  • Data: 2022-03-13 09:40:03
    Temat: Re: homo sovieticus kris
    Od: Runt <r...@e...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-03-13 o 08:03, Uzytkownik pisze:

    > Co jeszcze debilu wymyślisz i mi po raz kolejny przypiszesz?
    >
    > Nie pisz będąc w amoku alkoholowym.

    kris czy jak ci tam, wysłałes zenusiowi białe rózyczki?

    w dniu 2022-02-24 o 15:21, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADAŁ na
    pl.soc.polityka:

    "Ukraina to sztuczny twór. Po chociażby 3 razy niższym niż w Rosji i
    Polsce PKB na obywatela widać że nie jest zdolna do samodzielnego
    istnienia. Przekreciarze rozkradajacy Ukrainę na prezydenta postawili
    klauna i artystę kabaretowego. I co ten klaun zrobił? Wprowadził stan
    wojenny żeby nikt z Ukrainy legalnie nie mógł wyjechać bo zabraknie
    mięsa armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za
    uszami ale akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja."

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!