno zrozumieć po wypowiedziach
    nawet dziś. To jest naprawdę jakiś alternatywny świat.

    A Ty ruski troll jesteś, albo ćwierćinteligent. Może jedno i drugie. Po
    takich bredniach jakie tu nawypisywałeś to wuj Cię wie.

    Pozdro.. TK