    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: homo sovieticus
    Date: Fri, 25 Feb 2022 19:04:47 +0100

    Hello, Uzytkownik.
    On 25.02.2022 17:49 you wrote:

> [...]
    > wysyłać wojsko i strzelać do ludzi, zwłaszcza do ludności cywilnej i
    > dzieci  - należy to bezwzględnie potępić. Tylko wytłumacz jak możemy
    > wpłynąć teraz na Putina, aby przestał zabijać osoby cywilne i
    > dzieci? Ja tutaj nie usprawiedliwiam bandyty, ale wyjaśniam
    > przyczynę tej wojny, która jest skutkiem chujowej polityki UE, USA,
    > NAT O i Ukrainy. Bo zamiast usiąść do stołu i wypracować jakieś
    > rozwiązanie pokojowe z Putinem, które zadowoliłoby wszystkie strony
    > to Ukrańcy okupują od 8 lat narodowości, które chciały być

    Tak samo jak my okupujemy Śląsk i Opolszczyznę a Litwa, Łotwa i Estonia
    byłe republiki ZSRR.

    > Najprościej ujmując: jeżeli ktoś wchodzi na rewir lwa i zaczyna mu
    > kawałek po kawałku zabierać ten rewir i jeszcze go straszy to musi
    > się liczyć z tym, że lew może się wkurwić i zaatakować. A że lew nie
    > jest cywilizowany to jego atak będzie bardziej dotkliwy niż
    > wystarczyłby aby pogonić intruza.

    Naczytałeś się putinowskiej propagandy i piszesz takie głupoty że nie ma
    sensu tego komentować, tylko nazwać po imieniu.

    Putinowi zaczęła uwierać n Ukraina, jak mu Ukraińcy wywalili jego agenta
    Janukowycza.

    Od 6 lat okrada Ukrainę z jej węgla w Donbasie, ale nadal mu mało, więc
    chcę teraz zainstalować ponownie swój rząd, tym razem nie za pomocą
    rubli ale wojska.

    > Putin nie boi się sankcji, bo większość Europy uzależnił od swoich
    > surowców. Dzisiaj usłyszałem fajny tekst: "możemy przecież nałożyć
    > sankcje na Putina i rozpieprzyć mu rurociąg gazowy i przejść na
    > prąd". Możemy, ale problem jest w tym, że prąd mamy produkowany w
    > 70% z węgla od Putina. Co by teraz nie zrobić to wszystkie sankcje
    > nakładane na Putina będą tylko biły nas w dupę, a co najgorsze Putin
    > ma za sobą Pekin, który chce na tej wojnie Putina z Ukrainą także
    > coś ugrać.

    Chiny na pewno pamiętają wojnę mandżurską.

    --
    Pete